Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekk ut Mac Buyer's Guide

8408271[/snapback]

Aaaah, takker!

Product MacBook Pro

Recommendation: Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle

Last Release October 24, 2006

Days Since Update 175 (Avg = 182)

Får håpe de oppdaterer den innen senest august.

8408901[/snapback]

Det tror jeg nok ikke du får problemer med. :) Regner med at den oppdateres rundt juni/juli. :)

Jeg vil bare få informere om at CS3 er et mesterverk. Det er helt fantatisk. Jeg blir nesten religiøs.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Det tror jeg nok ikke du får problemer med. :) Regner med at den oppdateres rundt juni/juli. :)

ikke si det :cool: Håper at den kommer ut i august måned, siden det er rundt denne måneden jeg skal kjøpe Macbook pro

Endret av Fox
Lenke til kommentar

ikke si det :cool: Håper at den kommer ut i august måned, siden det er rundt denne måneden jeg skal kjøpe Macbook pro

8420862[/snapback]

For min del er august veldig bra, da jeg også skal ha MacBook Pro rundt denne tiden. :)

Lenke til kommentar

Men for normalt bruk; er macbook vanlig eller pro best?

8421100[/snapback]

Alt kommer an på bruken. Om du kun surfer, chatter og slikt vil en MacBook holde fint. Også til lettere bruk av grafisk programvare.

Om du trenger litt kraft til spill og tung bruk av gratis programvare, er MacBook Pro for deg. :)

Lenke til kommentar
Om du trenger litt kraft til spill og tung bruk av gratis programvare, er MacBook Pro for deg. :)

8421201[/snapback]

Det er vel egentlig kun på grafisk programvare at man merker forskjell på macbook og macbook pro. Min maskin har ingen problemer med tunge programmer, takket være c2d-prosessoren og 2gb minne, men på det grafiske kan grafikkortet svette litt av og til.

Lenke til kommentar

8421201[/snapback]

Det er vel egentlig kun på grafisk programvare at man merker forskjell på macbook og macbook pro. Min maskin har ingen problemer med tunge programmer, takket være c2d-prosessoren og 2gb minne, men på det grafiske kan grafikkortet svette litt av og til.

8422893[/snapback]

Det er stor forskjell mellom Intel GMA 950 og ATi Mobility Radeon X1300.

Lenke til kommentar

maskinene jeg ser på ha vel x1600 kort faktisk, men slik ser regnestykket ut for meg:

maskin: 14000 kr brukt

avskrivelse firma; 20-25%

sluttpris; 11200 kr +/-

er dette en god pris for de nye maskinene om de er brukt? Kan sikker prute noen tusen, så prisen blir mindre.

Uansett skal jeg vel bare bruker aparture og final cut om jeg for fristelsen :p

Lenke til kommentar
maskinene jeg ser på ha vel x1600 kort faktisk, men slik ser regnestykket ut for meg:

maskin: 14000 kr brukt

avskrivelse firma; 20-25%

sluttpris; 11200 kr +/-

er dette en god pris for de nye maskinene om de er brukt? Kan sikker prute noen tusen, så prisen blir mindre.

Uansett skal jeg vel bare bruker aparture og final cut om jeg for fristelsen :p

8423409[/snapback]

My bad. X1600. :)

Forøvrig synes jeg 11 200,- er en veldig god pris for en MacBook Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...