T.A Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Ah, thank you! Mye snasent der, ja. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 FOrslag til hva jeg kan tørke MBA-skjermen med? Litt fingeravtrykk og støv Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 FOrslag til hva jeg kan tørke MBA-skjermen med? Litt fingeravtrykk og støv Papir og vann. Evt. Zalo om det er alvorlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Vinduspuss. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Ved avspilling av klipp på YouTube med Firefox så er det ikke mulig å bytte kvalitet på filmene, loadingikonet står bare å laster mens filmen fortsetter i samme dårligste kvalitet. Har siste version 7.0.1. Noen flere som opplever det? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 FOrslag til hva jeg kan tørke MBA-skjermen med? Litt fingeravtrykk og støv Papir og vann. Evt. Zalo om det er alvorlig. Ikke bruk Zalo. Zalo er så sterkt at det KAN ødelegge det ytterste beskyttelseslaget på skjermen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Skjedde noe merkelig nå med min Macbook Unibody (late 2009). Satt på internett og surfet, og plutselig så skrur den seg av helt ut i det løse luften. Nå reagerer den ikke og laderen lyser heller ikke. Noen som er kjent med problemet eller har hørt om det? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 FOrslag til hva jeg kan tørke MBA-skjermen med? Litt fingeravtrykk og støv Papir og vann. Evt. Zalo om det er alvorlig. Ikke bruk Zalo. Zalo er så sterkt at det KAN ødelegge det ytterste beskyttelseslaget på skjermen. Hmm... Det har jeg ikke kjennskap til. Jeg har alltid vasket alle mine Macer med en dråpe Zalo og vann. Rene og fine skjermer uten skader. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Har det da vært skjermer med eller uten glasspanel? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Tror jeg satser på dopapir og vann jeg... Må jo være jævlig skitten hvis jeg skal måtte bruke zalo... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Papir er noe forbannet skit. Løser seg opp. Bruk en såvidt fuktig mikrofiberklut. Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Hei. Har en Macbook Pro mid 2010 ( 6,2) som jeg tenkte jeg skulle formatere i helgen for å få lagt inn ny firmware til skjermkortet i den , noe som krever Mac OS X Snow Leopard 10.6.3 minst. Fikk formatert harddisken med disk-utilty før instalasjonen startet slik at det ikke skulle ligge noe igjen som kunne lage problemer senere. Valgte bort alle språkpakkene ( unntatt norsk og engelsk som jeg beholdt) + noen ekstra printer drivere. Problemet starter når det er 27 minutter igjen av instalasjonen, da får jeg følgende feilmelding : " Install Failed. Mac OS X could not be installed on your computer,the install could not copy the necessary support files. Click restart to restart your computer and try installing again" Kopierte dette fra en tråd, men har samme problem Jeg har Snow Leopard, prøvd 2 ganger, men får samme beskjeden hver gang. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Papir er noe forbannet skit. Løser seg opp. Bruk en såvidt fuktig mikrofiberklut. Roger that. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Kopierte dette fra en tråd, men har samme problem Jeg har Snow Leopard, prøvd 2 ganger, men får samme beskjeden hver gang. Hva skal jeg gjøre? RAM, disk, media eller SuperDrive kan være årsakene. Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Kopierte dette fra en tråd, men har samme problem Jeg har Snow Leopard, prøvd 2 ganger, men får samme beskjeden hver gang. Hva skal jeg gjøre? RAM, disk, media eller SuperDrive kan være årsakene. Hmm, noe jeg kan gjøre for å ordne dette eller er macen ødelagt om de overnevnte mulige feilene stemmer? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Disk og RAM kan du jo bytte selv, så de kan du eliminere på egen hånd før du eventuelt sender den på service. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Da er airplay-mirroring kommet til Apple Tv. Hadde håpet det skulle fungere med macen slik at jeg slapp å jailbreake og installere XBMC men det ser ut til at det bare fungerer med ipad eller ande ios-enheter. Jaja, sikkert kjekt for noen. Endret 2. november 2011 av Solaar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Det er vel ikke noe nytt? Kom samtidig som iOS5, hvis ikke før, da jeg får gjort det på min som har 4.3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Mirroring? Som i at alt du gjør på ipaden/iphonen vises gjennom apple tv? Så rart at de lanserer det som en nyhet da. Jeg har hverken ipad eller iphone så dette visste jeg ikke var mulig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg leste litt kjapt der ja. Mirroring kom med iOS5 og AppleTV støtter det med 4.4 og oppover, som kom dagen etter iOS5 elns. Blandet mirroring med det at man kan se film på AppleTV gjennom iPad'en - som kan gjøres i 4.3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå