McMuffin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror jeg venter til neste MacBook Pro kommer, forhåpentligvis med DX10. Er så sugen på en MacBook Pro, men må nok spare litt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror jeg venter til neste MacBook Pro kommer, forhåpentligvis med DX10. Er så sugen på en MacBook Pro, men må nok spare litt til. 8566261[/snapback] MacBook Pro med DX10? Har jeg gått glipp av noe? Forøvrig må jeg si at det var tidenes dummeste artikkel noen sinne om Mac. Forfatteren må jo være en extremt Windows-frelst person. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror jeg venter til neste MacBook Pro kommer, forhåpentligvis med DX10. Er så sugen på en MacBook Pro, men må nok spare litt til. 8566261[/snapback] MacBook Pro med DX10? Har jeg gått glipp av noe? Forøvrig må jeg si at det var tidenes dummeste artikkel noen sinne om Mac. Forfatteren må jo være en extremt Windows-frelst person. 8566995[/snapback] Snakker om mitt ønske for neste generasjon. Er forøvring også enig i at den artikkelen må ha blitt skrevet av en temmelig unyansert Windows - fanboy. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hm.. Jeg HATER windows nå. Explorer har kræsja 22 ganger når jeg prøver å flytte en fil fra den externe HDen til den interne.. *Vil ha en iMac eller Mac Pro* ... *Legge inn Linux* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gah. Jeg vil ha hardwaren i en iMac uten innebygd skjerm. Forslag? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Øks? EDIT: Mer seriøst: Du får vel åpne den opp og kjøpe et kabinett. Hvis du har bygget PC før, burde det ikke bli så vanskelig. Selv om du må si «Goodbye» til supporten Endret 8. mai 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Slette eller ikke slette? Det er spørsmålet. Spam er unødvendig. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du kan jo bruke ekstern skjerm på iMac og? Veldig deilig med to, enormt med skrivebordsplass. Samtidig tar jo maskina ganske lite plass Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du kan jo bruke ekstern skjerm på iMac og? Veldig deilig med to, enormt med skrivebordsplass. Samtidig tar jo maskina ganske lite plass 8568411[/snapback] Har ikkeplass til to skjermer, vil heller ikke skjende skrivebordet mitt med en iMac. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synes iMacen er ganske pen jeg, ikke i samme klasse som G4 selvfølgelig, men den er ikke stygg iallefall. Virker som at løsningen er å kjøpe større skrivebord Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synes iMacen er ganske pen jeg, ikke i samme klasse som G4 selvfølgelig, men den er ikke stygg iallefall. Virker som at løsningen er å kjøpe større skrivebord 8568631[/snapback] Har akkurat kjøpt nytt jo. Da får det bli Mac Pro da. Ser ikke ut som om det finnes noen annen løsning. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Luksusproblem. Mac Pro er fine maskiner det, er helt sikker på at du vil bli godt fornøyd med en. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Luksusproblem. Mac Pro er fine maskiner det, er helt sikker på at du vil bli godt fornøyd med en. 8568663[/snapback] Du lever tydeligvis i en verden hvor du svømmer i penger? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg er fattig student jeg, men har nå prøvd litt her og der. Selv har jeg bare en mac mini og en blackbook. Skulle gjerne hatt Mac Pro selv, men det får bli med tanken. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mac Mini ventes jo å bli oppdatert innen nærmeste fremtid, kan hende det blir en liten racer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mac Mini ventes jo å bli oppdatert innen nærmeste fremtid, kan hende det blir en liten racer. 8569027[/snapback] Skjermkortet er jo problematikken for Mac Mini. Intel GMA-950-kortet i MBen min sliter faktisk med å dra InDesign glatt når vi snakker om en A4-publikasjon med et stort bilde i høy kvalitet på forsiden. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 CS2 eller 3? Ganske vesentlig egentlig. Har selv ikke hatt noe problemer med 950, virker til det jeg har brukt det til. Ikke noe krevende, men uansett Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Skjermkortet er vel det første som blir oppdatert i en evt. ny MacBook, og det er logisk å tro at det vil bli gjort noe med i neste Mac Mini og. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 CS2 eller 3? Ganske vesentlig egentlig. Har selv ikke hatt noe problemer med 950, virker til det jeg har brukt det til. Ikke noe krevende, men uansett 8569063[/snapback] CS3, altså optimalisert for Intel. Jeg tar forbehold om at prosessoren ikke er så veldig sterkt samt at harddisken er i ferd med å dø (ny på vei i posten). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Akkurat skjermkortet i MB håper jeg og vil bli oppdatert så vi i det minste kan få mulighet til å velge det når man bestiller / kjøper maskinen. Endret 9. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå