dabear Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bildet av den nye laptopen:*bilde* Closeups, takk?! Og fra litt flere vinkler? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Info om maskinen: Prosessor: G4 1,33Ghz Minne: 1GB Skjermkort: 9700 64mb Drev: DVD/CD brenner Bygd inn Bt og USB 2 Firewire 2 Airport Extreme Skjerm: 17" Skal visstnok ha bakgrunnsbelysning på tastaturet, men har ikke teste. Pris etter avskrivelse på firma: 5200 kr Bortsett fra noe skit på tastene og under (som jeg ikke fjernet), samt misfarving bak ved viften, så var den helt strøken. Men jeg brukte q-tip til å tørke vekk dritten fra tastene, og bak ved viften, så nå er den som ny Endret 5. april 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) irriterende nok funker ikke aperture eller final cut på denne, men men. Den andre laptopen skal jo byttes ut neste år, så kanskje jeg kjøper macbook pro da. har forsikring som gjør at apple må rydde opp om jeg må ta noe på reklamasjonen så=) Det som gjorde det hele så bra var at jeg fant RDC som fungerer utmerket mot Server 2003 som er i huset Endret 6. april 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 irriterende nok funker ikke aperture eller final cut på denne, men men. Den andre laptopen skal jo byttes ut neste år, så kanskje jeg kjøper macbook pro da. har forsikring som gjør at apple må rydde opp om jeg må ta noe på reklamasjonen så=) Det som gjorde det hele så bra var at jeg fant RDC som fungerer utmerket mot Server 2003 som er i huset 8321153[/snapback] Fungerer ikke Aperture eller Final Cut på denne altså?! Synes det var rart, maskinen er jo ikke så gammel. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Fungerer ikke Aperture eller Final Cut på denne altså?! Synes det var rart, maskinen er jo ikke så gammel. 8321698[/snapback] G4ene begynner jo å dra på årene. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Joda, men ifølge Apple burde en 1.33GHz PowerBook med ATi 9700 kort klare å dra ihvertfall Aperture. Klart det er en fordel med mye RAM da (har selv 2GB i min MBP) men det burde allikevel være mulig å kjøre det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Joda, men ifølge Apple burde en 1.33GHz PowerBook med ATi 9700 kort klare å dra ihvertfall Aperture. Klart det er en fordel med mye RAM da (har selv 2GB i min MBP) men det burde allikevel være mulig å kjøre det. 8321759[/snapback] Hmm. Det skulle en da tro. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 irriterende nok funker ikke aperture eller final cut på denne, men men. Den andre laptopen skal jo byttes ut neste år, så kanskje jeg kjøper macbook pro da. har forsikring som gjør at apple må rydde opp om jeg må ta noe på reklamasjonen så=) Det som gjorde det hele så bra var at jeg fant RDC som fungerer utmerket mot Server 2003 som er i huset 8321153[/snapback] Fungerer ikke Aperture eller Final Cut på denne altså?! Synes det var rart, maskinen er jo ikke så gammel. 8321698[/snapback] Tja, kan diskuteres om jeg gjorde ting riktig. Og om jeg fikk låne riktige versjoner etc....skal jobbe med saken. uansett var maskinen kun ment som enkel skrivemaskin osv. Ikke særlig avanserte gjøremål. Håpet er å få tak i keynote, og sammen med office og muligens 3.part for Treo 750 og Tytn, så er det perfekt bekymringen var forholdet mellom server og maskin, noe som går bra bortsett fra write selvfølgelig, som var forventet. Uansett har jeg en bærbar med XP home, og jeg prøver å få tak i virtual pc, så da burde jeg være veldig glad Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor stor markedsandel har Apple nå i PC-markedet? Jeg merker en helt ekstrem "boom" blandt alle jeg kjenner. Mange av oss har mac alt, og alle (og da mente'n alle) andre planlegger å kjøpe seg en. Jeg skjønner ikke hvor det kommer fra, men jeg skjønner dem godt. Jeg elsker macen min. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Marley, hvis du er serriøst nå så har jeg herved mistet min respekt for deg.. :/ 8289549[/snapback] Din respekt for andre personar er altså avhengig av kva operativsystem dei kjører? Nice. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Marley, hvis du er serriøst nå så har jeg herved mistet min respekt for deg.. :/ 8289549[/snapback] Din respekt for andre personar er altså avhengig av kva operativsystem dei kjører? Nice. 8328093[/snapback] hadde to slike "venner" før. De gjorde alt de kunne for å få meg til å kjøpe mac. De hadde og var hellig overbevist om at Mac er ufeilbarlig, bare brukerfeil, ulikt windows. De avsluttet jeg forsåvidt kontakten med i 10. klasse ca. Nå er vel det ca 5 år siden. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Marley, hvis du er serriøst nå så har jeg herved mistet min respekt for deg.. :/ 8289549[/snapback] Din respekt for andre personar er altså avhengig av kva operativsystem dei kjører? Nice. 8328093[/snapback] Jeg tror ikke du skal ta alt så seriøst. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor stor markedsandel har Apple nå i PC-markedet? 8327780[/snapback] Jeg vil tippe sånn omtrent 0% Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) "The total Mac OS X market share percentage for March 2007 comes in at 6.08 percent [vs. 6.38% in February]." --http://www.macdailynews.com/... Endret 7. april 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hvor stor markedsandel har Apple nå i PC-markedet? 8327780[/snapback] Jeg vil tippe sånn omtrent 0% 8328481[/snapback] Skal vi dra opp den "Hva er definisjonen på en PC"-debatten igjen? Henrik Lied, takk. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 En mac er jo ei datamaskin, og den er jo personlig. Når den i tillegg er IBM_kompatibel, vil jeg si at en MAC=PC. OS X != Windows != Gnu/linux derimot. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 PC er et veldig innbarket ord. De fleste regner PC = Window og Mac = Mac Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 PC er et veldig innbarket ord. De fleste regner PC = Window og Mac = Mac 8328763[/snapback] Så du mener hvor stor andel av Mac-markedet Apple har i stedet? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Nei. Fellesbetegnelse! (Data)maskiner, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå