Niram Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Reklamasjon? Om ikke du har herpet den selv da. Koster 649,- hos oss på Eplehuset Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hvorfor må du kjøpe ny? Tuppen, den som går inn i inngangen på dataen brakk først (igjen), men funket en stund etter det, da jeg teipet den fast til dataen, men nå sluttet den å funke helt. Så nei, ingen reklamasjon. Ingenting billigere enn 649? Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Kan 0 om Macs og Apple foruten maskinene fra 1980-tallet, men det å bruke dealextreme til å finne billig elektronikk og småplukk kan jeg i det minste. Her en et 65W adapter til rett over 87 norske kroner. http://dx.com/p/univ...-x-2-5mm-136365 Du vil også trenge AC-kabelen, fant en til under 20,- http://dx.com/p/univ...-pin-plug-73212 Om du leiter litt finner du kanskje en hvit en, dersom du er opptatt av estetikk. Det er gratis frakt, bare hold deg under 200,- så blir ikke pakken din fortollet når den entrer Norge. Endret 17. mai 2013 av Zhylo Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 A) den passer ikke til macbook pro; kun eldre powerbooks. B) jeg ville latt vær å spare inn noen kroner når det er snakk om strømforsyning. Man risikerer ikke både hus, innbo og maskin for å spare noen få hundrelapper. Hint: Se anmeldelser på lignende produkter (it doesnt have a voltage control like genuine power supplies, so you might be careful because it is at max power all the time...) Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Du kan spare litt kroner på å kjøpe fra ebay, men da ville jeg bare kjøpt noen som selger orginale ladere, og som har god rating. Strømforsyning er såpass viktig som Xmir sier, så jeg ville nok uansett betalt de ekstra kronene det koster for å få en i butikk i Norge bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Endte opp med å bare kjøpe den fra Humac i dag. Betalte 799 for den, men da fikk jeg i hvert fall 2 års garanti. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Skaffet meg en orginal lader til min 2010 MBP for rett over 200 fra Ebay, slapp unna tull og toll også Akkurat når det gjelder ladere sverger jeg til originalt tilbehør. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Skaffet meg en orginal lader til min 2010 MBP for rett over 200 fra Ebay, slapp unna tull og toll også Akkurat når det gjelder ladere sverger jeg til originalt tilbehør. Var det selgeren som sa at den var original? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Finnes det noen gode aksjeprogrammer til mac? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Finnes det noen gode aksjeprogrammer til mac? Hva som er "gode" programmer kommer vel an på øyet som ser, og hvilke spesifikke behov du har. Ta en titt i Mac App Store, under kategorien "Finans"...der finner du bl.a følgende, som alle er gratis - så det er bare å prøve: http://www.xtick.com/xtick_mac.html http://www.chimpstudios.com/stockplus.html http://dev-lux.com/marketjunkie/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hvilket program var det som fjernet glasset fra docken? At man altså kun ser iconene? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvilket program var det som fjernet glasset fra docken? At man altså kun ser iconene? Mirage? Ikke prøvet den selv. Geir Lenke til kommentar
knuthund Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) hei Jeg lurer på om noen har en formening om når en eventuel ny macbook air blir tilgjengelig i butikken? Endret 30. mai 2013 av knuthund Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Har merket meg at det begynner å bli tynnslitt med MacBook Air og Mac modeller generelt hos leverandør, så jeg vil tippe vi kanskje får se en Hasswell refreash allerede på konferansen 10. Juni, de har sagt at det ikke skal vises frem ny maskinvare men at en Hasswell refreash av hvertfall notebook lineup kommer rundt de tider tror jeg er naturlig da Hasswell tross alt treffer resten av markedet mot slutten av Juni / starten av Juli. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Selv om de skulle bli lansert 10. juni, så kan man vel tidligst vente at de blir levert i slutten av måneden. Jeg bestilte med en gang butikken var online i fjor og fikk den levert om lag en måned senere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Skal selge Mac'n og ønsker å slette alt på den, slik at den blir sånn som da jeg kjøpte den - Hvordan? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Start opp, holde CMD+R, formater disk og installer OS X på nytt. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hei. Jeg vurderer nå å bytte ut min 6-årgammle MBP som egentlig fungerer smertefritt, men begynner å bli litt treg for de programmene jeg bruker, samt litt hakking når jeg skal se HD/blue-rey filmer og har endel vinduer oppe pga mye daytrading(aksjer). Jeg ser at jeg har to alternativer: MBP rentina eller den vanlige. Hva skal jeg gå for? Har også planer om å kjøre noe spill som f.eks den kommende GTA. Såååå.. hva bør jeg gå for? (Venter selvsagt etter oppdateringen, som er på mandag?) Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det avhenger helt og holdent av budsjettet ditt. Har du råd går du for Retina, om ikke går du for vanlig. Enkelt og greit. Når det er sagt ville jeg ikke kjøpt dagens generasjon av Retina, grunnet de barnesykdommene som har dukket opp. Når det er sagt har jeg virkelig tro på neste generasjon Retina. Om jeg skulle handlet Mac nå ville den vært meget aktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå