D02 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Kanskje dette kunne være til hjelp? http://www.cultofmac.com/106494/take-complete-control-of-os-x-lions-launchpad-with-this-free-utility/ yeh. Hadde den for noen måneder siden, og den funka dårlig, som mange andre skriver under. Får heller putte alt i en mappe og sortere deretter. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg lasta ned betaen av messages, men jeg får ikke logget inn! Jeg har prøvd et par ganger hver dag, siden jeg lasta det ned for noen dager siden. Jeg får enda ikke logget inn, jeg vet jeg har riktig Apple ID og passord. Noen flere som sliter med det samme? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvordan i huleste får man aktivert bruk av tre fingre i Chrome? Jeg kan gå fram og tilbake mellom sider, men ikke sveipe for å komme til bunden eller toppen.. Syns ikke jeg finner noe under innstillinger eller under hjelp.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Jeg lasta ned betaen av messages, men jeg får ikke logget inn! Jeg har prøvd et par ganger hver dag, siden jeg lasta det ned for noen dager siden. Jeg får enda ikke logget inn, jeg vet jeg har riktig Apple ID og passord. Noen flere som sliter med det samme? Jepp, har samme problemet. Får beskjed om tjenerfeil. Sliter med det samme hvis jeg prøver å logge på iCloud i 'Systemvalg'. Får beskjed om at det er en Gyldig Apple-ID, men ikke en iCloud-konto. Har dog. ingen problemer med å logge inn på iCloud.com Endret 25. februar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er det nokon som har erfaring med HD overføring til Apple TV med Mountain Lion? :-) Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Jepp, har samme problemet. Får beskjed om tjenerfeil. Sliter med det samme hvis jeg prøver å logge på iCloud i 'Systemvalg'. Får beskjed om at det er en Gyldig Apple-ID, men ikke en iCloud-konto. Har dog. ingen problemer med å logge inn på iCloud.com Jeg testa det samme, jeg får ukjent Apple ID også...bruker ID hver dag på iphonen og i iTunes, så den fungerer andre steder. Eneste som kanskje kan være problemet er at jeg oppretta IDen før det var krav om passord på 10 tegn(trur det var 10?). Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre, da passordet mitt "bare" har 7 tegn.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Finnes det noen greie SSD-er med mer enn 128 GB, til under 2k, som folk synes er greie? Virker ut som om alle jeg finner har flere negative (bruker)anmeldelser enn positive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Finnes det noen greie SSD-er med mer enn 128 GB, til under 2k, som folk synes er greie? Virker ut som om alle jeg finner har flere negative (bruker)anmeldelser enn positive. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649669 Ikke mer enn 128 GB, men god. Endret 27. februar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvordan er den i forhold til Samsung 830? Tenkte jeg skulle bestille en SSD og optibay i morgen, det ville isåfall blitt en 830, med mindre denne er mye bedre? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vill gått for 830. Utrolig stabil og rask. Har satt den i flere MacBooks og det er helt problemfritt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har du brukt dem sammen med optibay? Den mekaniske lyden rett etter oppstart, er det DVD drevet som gir fra seg den lyden?Og hvordan blir det egentlig med strømforbruket når man kjører med to harddisker? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Har ikke brukt den med optibay nei. Har byttet ut et par mekaniske disker med den. Den lyden er fra det optiske drevet, ja (er ikke 100% sikker, men hvor ellers kan den komme fra?) Strømforbruket vil du nok ikke merke noe særlig til. SSDer har veldig lavt strømforbruk. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Men funker den motion sensoren med andre disker enn den som sitter i fra før? Om man skulle fjerne hdden som sitter der, og erstatte den med en SSD.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvilken motion sensor? Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg har en svart Macbook (late 07), som bråker sykt. Er det noen måter å få ned støynivået på, eller må jeg bare leve med det? Et par faner i nettleseren er nok til at vifta går konstant. Jeg kjøpte maskinen brukt tildigere i år, så jeg vet ikke om den har vært slik siden den ble kjøpt, men det kan jo være evt. Lion oppdatteringen sin feil. Noen innspill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Gi den så mye minne som den klarer og blås ren vifte og ev. Resten av inmaten. :-) Hvordan er den i forhold til Samsung 830? Tenkte jeg skulle bestille en SSD og optibay i morgen, det ville isåfall blitt en 830, med mindre denne er mye bedre? Litt av grunnen til at jeg valgte Plextor er at den har Marvell-kontroller og det har jeg på hovedkortet i stasjonærmaskinen også. Endret 27. februar 2012 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvilken motion sensor? Den som sitter på harddisken? Kommer klikke lyd hvis man løfter maskinen litt brått. Kutter kontakten med disken hvis maskinen skulle falle i bakken, eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Aha. Sånn sett ja. Den er jo hendig med mekaniske disker, men siden SSDer ikke har disker og lesehode tåler de veldig mye. Samme greien som en rambrikke egentlig. Bildet forklarer det meste: Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg har en svart Macbook (late 07), som bråker sykt. Er det noen måter å få ned støynivået på, eller må jeg bare leve med det? Et par faner i nettleseren er nok til at vifta går konstant. Jeg kjøpte maskinen brukt tildigere i år, så jeg vet ikke om den har vært slik siden den ble kjøpt, men det kan jo være evt. Lion oppdatteringen sin feil. Noen innspill? Installer en plug-in for Flash-blokkering, f.eks ClickToFlash Endret 27. februar 2012 av Newton Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Takk for svar, men det er nok ikke flash som er problemet. Nå har jeg KUN Djay og TeamViewer på, og den bråker veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå