Solaar Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ny AppleTV er interessant, men skjer det noe med apps? Får man lagt inn brukbar software? Utifra press-releasen kan jeg ikke lese at det kommer noe nytt ang apps, det store virker å være støtte for 1080p. Så vidt jeg forstår det vil det også bli tilgjengelig i en softwareupdate for de med atv2. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ny AppleTV er interessant, men skjer det noe med apps? Får man lagt inn brukbar software? Utifra press-releasen kan jeg ikke lese at det kommer noe nytt ang apps, det store virker å være støtte for 1080p. Så vidt jeg forstår det vil det også bli tilgjengelig i en softwareupdate for de med atv2. De har altså oppdatert den til 2009-standard, alt annet er som det var. Typisk Apple Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen fra Eplehuset som vet om det vil bli mulig å forhåndsbestille med pickup den 23. mars? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kunne man tatt prat om Apple-keynotes enten i spesifikke tråder (iPad-tråd, Apple TV-tråd etc) eller i en egen tråd opprettet for keynoten? Det blir veldig mye trafikk i tråder som denne, og svært lite ellers i kategorien. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det har da aldri vært noe problem å diskutere sånt her før... 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 iPad 3-tråden er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419615 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Holder meg av prinsipp borte fra tråder med orddelingsfeil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Da går du glipp av mange veldig gode tråder, for det er mange emnetitler med orddelingsfeil. Tro meg iPad 3-tråden er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419615 Og Apple TV-tråden er her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1390855 Endret 7. mars 2012 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Retina-skjerm tjener egentlig ikke noe annet formål enn å vise folk at de ikke kan se pikslene. Interessant hvordan folk ser på det som et slags salgsargument. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Høyere oppløsning er jo definitivt ett salgsargument. Et av de bedre. 4 Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Retina-skjerm tjener egentlig ikke noe annet formål enn å vise folk at de ikke kan se pikslene. Interessant hvordan folk ser på det som et slags salgsargument. Har ikke det bestandig vært hovedargumentet for høyere oppløsning da? Endret 7. mars 2012 av olegunnaro Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 How so? Om du kunne faktisk fått plass til mer på skjermen ville det jo vært det, men så lenge du fortsatt får plass til slikk og ingenting på den, hva er salgsargumentet? Ting ser skarpt ut? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ting ser skarpt ut? Jepp. Som fotograf synes jeg det er ganske viktig iallefall... 6 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ting ser vesentlig mer skarpt ut. Ikke noe man må ha, men etter å ha brukt iPhone 4S i et par måneder vil jeg aldri vurdere å gå tilbake til en skjerm med tilsvarende oppløsning som 3GS. 3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ting ser skarpt ut? Jepp. Som fotograf synes jeg det er ganske viktig iallefall... Du redigerer bilder på iPad? Nice going. For all del, den som bryr seg om sånt vil jo sikkert like det, men du må omtrent betale meg for å oppgradere fra iPad 1 nå. Ville ikke akseptere å bruke en krone på det, når den ikke tilbyr noe som ikke gjør den til noe jeg kan bruke til noe fortnuftig. Pengene er bedre brukt på en ny gitar. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er ditt valg. Jeg solgte min iPad 1, og pengene jeg fikk går rett i iPad 3. Fantastisk update in my opinion. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Du redigerer bilder på iPad? Nice going. Har gjort noen kjappe edits i felt med iPad, ja. Fungerer overraksende bra - og med enda raskere mobilnett vil det jo bare bli bedre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Å vise frem bilder er jo faktisk noe retina-skjermen vil være god på. F.eks hvis man kunne hatt en iPad som live-skjerm til et kamera, for å vise resultatet umiddelbart. Kanskje noe som kunne gått med en slags Camera Connection Kit-hack? Edit: Og LTE/4G er jo definitivt nyttig for den som trenger nett i felt. Endret 7. mars 2012 av Heilage waits for alice Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det aller meste av min iPad-bruk for tiden er lesing. Å lese på retina-iPhone er fantastisk behagelig sammenlignet med de tidligere skjermene – liten grunn til å tro annet enn at vi får samme effekt her. At Heilage foretrekker å bruke pengene på gitar mens jeg svir alt på langtur har mer med egne preferanser å gjøre enn hvor god oppdateringen er. 1 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hei. Jeg vurderer å skaffe meg et LCD Cinema Display av den gamle typen, uten svart ramme, altså brukt. Jeg ser at de starter på 2k på Finn; er det noe dere ville invistert i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå