TOO TRILL Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Macen vil ikke lade. L-laderen lyser ikke. Det står på apple sine sider at jeg kan ta med lader til en apple autorisert forhandler og få den byttet ut, gjelder dette.i norge og? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, det gjør det. Ta den med til en Apple forhandler, så vil de swappe den såfremt de har tilgjengelige enheter Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Type elkjøp, lefdal? Eller kun eplehuset? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Apple Premium forhandlere blir vell stort sett Eplehuset og Humac her i Norge, mulig at Expert butikker med egen Apple avdeling ala den på Klingberg også teller? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Om du har noen Elkjøp Megastore i nærheten, med egen apple shop-in-shop, så mener jeg du skal kunne henvende deg der også. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hos elkjøp/expert og lignende sendes maskin og lader inn på service. Jeg aner ikke helt hvordan det er med megastore og slikt, men det gjelder iallefall de "vanlige" butikkene. Hos rene Apple.forhandlere (Humac, Eplehuset o.l) så får du ny lader med en gang så vidt jeg forstår. Så lenge det er mulig iallefall. Husk evt kvittering. Iallefall til exptert/elkjøp. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja, det gjør det. Ta den med til en Apple forhandler, så vil de swappe den såfremt de har tilgjengelige enheter Hvor lenge er dette mulig? Ikke for alltid, regner jeg med? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er vel 5 år? Reklamasjonstiden. Evt om den er kortere på tilbehør i fht. til selve maskinen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Den er kjøpt på apple .no. har det noe å si? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Nei. På elkjøp/expert må du som sagt ha med kvittering, det er det eneste. Det bør man kanskje ha på de andre også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du må alltid ha med kvittering. ALLTID. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 ikke ifølge norsk lov, nei. Var vel Aftenposten som ahdde en greie om det for noen dager siden; du trenger bare sannsynliggjøre at du kjøpte varen i den butikken for å få de til å godta reklamasjonen. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen andre her som kunne sitt for seg at overførings/ladekabelen for iPad/iPhone/iPod Touch får magsafe? Fullt klar over at dette er noe ikke kommer til å skje med det første (blant annet pga eksisterende docks/tilbehør måtte byttes ut osv), men hva tenker dere om ideen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Langt bedre versjon av Palm Pre sin touch-lading? Glimrende ide. Kan bare sette telefonen på laderen uten å måtte trykke den ned. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Som jeg skrev i går må min Mac erstattes, Apple går igjennom den og skal sende en rapport til forsikringselskapet mitt. Den nye 13 tommeren har Intel 3000 grafikk, jeg har hørt den yter dårligere en 320m som var i min MBP 13 2010? Jeg er ingen gamer, men jeg liker å dra opp spill som Starcraft 2 og Civilization 5 innimellom så, hvordan er deres erfaringer på den biten? 2010 modellen slet allerede med å dra de to spilla, så om det er dårligere ytelse blir det ikke noe MB air eller 13 tommer pro. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Civ5 tror jeg du kan vinke farvel til. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Civ 5 er ikke noe problem på en mbp 13". Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Da har du et annet grafikkort enn det jeg hadde. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Fikk ny lader kjempefort. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Leste at ettersom min MacBook Pro «bare» har SATA II, er det bortkastet å oppgradere til en slik disk. Noen meninger? Redigert: Jeg har en OCZ SSD Vertex 2 nå, men mistenker den lever på sine siste dager. Endret 18. januar 2012 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå