ttt Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hei folkens! TRenger å unnzippe en rar fil.. Noen tips om programmer? 8050847[/snapback] UnrarX fungerer fint. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ...8051276[/snapback] Er det egentlig noe du poster som ikke er fra Digg Litt mer stoff fra digg: Leopard’s key feature to be Multi-Touch Hva tror dere om ryktene? Mye kan jo type på at det er sant. Apple sitter jo på masse "touch-screen"-teknologi og de fleste husker vel kanskje denne videoen. Kanskjer det var derfor de heller ikke lanserte noe annet enn iPhone og AirPort Exptreme på MacWorld. Men en ting jeg ikke kan forstå vis de har lansert en Touch-screen funsjon: Hvorfor har de ikke fortalt noen utviklere om det sånn at de kan lage programmer. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er det egentlig noe du poster som ikke er fra Digg 8054588[/snapback] Men en ting jeg ikke kan forstå hvis de har lansert en Touch-screen funsjon: Hvorfor har de ikke fortalt noen utviklere om det sånn at de kan lage programmer. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Men en ting jeg ikke kan forstå hvis de har lansert en Touch-screen funsjon: Hvorfor har de ikke fortalt noen utviklere om det sånn at de kan lage programmer. 8055435[/snapback] Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jepp, jeg lovet bilder av kontoret. Og her er det. Bildene rettferdiggjør ikke på langt nær nytelsen av å bruke dette utstyret. Det er umulig å ta gode bilder av rommet mitt med speilrefleks. Skjermen og tastaturoppsettet. Dell 2007WFP med Logitech S530. Dette kjøres utifra MacBooken, 1,83Ghz, 2GB RAM og litt slikt. Ipod med dock bakenfor som inneholder musikk. Den for øyeblikket ikke fungerende filserveren min. 1,1TiB. Hele greia Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Likte svært god løysinga du hadde med skjermen, Marley. Såg pent ut! Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Fin løsning det Marley... Prøv å sette SLR kameraet ditt til blitz hvitbalanse, så ut som om det var et forferdelig blåskjær som hadde påvirket bildene dine litt uhelidig (skyldes som oftest hvitbalansen). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fin løsning det Marley... Prøv å sette SLR kameraet ditt til blitz hvitbalanse, så ut som om det var et forferdelig blåskjær som hadde påvirket bildene dine litt uhelidig (skyldes som oftest hvitbalansen). 8086733[/snapback] Prøvde det og. Problemet er at rommet er så dårlig belyst at jeg måtte bruke standard blitz, og da får man dette grusomme blåskjæret. Jeg gadd heller ikke sette opp stativ. Earendil: Det er behagelig å ha den hengende på veggen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hått Marley, virkelig hått! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hått Marley, virkelig hått! 8093626[/snapback] Jeg er beæret over at en med så god smak som deg sier slikt. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 en sånn skjerm til eller en enda større en til å fylle veggen med.. hadde sett deeeeilig ut <33 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har også lyst på skjerm og det utrolig sexy mactastaturet til Logitech. Irriterer meg at ikke macbooken har dockingmuligheter.... Hvordan satt du det opp Marley? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har enda ikke fått svar på min mail til han Stoltenberg angående at han burde sponse meg med en 30" Dell skjerm.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Har enda ikke fått svar på min mail til han Stoltenberg angående at han burde sponse meg med en 30" Dell skjerm.. 8100279[/snapback] Haha, ikke kom her og si at du virkelig sendte mail om at han skulle sponse deg? :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg har også lyst på skjerm og det utrolig sexy mactastaturet til Logitech. Irriterer meg at ikke macbooken har dockingmuligheter.... Hvordan satt du det opp Marley? 8098580[/snapback] Jeg har brukt en litt finurlig løsning. Et teek-bord med kvadratiske hull gjør at man kan samle kablene under bordet og snike koblingene opp gjennom hullene. På den måten unngår man enkelt kabelrot som ikke er pent. Alt er bare manuelt koblet i, mini-DVI->DVI kabel, nettverkskabel, og to USB-er, en til iPod-docken og en til USB-huben i skjermen som igjen har mus og tastaturoppsettet koblet i, med senderen liggende bak skjermen. Svarte jeg riktig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jepp. Jeg synes det så så pent ut, og mitt bord er bare et helvete med ledninger, så var ute etter noen greie praktiske løsninger Takk Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Docking station til MacBook og MacBook Pro... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jepp. Jeg synes det så så pent ut, og mitt bord er bare et helvete med ledninger, så var ute etter noen greie praktiske løsninger Takk 8101529[/snapback] Wohoo! Får jeg en klem nå? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Får henge meg på, Marley, dette var stilige saker, litt misunnelig her jeg sitter merker jeg En annen ting... noen her inne som vet om en bra SVN-klient til Mac? Trenger dette sårt... Har testet SvnX, men sliter med å få godkjent sertitikatet jeg må bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå