Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Tror jeg venter til neste MacBook Pro kommer, forhåpentligvis med DX10. Er så sugen på en MacBook Pro, men må nok spare litt til.

8566261[/snapback]

MacBook Pro med DX10? Har jeg gått glipp av noe?

Forøvrig må jeg si at det var tidenes dummeste artikkel noen sinne om Mac. Forfatteren må jo være en extremt Windows-frelst person.

Lenke til kommentar
Tror jeg venter til neste MacBook Pro kommer, forhåpentligvis med DX10. Er så sugen på en MacBook Pro, men må nok spare litt til.

8566261[/snapback]

MacBook Pro med DX10? Har jeg gått glipp av noe?

Forøvrig må jeg si at det var tidenes dummeste artikkel noen sinne om Mac. Forfatteren må jo være en extremt Windows-frelst person.

8566995[/snapback]

Snakker om mitt ønske for neste generasjon. Er forøvring også enig i at den artikkelen må ha blitt skrevet av en temmelig unyansert Windows - fanboy.

Lenke til kommentar
Du kan jo bruke ekstern skjerm på iMac og? Veldig deilig med to, enormt med skrivebordsplass. Samtidig tar jo maskina ganske lite plass

8568411[/snapback]

Har ikkeplass til to skjermer, vil heller ikke skjende skrivebordet mitt med en iMac.

Lenke til kommentar
Synes iMacen er ganske pen jeg, ikke i samme klasse som G4 selvfølgelig, men den er ikke stygg iallefall.

Virker som at løsningen er å kjøpe større skrivebord ;)

8568631[/snapback]

Har akkurat kjøpt nytt jo. ;)

Da får det bli Mac Pro da. Ser ikke ut som om det finnes noen annen løsning. :hm:

Lenke til kommentar
Mac Mini ventes jo å bli oppdatert innen nærmeste fremtid, kan hende det blir en liten racer. ;)

8569027[/snapback]

Skjermkortet er jo problematikken for Mac Mini. Intel GMA-950-kortet i MBen min sliter faktisk med å dra InDesign glatt når vi snakker om en A4-publikasjon med et stort bilde i høy kvalitet på forsiden.

Lenke til kommentar
CS2 eller 3? Ganske vesentlig egentlig. Har selv ikke hatt noe problemer med 950, virker til det jeg har brukt det til. Ikke noe krevende, men uansett

8569063[/snapback]

CS3, altså optimalisert for Intel.

Jeg tar forbehold om at prosessoren ikke er så veldig sterkt samt at harddisken er i ferd med å dø (ny på vei i posten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...