Cucum(r) Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg må ha med adressen til repository'n også, ikke sant? 8516063[/snapback] Ikkje om du har kjørt svn co http://adressa i den aktuelle mappa, nei. Om det ligg ei skjult mappe med navnet .svn der er du sikra. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hepp! Kjører Samba på en server lokalt som fungerer fint med macen og PCen min. Hva burde jeg bruke til å kjøre noe lignende over nett? Er samba over nett trygt nok? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva burde jeg bruke til å kjøre noe lignende over nett? 8517907[/snapback] FTP Er samba over nett trygt nok? 8517907[/snapback] Trygt nok har med hvordan du setter opp sikkerhet og pålogging, men SMB er veldig båndbreddekrevende og latency sensitivt, derfor ville jeg ikke kjørt det over WAN. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tenkte meg det. Er så kjedelig at det ikke er skrivetilatelse for Finder sin FTP klient Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Alle har fått med seg at Sun Microsystems byrjar på arbeidet med å porte Open Office til OS X, sant? Mange veit vel at det allereie eksisterer ein port av Open Office til OS X, nemlig NeoOffice. Edward Peterlin i NeoOffice gjekk i dag ut med eit åpent brev til Jonathan Schwartz. Ganske interessant lesestoff. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Send beer. Joda, interessant. Selv bruke jeg Office:Mac uansett. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Huffhuff. Det er så utrolig urettferdig at MacBooken jeg setter opp nå for stebroren min ikke er min maskin! Steike så herlig disse maskinene er. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hehe, du er nok ikke den eneste som synes det. Bare å begynne å spare... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er PC bruker, men vurdere å gå til innkjøp av en iMac, nå Men har man muligheten for å koble til en ekstra skjerm på iMac'en? Vet forresten noen om Apple kommer med nye maskiner i nærmeste fremtid ? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er PC bruker, men vurdere å gå til innkjøp av en iMac, nå Men har man muligheten for å koble til en ekstra skjerm på iMac'en? Vet forresten noen om Apple kommer med nye maskiner i nærmeste fremtid ? 8560803[/snapback] Det vet man aldri! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Ny iMac forventes i løpet av sommeren/høsten. Sjekk forøvrig ut Mac Buyers Guide Endret 7. mai 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ok, endelig kom en gladnyhet for meg som macbruker i den offentlige sektor. På skolen herjer det virus på nettverket, og all bruk av private pc'er er forbudt, med mindre dataansvarlig på skolen får være administrator på din private maskin. Dette er selvsagt ikke aktuelt for de fleste, så folk har sluttet å ta med dataene sine. Vi få macere derimot kan nyte 10 mbit linje for oss selv og "gi fingeren" til resten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Det problemet hat jeg sluppet som PC bruker også. Men så kjører jeg GNU/Linux og ikke Windows Regner med jeg drøyer iMac kjøpet mitt til neste release, da - snakk om mye penger og sitter på en god maskin nå, så har vel egentlig ingen hastverk. Selvom det skal bli deilig og komme seg over på OSX. EDIT: Men hvordan er det med DVI-inngang på iMac - har faktisk ikke funnet noe informasjon om det. For kunne vært litt deilig og kjørt dualscreen med en eventuelt ny iMac og nåværende LCD skjerm. Endret 7. mai 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Den har mini-DVI utgang, så du kan ha en ekstern skjerm ved siden av dersom du kjøper en omformer. (200,- på applestore) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg snuser på Mac Pro, men lurer på om det er verdt det. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg snuser på Mac Pro, men lurer på om det er verdt det. 8562189[/snapback] Til hvilket bruk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Til hvilket bruk? 8562308[/snapback] Surfing og grafisk arbeid som Photoshop, InDesign og Flash. Har også tittet på brukte G5er. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville ikke kjøpt en G5 nå når de har kommet med Intel CPUer, du har så mange flere valg med Intel, om du ikke har råd til en Pro så tror jeg en vanlig en funker like fint Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville ikke kjøpt en G5 nå når de har kommet med Intel CPUer, du har så mange flere valg med Intel, om du ikke har råd til en Pro så tror jeg en vanlig en funker like fint 8562566[/snapback] Det er netopp det jeg tenker på. Muligheten for Dualboot og Parallels er jo priceless omtrent. Slikt er jo fristende, særlig til prisen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Slikt er jo fristende, særlig til prisen 8562627[/snapback] En på jobben her har en slik en Prisen er jo ganske snasen, hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den Endret 8. mai 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå