greenman Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Er det slik at du kan gjøre en clean install av lion uten CD? Mener å ha lest noe om internet recovery. Hvordan fungerer dette? Tenker å ta en clean install av MBPen min snart. Fikk Lion gratis igjennom appstore. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Slå den av -> Slå på og trykk CMD + R. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Det var ikke mer hokkus pokkus enn det nei Men, får jeg Lion da, eller må jeg oppdatere det etter installasjon? Og en annen ting. Jeg har windows på en partisjon via bootcamp. Vil denne forsvinne? Har ikke bruk for windows på maskinen lenger, så det hadde vært like greit. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Det blir Lion da ja. Ikke 100%, men tviler på bootcamp vil bli berørt. Med mindre du velger å slette partisjonen, som sikkert er mulig der. Greieste er vel å fjerne på forhånd hvis du likevel skal fjerne det. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Hva er den enkleste måten å fjerne hele partisjonen på da? Har ikke vært så mye borti diskverktøy på Mac før. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Start opp Bootcamp-verktøyet i OSx du. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Er det vanlig at Airport Extreme lager litt lyd? Høres nesten litt ut som at det er en disk som kjører i den.. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Er det vanlig at Airport Extreme lager litt lyd? Høres nesten litt ut som at det er en disk som kjører i den.. Sikker på at det ikke er en Time Capsule? Det er en Extreme med harddisk i vettu. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Altså, hva er det med Airport Express da..? Den stopper å spille omtrent hele tiden. Og jeg merker det er forskjell på hvor Mac/iPhone er plassert i rommet - i samme rom som Airporten... Som igjen har ganske kort avstand til hovedrouter her i huset. Har forsøkt to forskjellige Airport-enheter, og begge er selvsagt oppdatert. Hovedrouter er fullt oppdatert, og er den nyeste telenor gir ut. Utrolig irriterende. Og oftest så går musikken bare videre, uten lyd. Det oransje lyset dukker opp hele tiden. Forsøkt et par forskjellige oppsett, og fabrikkinnstilt flere ganger. Bah!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ganske sikker.. Airport programmet finner en Airport Extreme.. Edit: Bytt hovedruter til Airport Extreme. Jeg har gitt opp de ruterne som kommer fra Telenor, CD, NGT osv. Ustabilt møkk alt sammen. Siste Jensen routeren vi fikk fra CD, som visstnok skulle være "veldig bra" i følge selger på kontoren, falt ut hele tiden. Plugga inn Extreme og har aldri hatt et problem siden. Har også en Thomson her hvor jeg bor nå, gikk vel 2uker fra jeg fikk den til jeg kjøpte en ny Extreme Edit2: Jeg har en express koblet på min extreme, aldri hatt problemer med streaming til den. Både fra iTunes og Spotify, kjører knirkefritt. Endret 9. februar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Skulle ikke forundre meg om Extreme+Express=match, men likevel - Ingen problemer med routeren fra Telenor ellers. Mister aldri dekninga eller noe. Nedlastninger går smertefritt for eksempel. Stabil ytelse. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Skulle ikke forundre meg om Extreme+Express=match, men likevel - Ingen problemer med routeren fra Telenor ellers. Mister aldri dekninga eller noe. Nedlastninger går smertefritt for eksempel. Stabil ytelse. Hvilken Airport Express er det du har? En kompis av meg hadde en gammel modell som var ganske dårlig, falt ut veldig ofte og var til tider ganske ustabil. Tok med min, som er en nyere modell, og den kjørte helt smooth. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Helt ny en. Har hatt den siden januar. Er den nyeste. Også kalt MB321. Og som sagt, kun Airplay fra Mac/iPhone til anlegg som er et problem. Endret 9. februar 2012 av iHouse Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 Har du prøvd med airfoil? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2012 *Tester nå, men skal få sett mer i morgen.* Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Hva syns dere er det beste dock-konfigurerings-programmet? Prøver hyperdock nå, men trialen har gått ut, så jeg får vel snart kjøpe et dock-program. Virker forøvrig som et veldig bra program, men siden jeg ikke har tid til å teste ut alle programmene på markedet så spør jeg dere om hva dere syns er best! Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 hva må jeg skrive i terminaln for å få vekk museakselerasjon på en mac book air? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 Kan ikke skjønne hvorfor du skulle ønske det? Uansett så fikk du svar bare to sider tilbake. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 10. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2012 ingen av de funket.. det ville du også sett om du la merke til tilbakemeldingene som var skrevet på den siden det var linket til. museakselerasjon er upresist Lenke til kommentar
T.A Skrevet 11. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2012 Noen som vet om det er mulig å koble Macbook Pro til TV trådløst? Kan ikke så mye om de greiene her, hadde bare vært utrolig digg å slippe å bruke en lang kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå