RamGuy Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg foretrekker Movist, liker grensesnittet bedre og oppdateringer via Mac AppStore er utrolig lett å forholde seg til, mens MPlayerX har man vell alltid måtte manuelt sjekke for oppdateringer på nett? Det føles en smule unødvendig og tungvindt i år 2012.. Nå har jeg begynt å få "blurry" tekst i Google Chrome jeg også faktisk, og det meste siste Chrome Developer Build så det er tydelig at Google driver å trikser og mikser med et eller annet. Har derfor gått over til bruk av Safari 6.0 inntil videre og her er teksten skarpere enn jeg har opplevd i Chrome på sitt beste til nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 MPlayerX ligger i appstore det såvidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Både MPlayerX og Movist er i App Store. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 De er det nå ja, var ikke det for 12mnd siden når jeg sjekka sist. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Movist funker like bra/bedre enn vlc? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Movist funker like bra/bedre enn vlc? Jeg bruker både Movist og VLC. Skal jeg ha spilleliste, så føler jeg Movist er helt håpløs å ha med å gjøre fks. Men begge spiller av så og si de samme filene.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Bare så irriterende at maskinen blir treg når jeg kjører VLC på en ekstern skjerm. Hvis jeg pauser VLC, så kjører maskinen fint og med en gang jeg spiller av igjen, så blir nettleser og alt tregt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 et dumt spm, men fungerer appstore tilsvarende på en mac som ipad/phone? og kan man bruke innholdet kjøpt på disse enhetene på en mac? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 et dumt spm, men fungerer appstore tilsvarende på en mac som ipad/phone? og kan man bruke innholdet kjøpt på disse enhetene på en mac? Ja og Nei Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 et dumt spm, men fungerer appstore tilsvarende på en mac som ipad/phone? og kan man bruke innholdet kjøpt på disse enhetene på en mac? Noen spill/apper er designet for kun én plattform (Mac/iPhone/iPad), mens andre finnes til alle tre. Og du kan ikke bruke iPhone/iPad-apper eller spill på Mac og omvendt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Laderen til Macen har gått til helvete. Den lader bare om ledningen blir vridd på (jeg regner med at dette er laderen, og ikke macen?). Så det blir å kjøpe ny lader på eplehuset. Om det ikke er laderen men heller macen som er problemet, vil det være et problem å levere inn laderen da? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det kan variere fra butikk til butikk, så du burde egentlig spørre dem. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nå er det jo snart duket for offisielt slipp av Mountain Lion. Og alle som har kjøpt ny Mac etter 11 juni er det vel, får oppgradere gratis. Hvordan kan jeg sørge for å få mitt eksemplar gratis når den tid kommer? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Skal være informasjon om det på Apple sine sider. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 http://www.apple.com/osx/uptodate/ Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Drit at MacBook Air ikke har digital lydutgang som jeg har på MacBook late '06. Tips til eksterne lydkort som funker bra? Skal brukes til Logitech Z5500 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvorfor har digital lydutgang så mye å si? Jeg tviler sterkt på at det er så mye forskjell på AD-konverteringen til Logitech kontra Apple. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Det har vel noe med fysisk størrelse å gjøre, tror jeg. Optisk port tar større plass (transciever og sånn). http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Utvalget er heller labert, siden de fleste produsenter bryr seg mindre om OS X enn om katta til Hansen. Du burde satse på et interface til opptak av noe slag, muligens. Uten at jeg er sikker på hvor godt 5.1 funker. Freebird: Det handler mer om at anlegget er 5.1 og man må bruke optisk kabel til Logitech-anlegget for å få lyden. En vanlig lydkabel gir bare 2.0/1. Endret 25. juli 2012 av Heilage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Det har vel noe med fysisk størrelse å gjøre, tror jeg. Optisk port tar større plass (transciever og sånn). http://www.dustinhom...hProvider_dacsa Utvalget er heller labert, siden de fleste produsenter bryr seg mindre om OS X enn om katta til Hansen. Du burde satse på et interface til opptak av noe slag, muligens. Uten at jeg er sikker på hvor godt 5.1 funker. Freebird: Det handler mer om at anlegget er 5.1 og man må bruke optisk kabel til Logitech-anlegget for å få lyden. En vanlig lydkabel gir bare 2.0/1. Ahh.. Skjønner! Da beklager jeg mitt mindre gjennomtenkte svar og prøver å rette på det med denne: http://www.turtlebea...e-micro-ii.aspx Edit: Igjen, manglende lesing fra min side. Bare stereo i OS X ... Over og ut! Endret 25. juli 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva med denne: http://www.creative.com/soundblaster/tactic3d/recon3d/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå