Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg gjorde var at jeg flyttet filene fra den originale disken over på en ekstern disk, så formaterte jeg den. Tok ut DVD drevet som jeg satte inn i det eksterne kabinettet som følger med Optibayen, installerte SSD med Optibay, kobla til DVD drevet og installerte OSX på SSDen.

 

Når du først er i gang, så kan du også oppgradere minnet. Jeg kjørte på med 8GB ram.

Lenke til kommentar

Dere med MBP Retina, blir den ikke dritvarm når dere kjører en 1080p film på VLC ovenfor tastaturet nærmere displayet? Den er gloooohet akkurat nå, spiller av Inception 1080p nå og den er helt sykt varm akkurat der nå. Over F1-F12 knappene mot displayet. Dette skjedde med første også som jeg leverte inn som en DoA. Så dette må vel være blant alle med rMBP?

Lenke til kommentar

Kan nærmest si nå at det ikke kommer en til oktober. Men er selvfølgelig ikke tusen prosent sikker. Men om jeg hadde vært deg så vet jeg hva jeg hadde gjort. Skolestart 20. august; kjøp en nå i kveld! :p

 

Hat noen fått iCloud tabs til å fungere forresten? Når jeg trykker på Safari iCloud knappen i Mountain Lion står det bare iCloud tabs automatically show the tabs open in your other devices. Alt annet med iCloud fungerer; reminders, notes, calendars osv. Så hvorfor ikke dette? Har prøvd alt, de dukker ikke opp.

Lenke til kommentar

Dere med MBP Retina, blir den ikke dritvarm når dere kjører en 1080p film på VLC ovenfor tastaturet nærmere displayet? Den er gloooohet akkurat nå, spiller av Inception 1080p nå og den er helt sykt varm akkurat der nå. Over F1-F12 knappene mot displayet. Dette skjedde med første også som jeg leverte inn som en DoA. Så dette må vel være blant alle med rMBP?

 

Maskinen min blir varm, men ikke gloooooohet. Er vel ganske naturlig at den blir varm om du spiller av materiale i 1080p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...