Anonym259235 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Finnes det noe program til Mac som tilsvarer DVD Profiler? Altså et program hvor jeg kan ha oversikt over film-samlingen min samt å dele den med andre. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Finnes det noe program til Mac som tilsvarer DVD Profiler? Altså et program hvor jeg kan ha oversikt over film-samlingen min samt å dele den med andre. Du har jo http://www.collectorz.com sine collectorz program. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Skal testes ut. Takker. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ouch. 200 kroner for fullversjon. Finnes det ingenting gratis/billigere? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noen som vet når nye Macbook Pro blir lansert? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Ouch. 200 kroner for fullversjon. Finnes det ingenting gratis/billigere? http://delicious-monster.com/ Delicious Library. $25 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Har en Macbook Pro med Retina og skal koble den til en skjerm som har dvi inngang og trenger overgang, er mini display port det samme som thunderbolt port? visst ikke, finnes det overganger fra thunderbolt eller hdmi til dvi og hvor finner jeg dette? link? Endret 14. juli 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Thunderbolt bruker Mini-Displayport 1.1 for overføring, så er bare å finne seg en Mini-Displayport til DVI overgang, skal oppløsningen på skjermen være høyere enn 1920x1080 (1080P) eller støtte over 60Hz så må du ha en aktiv overgang til Dual-Link DVI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Denne her fra komplett bør da gjøre nytten ? Ellers så har de slike overganger hos de fleste nettbutikker, ellers så har jo Apple noen i riktige farger og ;-) . Kanskje til og med Clas Ohlson har noen billige overganger.. Eller hvis du vil gnite skikkelig.. Og hvis du *virkelig* vil gnite, Deal Extreme.. ;-) Endret 14. juli 2013 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Tusen takk folkens Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Er det noen her som har Apple TV kombinert med et relativt stort iTunes bibliotek? Har konvertert endel TV-serier til MP4 (M4V) for å få det inn i iTunes for streaming til Apple TV osv .. Men det er endel episoder som ikke dukker opp, har blant annet fem sesonger av Family Guy og i Sesong 9 så mangler episode 1-7 og selv om jeg prøver å re-installere, prøver med iTunes på forskjellige systemer og alt mulig så vil ikke episode 1-7 dukke opp.. De ligger i mappa, jeg har forsøkt å legge til akkurat disse syv episodene manuelt, men neida de dukker ikke opp og dukker dermed ikke opp på Apple TV heller. Kan spille de av via iTunes / QuickTime uten problemer og da er metadataen helt riktig med episodenavn, serienavn og alt så hvorfor i allverden vil de på død og liv ikke i iTunes biblioteket? Vannvittig irriterende.. Er det mulig å få lagt opp biblioteket mot Apple TV ved bruk av noe annet enn iTunes? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jeg husker jeg hadde et lignende problem med et par sanger for lenge siden, Mr. Torture av Helloween nektet konsekvent å bli lagt til i biblioteket. Den funka fint, spilte alltid av uten problemer i andre programmer, men iTunes ville ikke ha den. Fant aldri noen løsning... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Dette er vell eplets sure bakside.. Når ting ikke "Just works" så er man temmelig stuck med skjegget i postkassa inntil det plutselig dukker opp en eller annen oppdatering som mirakuløst fikser på problemet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Klarte faktisk å løse det virker det som, må av en eller annen merkelig grunn navigere meg til den aktuelle TV-serien, være i den aktuelle sesongen i det jeg forsøker å starte opp og spille av en av episodene jeg mangler via iTunes, da blir det plutselig lagt til i lista. Er fremdeles et par episoder som ikke fungerer, men der ser det ut til å være noe feil med metadataen da iTunes ser ut til å mene at episodene har samme navn som episoder fra andre sesonger så må vell prøve å få ordnet opp i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Har kjøpt en kopi av windows 8 til nedlasting på microsoft butikken men får ikke lastet ned et iso bare en .exe fil som jeg ikke får åpnet. er det mulig å laste ned et iso noe sted til å legge på en minnepenn og installere på macen. Trenger hjelp fort. Tusen takk for hjelp på forhånd. Bare glem det fiksa det Endret 15. juli 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det verdt å betale 800 kr ekstra for de 4 gb ekstra ram på en macbook pro? Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det snakk om med eller uten retina? Retinaen kan du ikke oppgradere senere, da vil jeg si at det er verdt det. Men om det ikke er retina, så kan du oppgradere den selv langt billigere. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Snakk om uten, er vell ikke så mye forskjell? Lurer også på om jeg kan kjøpe via utdanningssidene uten å ha kommet inn på skole enda Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Retinaen er bygget endel slankere, hvilket blant annet har ført til at en ikke kan oppgradere minnet selv. Men om du tenker å kjøpe uten, så kan en enkelt oppgradere minnet selv, da er det bare å bestille på komplett.no elns. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som vet når/om det kommer ny skjerm fra Apple snart? Tenker på en ny Thunderbolt i samme stil som de nye iMac'ene... Leste noe "på Google" om at det var rett rundt hjørnet, fordi de visstnok hadde stoppet produksjonen av de gamle skjermene - men dette var i januar... (Utrolig fete skjermer - men jævla dyre.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå