Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Macbook med tilbehøret. Du kommer til å elske å ta den med i sengen, ligge på sofaen, ta den med til en kamerat og hente noen godsaker, notater.. Hele livet under armen!

8164394[/snapback]

Hehe, er akkurat det jeg er så altfor usikker på. Han en liten og stilig men samtidig kraftig bærbar eller et monster av en stasjonær. Om det blir en MacBook kjøper jeg antakeligvis en 250/500 GB ekstern harddisk i tillegg i såfall.

EDIT: leif

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Får snart ein ny MacBook med jobben. Eg ba om å få den svarte, sidan eg allereie har den kvite (slik at eg faktisk veit kva som er jobbmaskina og kva som er mi private uten å åpne den). Kan nokon fortelle meg korleis finishen på den svarte er? :)

Lenke til kommentar
Heisann!

Får snart ein ny MacBook med jobben. Eg ba om å få den svarte, sidan eg allereie har den kvite (slik at eg faktisk veit kva som er jobbmaskina og kva som er mi private uten å åpne den). Kan nokon fortelle meg korleis finishen på den svarte er? :)

8218636[/snapback]

Di tøs

Lenke til kommentar
Heisann!

8218636[/snapback]

Finishen er matt, og i så måte er det godt mulig at fettmerker synes bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...