henrikrox Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Dæven, våkna opp nå, og maskinen var i dvale, med en gang jeg tok opp lokket var den på, og med ikke noe lagg. Gjennom lion ble dette problemet være og være på min mba, og glad de har fikset det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 QuickTime er da en grei måte å være sikret god maskinvareakselerering i OS X, bildekvaliteten er det absolutt ingenting å si på men QuickTime lar deg ikke gjøre stort annet enn å kun spille av video og that's it. Lenke til kommentar
Guybrush Threepwood Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Har noen testet om "lagging ved rask scrolling på websider i høy oppløsning" med MBP Retina er forbedret i Mountain Lion? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Har ikke merket noe som helst med Mountain Lion, men nå har jeg aldri kjørt Lion på min MacBook Pro Retina så har null sammenligningsgrunnlag der. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Jeg må være helt teit, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får oppdatert gratis? Bestilte macen på apple.no 18. juni. edit: er det her: https://uptodate.apple.com? Får ikke til å gå videre der jeg skal skrive inn mobilnummer, fatter ikke hva jeg gjør galt? I eksempelet står det jo "999" i første rute og "999 99999" i andre rute. Prøver å skrife +47/047 i første og deretter nummeret i den andre, men det funker ikke Endret 26. juli 2012 av sofieoyn Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Her: http://www.apple.com/no/osx/uptodate/ Apropo, noen som vet hvor lang tid det tar før man får dette gratiseksemplaret etter å ha søkt? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg må være helt teit, men jeg skjønner ikke hvordan jeg får oppdatert gratis? Bestilte macen på apple.no 18. juni. edit: er det her: https://uptodate.apple.com? Får ikke til å gå videre der jeg skal skrive inn mobilnummer, fatter ikke hva jeg gjør galt? I eksempelet står det jo "999" i første rute og "999 99999" i andre rute. Prøver å skrife +47/047 i første og deretter nummeret i den andre, men det funker ikke Jeg skrev 47x xxx xxxxx hvor XXXXXXXX = mitt telefonnummer. Lenke til kommentar
whistle Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) ^ haha, kanskje en fordel å bruke den norske siden for min del... Men jeg sitter likevel (dum som jeg er) fast når man kommer til tlfnummer........ hva er retningsnummer og hva er landkode? Vet liksom bare om +47, jeg. eeeedit: haha herregud, måtte taste 047 i begge. Jaja. Takk for hjelpen likevel Endret 26. juli 2012 av sofieoyn Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Noen som har fått satt opp gmail ordentlig med notifications i ML? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Lei ventingen på rMBPen min. Treige eplehuset/leverandøren deres. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Noen som har fått satt opp gmail ordentlig med notifications i ML? Gjennom mail.app eller hva? Fungerer fint for meg. Endret 26. juli 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Så langt virker ML å kjøre veldig godt i forhold til første versjon av Lion som var helt jalla Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Noen som har fått satt opp gmail ordentlig med notifications i ML? Bruker Sparrow. Funker utmerket med notifications. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Veldig fornøyd med mountain lion. Er ikke akkurat store forskjellen fra lion. Men tett integrering med icloud, og ios. Samt at hele opplevelsen er mye smoothere. Maskinen booter mye fortere inn i osx nå også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hmm, virker som at det er litt bedre respons på ML enn det var ved release av Lion? Kanskje man skulle oppgradere fra SL Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Sitter på side 14 av Siracusa sitt Mountain Lion Review, og han er virkelig ikke fornøyd med noen valg Apple har tatt med iCloud. Edit: Link http://arstechnica.com/apple/2012/07/os-x-10-8/13/ Endret 26. juli 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Apropo, noen som vet hvor lang tid det tar før man får dette gratiseksemplaret etter å ha søkt? Apple har rota det med utdeling av kode til ML, så det kan fort ta fleire dagar. Mange som 1) enda ikkje har fått tilsendt kode etter å ha venta i 24+ timar, eller 2) får tilsendt kode som ikkje fungerer. Tilbakemeldingane frå support varierer frå at folk må vente alt frå 24 til 72 timar, og opp til ei veke. Sjølv venter eg framleis på ny kode. Hadde vore raskare å få tilsend DVDen i posten ... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei, det som hadde vært raskere hadde vært om de bare lot folk kjøpe ML nå, og refundere pengene når du får koden seinere. 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvordan kan jeg få tatt en backup av disk #2 som jeg har i Macbooken? Jeg har den originale disken som lagringsdisk og en SSD disk som OS disk. Når jeg går inn på Time Machine, så vil den bare ta backup av OS disken. Den tar backup til NASen min. Er det noen måte jeg kan få tatt backup av den gamle snurredisken og over på NASen? Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Noen som har fått satt opp gmail ordentlig med notifications i ML? Gjennom mail.app eller hva? Fungerer fint for meg. Gjennom mail.app i Mountain Lion ja. Har brukt Sparrow frem til nå, da det fungerer ypperlig på mange måter. Men da det nye notificationssenteret er bygget "godt" inn i operativsystemet sammen med blant annet kalenderen, tenkte jeg å teste ut dette. Men så langt får jeg kun notifications idet jeg åpner mail.app... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå