MagnusW Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Da er mountain lion tilgjengelig i App Store EDIT: Men jeg får beskjed om at "There was an error in the App Store. Please try again later. (100) This item is temporarily unavailable." Endret 25. juli 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jeg får bare beskjed om at jeg har for lite diskplass. Har 27GB, står at det krever ca 4gb.. Edit: Jo, nå gikk det gitt. Da er det bare å glede seg.. Endret 25. juli 2012 av NiRaM Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Da er mountain lion tilgjengelig i App Store EDIT: Men jeg får beskjed om at "There was an error in the App Store. Please try again later. (100) This item is temporarily unavailable." Samme regla som sist altså. Er vel voldsom pågang som gjør det tenker jeg. Flere som går for clean install her eller? Ved forrige oppgradering var det jo totalt fiasko for meg å gå fra SL til Lion, hele maskinen virket kranglete som fy Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Har prøvd å få tak i den gratis oppdateringa til MacBooken min ved å fylle ut skjemaet på Apple sine sider. Fikk epostane med passord og pdf-fil, men når eg prøver å bruke koden som ligg i pdf-filen, står det at den allereie er brukt... Kva burde eg gjere no? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Må bare spørre, da jeg er fortsatt litt ny på Mac. Er det noen gode grunner for meg å oppgradere til Mountain Lion, fra Lion? Bruker aldri airplay eller icloud som det reklameres for på den nye. Hva er nytten, annet enn å ha nyeste programvaren? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Har prøvd å få tak i den gratis oppdateringa til MacBooken min ved å fylle ut skjemaet på Apple sine sider. Fikk epostane med passord og pdf-fil, men når eg prøver å bruke koden som ligg i pdf-filen, står det at den allereie er brukt... Kva burde eg gjere no? Kontakt kundeservice og forklar situasjonen. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Har prøvd å få tak i den gratis oppdateringa til MacBooken min ved å fylle ut skjemaet på Apple sine sider. Fikk epostane med passord og pdf-fil, men når eg prøver å bruke koden som ligg i pdf-filen, står det at den allereie er brukt... Kva burde eg gjere no? Kontakt kundeservice og forklar situasjonen. Tenkte eg skulle gjere det, men var dum og googla ikkje først Er tydeligvis mange som har fått det same problemet, og Apple skal visst sende ut nye kodar i løpet av nokon dagar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Bra det ordnet seg da Driver å mekker en boot USB for Mountain Lion nå,blir greit med en fresh start på maskina. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Er det slik at Facebook integrasjon ikke kommer før litt senere? Kan ikke se det på min installasjon Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Driver å laster ned Mountain Lion nå mens jeg kjeder meg på jobb. Vet ikke om jeg orker å formatere i kveld eller ikke. Skal uansett lage meg en bootable USB når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Mulig det er jeg som er blind eller noe, men er det noen som vet hvordan jeg kan gjennopprette forrige økt når jeg åpner safari? Vet at man kan velge Logg -> åpne alle vinduer fra forrige økt på nytt, men jeg vil at det skal skje automatisk slik som i Chrome. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Mountain lion føles rask. Clean install her. et spørsmål bare, i itunes, er det mulig å laste ned sanger jeg har kjøpt før. Testa bare med å kjøpe en sang nå, så dro jeg den fra itunes mappa og fjerna den, og la den på skrivebordet. Ser apple skriver på sine nettsider at det skal fungere i Norge, går jeg inn på sangen står den som kjøpt. Men får ikke noe valg om å laste ned på nytt Noen som vet? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hos meg funker det ikke på sanger, bare på apper. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tok clean install, jeg. Driver nå og tweeker og setter opp slik jeg vil ha det. Virker veldig bra. Eneste jeg ikke får til å fungere er iCloud tabs, notes og reminders, men jeg tror det kommer av at det ikke fungerer å synce med iOS 5, og at vi må vente på iOS 6. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Ble formatering og tweaking på meg og gitt. Nå sitter jeg å irriterer meg grønn over at den nye VLC ser helt jævlig ut! *Googler etter den gamle* EDIT: Og Nocturne funker ikke skikkelig i ML. Så nå får jeg ikke svart menu bar... Endret 26. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg tror jeg skal prøve å bruke Quicktime til å starte med nå. Nye VLC ser, som du sier, helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 har endelig fått bestemt meg for maskin, nemelig en mac mini, som en billig inngang til mac os'et på en mer stasjonær plattform framfor os'et på mobile enheter. men vil det i løpet av de nærmeste 3mnd komme en ny mac mini med ny hw? hvor ofte oppgraderer apple denne i forhold til andre maskiner i parken? vil det være verdt å vente 3mnd eller er det like greit å koste på seg en nå? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Quicktime er ubrukelig. Jeg bruker Movist og VLC litt om hverandre, men jeg kommer aldri i verden til å bruke den nye. Fant VLC 1.1.12 her, funker fjell: http://mac.oldapps.com/vlc_player.php Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Med perian så fungerer vel Quicktime greit? Eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Ja og nei. Den spiller av filer, ja, men jeg syns fortsatt Quicktime er forferdelig å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå