Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

kan ikke det med mindre du har omsetning på minst 50 000 kr :)

8391233[/snapback]

Ikke helt riktig. :)

og er mva registrert

8391233[/snapback]

Riktig. :)

Dette er to forskjellige ting, men sistnevnte innebærer en omsetning på 50.000 eller mer. Den første fakturaen du utsteder etter å ha passert 50.000 skal derfor påføres MVA, men dette forutsetter at du er registrert i MVA registeret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke det med mindre du har omsetning på minst 50 000 kr :)

8391233[/snapback]

Ikke helt riktig. :)

og er mva registrert

8391233[/snapback]

Riktig. :)

Dette er to forskjellige ting, men sistnevnte innebærer en omsetning på 50.000 eller mer. Den første fakturaen du utsteder etter å ha passert 50.000 skal derfor påføres MVA, men dette forutsetter at du er registrert i MVA registeret.

8391493[/snapback]

Foreløpige beskjden jeg har i undervisning og hos skatteetaten er at jeg som enkeltmannsforetak ikke kan trekke moms av varer jeg kjøper. Så hva tenker du på nå? (eller misforstod jeg noe i det du sa)

Lenke til kommentar

Den var søt.

Men jeg må si at for meg som nå har vent meg til å bruke OS X på heltid, og funnet gode konfigurasjoner for det, så ser jeg ingen grunn til å ha Vista. I det hele tatt faktisk.

Forøvrig undrer jeg på om 20" eller 23" Cinema er mest gunstig.

Lenke til kommentar
Kanskje Apple koker sammen noen touchskjermer for helt nytt navigeringssystem i leopard?

Teknologien er vel heller slitsom nå, men skulle noen klare å gjøre dette bra er det vel Apple.

8400982[/snapback]

Tror ikke denne teknologien er riktig klar enda, om du snakker om navigeringsteknologien de har i iPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...