Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve å ringe tilbake i morgen, fordi han jeg snakket med virket litt skråsikker (siden han hadde sett det skje selv). Ser nå at batteriet er på 96%, men fjerner jeg prosentvisning står det "batteri fulladet". Kanskje en kalibrering må til, til tross for at batteriet er helt nytt?

Lenke til kommentar

Noen andre som husker S01E03, der hvor Merle (broren til Daryl) sager av seg hånda med en baufil - hånda som er lenket fast med håndjern. Kom dere på det tidspunktet fram til en fornuftig forklaring på det? Bortsett fra at han er en dum redneck?

Tralala :whistle:

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Med mindre du krysser tær på begge føtter, danser en regndans og skrur lyset av og på i takt med The Monkees' «Listen to the band» går det i oppdatering.

Men. I disse dager har alle for vane å skru lyset av og på i takt med Monkees-sanger? Right?

Endret av Euklid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Hei. Jeg lurte på om det var mulig å lage en enkel internett bot i f.eks automator eller noe annet på mac?

Hvis jeg f.eks har en spørreundersøkelse jeg vil få litt futt på, og få en bot til å ta testen f.eks 1000 ganger!

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Nei, er til en spørreundersøkelse jeg selv har laget. Tanken er å gjøre noe slikt at jeg ikke endrer resultatet i undersøkelsen (prosentvis) men får relativt flere som har svart. F.eks gå fra 100 som har svart til 500 for å få det til å virker bedre.

Dette er et eget prosjekt jeg driver med, så ikke noe fusk og spam !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...