Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan 0 om Macs og Apple foruten maskinene fra 1980-tallet, men det å bruke dealextreme til å finne billig elektronikk og småplukk kan jeg i det minste.

Her en et 65W adapter til rett over 87 norske kroner.

http://dx.com/p/univ...-x-2-5mm-136365

Du vil også trenge AC-kabelen, fant en til under 20,-

http://dx.com/p/univ...-pin-plug-73212

Om du leiter litt finner du kanskje en hvit en, dersom du er opptatt av estetikk.

Det er gratis frakt, bare hold deg under 200,- så blir ikke pakken din fortollet når den entrer Norge.

Endret av Zhylo
Lenke til kommentar

A) den passer ikke til macbook pro; kun eldre powerbooks.

B) jeg ville latt vær å spare inn noen kroner når det er snakk om strømforsyning. Man risikerer ikke både hus, innbo og maskin for å spare noen få hundrelapper. Hint: Se anmeldelser på lignende produkter (it doesnt have a voltage control like genuine power supplies, so you might be careful because it is at max power all the time...)

Lenke til kommentar

Du kan spare litt kroner på å kjøpe fra ebay, men da ville jeg bare kjøpt noen som selger orginale ladere, og som har god rating. Strømforsyning er såpass viktig som Xmir sier, så jeg ville nok uansett betalt de ekstra kronene det koster for å få en i butikk i Norge bare for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Har merket meg at det begynner å bli tynnslitt med MacBook Air og Mac modeller generelt hos leverandør, så jeg vil tippe vi kanskje får se en Hasswell refreash allerede på konferansen 10. Juni, de har sagt at det ikke skal vises frem ny maskinvare men at en Hasswell refreash av hvertfall notebook lineup kommer rundt de tider tror jeg er naturlig da Hasswell tross alt treffer resten av markedet mot slutten av Juni / starten av Juli.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

Jeg vurderer nå å bytte ut min 6-årgammle MBP som egentlig fungerer smertefritt, men begynner å bli litt treg for de programmene jeg bruker, samt litt hakking når jeg skal se HD/blue-rey filmer og har endel vinduer oppe pga mye daytrading(aksjer). Jeg ser at jeg har to alternativer: MBP rentina eller den vanlige. Hva skal jeg gå for? Har også planer om å kjøre noe spill som f.eks den kommende GTA.

Såååå.. hva bør jeg gå for? (Venter selvsagt etter oppdateringen, som er på mandag?)

Lenke til kommentar

Det avhenger helt og holdent av budsjettet ditt. Har du råd går du for Retina, om ikke går du for vanlig. Enkelt og greit. Når det er sagt ville jeg ikke kjøpt dagens generasjon av Retina, grunnet de barnesykdommene som har dukket opp.

Når det er sagt har jeg virkelig tro på neste generasjon Retina. Om jeg skulle handlet Mac nå ville den vært meget aktuell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...