Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Ny AppleTV er interessant, men skjer det noe med apps? Får man lagt inn brukbar software?

Utifra press-releasen kan jeg ikke lese at det kommer noe nytt ang apps, det store virker å være støtte for 1080p. Så vidt jeg forstår det vil det også bli tilgjengelig i en softwareupdate for de med atv2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny AppleTV er interessant, men skjer det noe med apps? Får man lagt inn brukbar software?

Utifra press-releasen kan jeg ikke lese at det kommer noe nytt ang apps, det store virker å være støtte for 1080p. Så vidt jeg forstår det vil det også bli tilgjengelig i en softwareupdate for de med atv2.

De har altså oppdatert den til 2009-standard, alt annet er som det var. Typisk Apple :p

Lenke til kommentar

Kunne man tatt prat om Apple-keynotes enten i spesifikke tråder (iPad-tråd, Apple TV-tråd etc) eller i en egen tråd opprettet for keynoten?

Det blir veldig mye trafikk i tråder som denne, og svært lite ellers i kategorien.

Lenke til kommentar

Retina-skjerm tjener egentlig ikke noe annet formål enn å vise folk at de ikke kan se pikslene. Interessant hvordan folk ser på det som et slags salgsargument.

Har ikke det bestandig vært hovedargumentet for høyere oppløsning da?

Endret av olegunnaro
Lenke til kommentar
Ting ser skarpt ut?

Jepp. Som fotograf synes jeg det er ganske viktig iallefall... :p

Du redigerer bilder på iPad? Nice going. :p

For all del, den som bryr seg om sånt vil jo sikkert like det, men du må omtrent betale meg for å oppgradere fra iPad 1 nå. Ville ikke akseptere å bruke en krone på det, når den ikke tilbyr noe som ikke gjør den til noe jeg kan bruke til noe fortnuftig.

Pengene er bedre brukt på en ny gitar. :wee:

Lenke til kommentar

Å vise frem bilder er jo faktisk noe retina-skjermen vil være god på. F.eks hvis man kunne hatt en iPad som live-skjerm til et kamera, for å vise resultatet umiddelbart.

Kanskje noe som kunne gått med en slags Camera Connection Kit-hack?

Edit: Og LTE/4G er jo definitivt nyttig for den som trenger nett i felt.

Endret av Heilage waits for alice
Lenke til kommentar

Det aller meste av min iPad-bruk for tiden er lesing. Å lese på retina-iPhone er fantastisk behagelig sammenlignet med de tidligere skjermene – liten grunn til å tro annet enn at vi får samme effekt her.

At Heilage foretrekker å bruke pengene på gitar mens jeg svir alt på langtur har mer med egne preferanser å gjøre enn hvor god oppdateringen er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...