blured Skrevet 22. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hadde akkurat det samme problemet som TiduZ, men forslaget ditt fungerte NiRaM. Takktakk. Endret 22. februar 2012 av blured Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet hvordan man ruller tilbake firmware-oppdatering på Airport Express? Den nye firmwaren er tydeligvis betatestet med iPad og er like ustabilt som regimet i Syria. Irriterende å måtte reboote den flere ganger daglig fordi jeg mister kontakt med det. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Har opplevde det samme under flittig bruk jeg også. Og det så skjer det jo selvfølgelig når jeg virkelig kunne hatt behov for å streame litt musikk ved enkelte anledninger også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Jøss, ser ut som om Chrome er i ferd med å bli min nr.1 nettleser på samtlige platformer altså. Er det noen brukbare speed dials å finne her, litt i likhet med den man finner i Opera? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Jøss, ser ut som om Chrome er i ferd med å bli min nr.1 nettleser på samtlige platformer altså. Er det noen brukbare speed dials å finne her, litt i likhet med den man finner i Opera? Nederst på oppstartsiden kan du velge mellom "Programmer" og "Mest besøkt". Jeg har ikke fikla særlig mye med det, men mulig du kan modifisere det? Ellers har jeg brukt en add som heter Speed Dial 2, det har funket helt fint. Forøvrig enig i at Chrome er good shit, spesielt hvis man bruker det sammen med google kontoen sin. Hva heter forresten det programmet/appen som gjør at du kan dra et vindu til en side på skjermen, slik at det forstørrer seg? Akkurat som funksjonen man har i W7. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Hva heter forresten det programmet/appen som gjør at du kan dra et vindu til en side på skjermen, slik at det forstørrer seg? Akkurat som funksjonen man har i W7. Cinch? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Hva heter forresten det programmet/appen som gjør at du kan dra et vindu til en side på skjermen, slik at det forstørrer seg? Akkurat som funksjonen man har i W7. Cinch? Tror det var gratis, det jeg brukte. Ser ut som at Cinch koster penger. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Du får en demoversjon som går ut etter en stund, men den kan brukes for evig. Du får en popup som spør om du vil kjøpe det eller om du fortsatt vil bruke demoen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Nei, det var ikke Cinch. Sjekket en film på Youtube nå. Var et helt simpelt program som man instalerte, fungerte akkurat som det gjør i W7. Edit: Kan det være Hyperdock? Endret 23. februar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Jøss, ser ut som om Chrome er i ferd med å bli min nr.1 nettleser på samtlige platformer altså. Er det noen brukbare speed dials å finne her, litt i likhet med den man finner i Opera? Nederst på oppstartsiden kan du velge mellom "Programmer" og "Mest besøkt". Jeg har ikke fikla særlig mye med det, men mulig du kan modifisere det? Ellers har jeg brukt en add som heter Speed Dial 2, det har funket helt fint. Forøvrig enig i at Chrome er good shit, spesielt hvis man bruker det sammen med google kontoen sin. Hva heter forresten det programmet/appen som gjør at du kan dra et vindu til en side på skjermen, slik at det forstørrer seg? Akkurat som funksjonen man har i W7. Virket greit dette, men poenget for min del med en quick dial er jo nettopp å kunne åpne mine favoritt sider via f.eks cmd+1,2,3 etc. Du skjønner poenget. Denne kommandoen i Chrome velger man faner med. Så er det mulig for meg å kunne åpne favoritt sidene mine på denne måten slik som i Safari og Opera? Det er utrolig hemmende og tungvindt å ikke ha denne muligheten for å si det sånn. Muig jeg er for kjapp på avtrekkeren her, får lete litt rundt i innstillingene. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Cinch og SizeUp er to program som gjør akkurat det, Hotel Papa Echo. I Cinch drar man vinduene, og i SizeUp bruker man hotkeys om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Jepp, Cinch funker egentlig veldig greit, synd det koster penger for noe slikt, som etter min mening burde være inkludert i OSet fra før. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Window Magnet er enda et av dem. Bruker det selv. Det støtter også tastatur-snarveier for å plassere vinduene der du vil ha dem, men det er ikke med i den lille videoen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Window Magnet så bra ut. Koster bare 7kr på appstore, det er vel noe de fleste klarer å avse. Hvis de som står bak programmet får litt for jobben, så gjør det meg ingenting å betale litt. Er det noen som vet hvorfor min W7 laptop ikke klarer å se Airport Expressen min? Fiksa airfoil til den, men Airporten kommer ikke opp. Airport og Airfoil virker helt fint på både Macen og iPhonen. Må man ha Lion hvis man vil synce iCal med kalenderen man har på iCloud? Endret 24. februar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Airport express har fått litt nille tendenser etter siste fw.oppdatering virker det som, men at du overhodet ikke finner den var jo litt merkelig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Ja, lenge siden jeg har brukt W7 maskinen sammen med Airporten, men sist virket den helt fint. Bra jeg ikke oppdaterte fw da, har nemlig glemt passordet Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 DoublePane er enda et program for å flytte/tilpasse vinduer. Jeg bruker den med hotkeys for å optimalisere arbeidsflyten min 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Herre altså..finnes det ingen brukbare speed dials til Chrome da altså? Med samme hurtige navigering som i Opera? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Er det noen lett måte å rydde opp i Launchpad-en på? Den er veldig rotete og "ubrukelig" sånn den er nå. Hadde vært veldig fint hvis man kunne fjerne noen ting som jeg aldri bruker. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2012 Kanskje dette kunne være til hjelp? http://www.cultofmac.com/106494/take-complete-control-of-os-x-lions-launchpad-with-this-free-utility/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå