Hotel Papa Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Mjeeeeeh, like før jeg sier meg fornøyd med SL enn så lenge Ikke det at jeg bruker Spaces og Exposé spesielt mye. Er det forresten noen som kan anbefale en ekstern skjerm? Flyttet på hybel, så har ikke plass til TVen og jeg syns 15" er litt lite å se serier på. Vet ikke om det er mulig å få tak i PC skjermer som man også kan koble til kabel-tv? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hvis du har en mottakerboks slik man ofte har når man har kabeltv så har jo mange av de HDMI, og da kan du jo bruke den med de fleste skjermer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har bare et uttak i veggen... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ta kontakt med kabelfolka og spør om en boks. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hva bruker folk til å spille av video (mkv, avi osv.) på mac? Søstera mi har nettopp fått en og lurer på hvilket program hun bør bruke. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg brukte perian (plugin til quicktime) før, men synes at det i det siste er blitt veldig mange filer som ikke funker, så har gått over til VLC. Den nye versjonen fungerer mye bedre enn den gamle. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er det forresten noen som kan anbefale en ekstern skjerm? Flyttet på hybel, så har ikke plass til TVen og jeg syns 15" er litt lite å se serier på. Vet ikke om det er mulig å få tak i PC skjermer som man også kan koble til kabel-tv? Er er det coax rett i TVen? Spør etter boks fra kalbelselskapet som boffeeen nevnte. Når det gjelder skjermer finnes det jo i haugevis. Samsung har jo en del som ikke ser hakkende gale ut og kvaliteten er bra også. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) *poff* Edit: fikset. Endret 5. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Time machine vil ikke ta sikkerhetskopier lenger. Hvorfor kjører den ikke over gamle kopier? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Fordi det er Time Machine, og ikke vanlig sikkerhetskopi? Skulle den ha gjort det, hadde dele poenget med TM forsvunnet. Endret 5. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ved ett punkt kjører Time Machine over gamle kopier også, men da snakker vi vel måneder. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ok, så da er spørsmålet mitt; Hva skal jeg gjøre for at den skal klare å gjøre det den må? Popper opp hele tiden. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har en MacBook Pro fra 2010. Den fungerer bra, bortsett fra utendørs. Der ser jeg meg selv i stedet for skjermbildet. Hvilke bærbare epler er bedre på sollys? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 retina. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Er MacBook Pro med retina-skjerm vesentlig bedre utendørs i sollys? Har hørt at Air er bedre enn Pro i sollys... Endret 5. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hvilke bærbare epler er bedre på sollys? Om du tenker på refleksjon av sollys, så går det an å bestille matt skjerm i stedet for blank, så slipper du det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Både på Pro og Air? Hva med iMac, som en bekjent vurderer? Han vil ha matt skjerm pga. lysforholdene der den skal stå. Endret 5. september 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 I hvert fall på MBP. Er usikker på både Air og iMac. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal uansett ha HD på mitt neste eple. Men det ligger nok noe frem i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå