Shruggie Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Om ikke ledig, så i det minste tilgjengelig, ja. Det betyr vel at det kan settes inn, men det er mulig den bruker harddisken som swap-plass for de 845mb'ene dersom de plutselig må brukes til noe annet. Har du SSD? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Om ikke ledig, så i det minste tilgjengelig, ja. Det betyr vel at det kan settes inn, men det er mulig den bruker harddisken som swap-plass for de 845mb'ene dersom de plutselig må brukes til noe annet. Har du SSD? Nei jeg har standard hdd, hmm det ser ut som om jeg må invistere i litt mer ram alikavell. Edit: Wohoo vi er på 800 sider! Endret 29. oktober 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
greenman Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Har litt lyst på en BookBook jeg. Noen som har en? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Har lyst på en jeg også, de er dødskule. Eneste er at det bekymrer meg litt at de ser så tykke ut, neoprengreiene jeg har nå er mye tynnere. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Jepp, jeg var på eplehuset og vurderte bookbook til MBAen min, men de blir rett og slett for svære og tykke! De ultratynne neoprentrekkene fungerer helt toppers! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Takke meg til invisibleshield og et vanlig tykt neoprentrekk når jeg må transportere den i noe annet enn hånda Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Noen som har peiling på når Apple skal åpne for at man kan laste ned tidligere musikkjøp i iTunes? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 sender du mail til kundeservice så kan du få link til å laste ned alle kjøp som en enkelt zip-fil. Har ihvertfall lest om folk som har fått det. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine. Har sett dette på eplehuset i bergen. Men de er veldig dyre. Hvis du ser et par sider tilbake har jeg linket til et deksel som jeg har kjøpt fra ebay. Kan si hva jeg synes om det når det er kommet i hus Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Min MacBook Pro 2009 sluttet i går å fungere. Kommer til en hvit bakgrunn med apple-logoen i midten, som til slutt forsvinner og jeg ender opp med hvit bakgrunn og "parkering forbut"-symbol der hvor apple-logoen var. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Hei! Min MacBook Pro 2009 sluttet i går å fungere. Kommer til en hvit bakgrunn med apple-logoen i midten, som til slutt forsvinner og jeg ender opp med hvit bakgrunn og "parkering forbut"-symbol der hvor apple-logoen var. Noen som vet hva som kan være galt? Kernelen laster ikke. Prøv å sette inn CDen som kom med maskinen, boot fra den, og hva som sies i Verktøy -> Diskverktøy. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine. Har sett dette på eplehuset i bergen. Men de er veldig dyre. Hvis du ser et par sider tilbake har jeg linket til et deksel som jeg har kjøpt fra ebay. Kan si hva jeg synes om det når det er kommet i hus orker ikke å lete hehe. Satser på at du kommer med en mini anmeldelse når du får den Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine. Har sett dette på eplehuset i bergen. Men de er veldig dyre. Hvis du ser et par sider tilbake har jeg linket til et deksel som jeg har kjøpt fra ebay. Kan si hva jeg synes om det når det er kommet i hus orker ikke å lete hehe. Satser på at du kommer med en mini anmeldelse når du får den Om du ikke orker å se ett par sider tilbake i diskusjonen, så kan det umulig være så viktig for deg, hvorfor skal folk da ta seg tid til å hjelpe deg? AtW Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Er det noen som har kjennskap til Mackeeper? En kompis snakker varmt om det, men jeg er meeeeget i tvil om programmet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Da kan det hende at en av mine store drømmer - og til nå, pengesug - kan bli virkelig. AirPlay fra MacBook til AppleTV. http://www.macrumors.com/2011/10/31/airplay-mirroring-and-imessage-coming-to-mac-os-x-lion/ Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Om man har flere harddisker i en Mac og kjører Time Machine, blir alt tatt backup av eller bare startdisken? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Noen som bruker MBA "11 her? Syns ikke iPaden helt holder til det jeg vil bruke den til, iOS er for meg ikke helt optimalt. Skulle gjerne hatt en maskin som er mindre enn "15 min og som fortsatt er ganske lett. Blir "11 for lite? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg synes 11 er for lite, andre synes det er perfekt. Vanskelig å si egentlig, ender om med å handle om preferanse. =/ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har akkurat fått min 13" MBA, og er veldig fornøyd. Den er liten (mye mindre enn 15") og lett (1.3kg), så den passer flott i sekken, og er lett å ha med over alt. Jeg syns 11" blir for lite, men det er da meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå