Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg lasta ned betaen av messages, men jeg får ikke logget inn! Jeg har prøvd et par ganger hver dag, siden jeg lasta det ned for noen dager siden. Jeg får enda ikke logget inn, jeg vet jeg har riktig Apple ID og passord.

Noen flere som sliter med det samme?

Jepp, har samme problemet. Får beskjed om tjenerfeil.

Sliter med det samme hvis jeg prøver å logge på iCloud i 'Systemvalg'. Får beskjed om at det er en Gyldig Apple-ID, men ikke en iCloud-konto. Har dog. ingen problemer med å logge inn på iCloud.com

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Jepp, har samme problemet. Får beskjed om tjenerfeil.

Sliter med det samme hvis jeg prøver å logge på iCloud i 'Systemvalg'. Får beskjed om at det er en Gyldig Apple-ID, men ikke en iCloud-konto. Har dog. ingen problemer med å logge inn på iCloud.com

Jeg testa det samme, jeg får ukjent Apple ID også...bruker ID hver dag på iphonen og i iTunes, så den fungerer andre steder.

Eneste som kanskje kan være problemet er at jeg oppretta IDen før det var krav om passord på 10 tegn(trur det var 10?). Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre, da passordet mitt "bare" har 7 tegn..

Lenke til kommentar

Jeg har en svart Macbook (late 07), som bråker sykt. Er det noen måter å få ned støynivået på, eller må jeg bare leve med det?

Et par faner i nettleseren er nok til at vifta går konstant.

Jeg kjøpte maskinen brukt tildigere i år, så jeg vet ikke om den har vært slik siden den ble kjøpt, men det kan jo være evt. Lion oppdatteringen sin feil.

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Gi den så mye minne som den klarer og blås ren vifte og ev. Resten av inmaten. :-)

Hvordan er den i forhold til Samsung 830? Tenkte jeg skulle bestille en SSD og optibay i morgen, det ville isåfall blitt en 830, med mindre denne er mye bedre?

Litt av grunnen til at jeg valgte Plextor er at den har Marvell-kontroller og det har jeg på hovedkortet i stasjonærmaskinen også.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Jeg har en svart Macbook (late 07), som bråker sykt. Er det noen måter å få ned støynivået på, eller må jeg bare leve med det?

Et par faner i nettleseren er nok til at vifta går konstant.

Jeg kjøpte maskinen brukt tildigere i år, så jeg vet ikke om den har vært slik siden den ble kjøpt, men det kan jo være evt. Lion oppdatteringen sin feil.

Noen innspill?

Installer en plug-in for Flash-blokkering, f.eks ClickToFlash

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...