nebrewfoz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Om det er rikitg, så er det jo en veldig dårlig design, så det er jo unektlig litt rart. Sssh! Don't disturb the water ... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Skal prøve å ringe tilbake i morgen, fordi han jeg snakket med virket litt skråsikker (siden han hadde sett det skje selv). Ser nå at batteriet er på 96%, men fjerner jeg prosentvisning står det "batteri fulladet". Kanskje en kalibrering må til, til tross for at batteriet er helt nytt? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hentet et deksel til MBP jeg kjøpte på ebay. Digget hvordan den ser ut nå. Link: http://viewitem.eim.ebay.no/HOT-Black-Rubberized-Hard-Case-cover-for-New-Apple-Macbook-Pro-13inch-Thin-light/180736959637/item?transId=723886531008 Kvaliteten er over alle forventninger til den prisen. Kan ta noen bilder å legge ut hvis noen er nyskjerrig Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Gief pics please :-) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Gief pics please :-) Here you go Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ser bra ut. Har du eit estimat på kor mykje den "bygger" på tjukkelsen? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har ikke målt eller noe. Men den ligger jo litt på seg selvfølgelig. Men synes ikke det var så mye. Verdt det mtp beskyttelse mot riper osv. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Noen andre som husker S01E03, der hvor Merle (broren til Daryl) sager av seg hånda med en baufil - hånda som er lenket fast med håndjern. Kom dere på det tidspunktet fram til en fornuftig forklaring på det? Bortsett fra at han er en dum redneck? Tralala Endret 8. november 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Relevance goes where? 3 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hahahahahaha, oh snap.. Jeg skylder på at IPB appen på iPhonen min kuker no heftig fra tid til annen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har lastet ned OS X Lion fra App Store. Har Snow Leopard fra før. Er det snakk om clean install eller bare en oppdatering? Forblir alt av filer urørt? Fordel å vite før jeg starter prosessen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Med mindre du krysser tær på begge føtter, danser en regndans og skrur lyset av og på i takt med The Monkees' «Listen to the band» går det i oppdatering. Men. I disse dager har alle for vane å skru lyset av og på i takt med Monkees-sanger? Right? Endret 9. november 2011 av Euklid 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Lastet nettopp ned norske ordlister til macen min, men de endte bare opp med å fucke opp ordlisten i word. Den fungerer heller ikke i pages. Hvordan kan jeg slette dem igjen? Hvordan legger jeg til norsk og nynorsk ordliste? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det snakk om clean install eller bare en oppdatering? Forblir alt av filer urørt? Oppdatering. Dog anbefaler jeg på det sterkeste at du kjører en «clean install», for samtlige maskiner jeg har oppdatert har blitt ubrukelige. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Noen som har testet enda? http://jdk7.java.net/macportpreview/ Tenkte manskje Minecraft kjørte litt bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hei. Jeg lurte på om det var mulig å lage en enkel internett bot i f.eks automator eller noe annet på mac? Hvis jeg f.eks har en spørreundersøkelse jeg vil få litt futt på, og få en bot til å ta testen f.eks 1000 ganger! Noen som har peiling? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ikke spambot vel? hjelper ikke med sånt. Endret 10. november 2011 av laserlars 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nei, er til en spørreundersøkelse jeg selv har laget. Tanken er å gjøre noe slikt at jeg ikke endrer resultatet i undersøkelsen (prosentvis) men får relativt flere som har svart. F.eks gå fra 100 som har svart til 500 for å få det til å virker bedre. Dette er et eget prosjekt jeg driver med, så ikke noe fusk og spam ! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kan du ikke bare gannge opp tallene manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå