Niram Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Å diskutere android mot iOS på dette forumet, er umulig. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør det. Dør bare litt innvendig hver gang. Er det mange som har forhåndsbestilt iphone 4s her? Jeg har forhåndsbestilt. White 32gb m/docking stasjon! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som har funnet Thunderbolt disker til salgs her i Norge? Syns det har drøya lenge nok nå Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2011 Noen som har funnet Thunderbolt disker til salgs her i Norge? Syns det har drøya lenge nok nå Humac selger de som bestillingsvare iallefall. Har ikke sett noen ha dem på lager, tror jeg. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Finnes det noen thunderbolt skjermer - utenom apple sin? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen som har funnet Thunderbolt disker til salgs her i Norge? Syns det har drøya lenge nok nå Snakket med en Mac-forhandler forleden dag, og han sa at de første kom i slutten av november. Jeg krysser fingrene for at dette stemmer. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Om du trenger en eksterndisk nå kan det være en idé å se på Seagates GoFlex-disker. På disse kan du nemlig bytte interface etter behov. Selges standard med USB-interface, og akkurat nå er også FW-interface tilgjengelig. Thunderbolt-interface er også annonsert. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Kjøpte en sånn: http://viewitem.eim.ebay.no/HOT-Black-Rubberized-Hard-Case-cover-for-New-Apple-Macbook-Pro-13inch-Thin-light/180736959637/item i går. Spennt på hvordan kvaliteten er. Noen som har kjøpt noe lignende? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen enkle tips til å holde maskinen raskest mulig over tid? Hva bør jeg unngå og omvendt? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Kjøp mer RAM Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Kjøp mer RAM Har 16GB, så har ikke mulighet for å dytte inn mer. Tenkte mer på plug-ins, flash etc. Eller andre ting/installeringer som svekker ytelsesevnen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Å kutte ut Flash helt gjør godt for maskinen, blodtrykk og karma. Greit å ha Chrome i bakhånd for de (etter hvert svært få) tilfellene der du faktisk trenger Flash. I'm looking at you, Berg-Hansen. Ellers? Tja. Noen sverger til OnyX, andre verifiserer og reparerer rettigheter en gang hvert skuddår eller så. Pass alltid på å ha en del ledig plass på OS-disken (gjerne mer enn 15-20%). Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for gode tips! Eneste er youtube som jeg gjerne skulle hatt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 YouTube må man ha, men ikke med Flash: http://www.verticalforest.com/youtube5-extension/ Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for gode tips! Eneste er youtube som jeg gjerne skulle hatt tilgjengelig. Youtube finnes i html 5 versjon også, jeg har aldri brukt den versjonen av youtube, men du kan jo gi den et forøk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for gode tips! Eneste er youtube som jeg gjerne skulle hatt tilgjengelig. Youtube finnes i html 5 versjon også, jeg har aldri brukt den versjonen av youtube, men du kan jo gi den et forøk. *Skarpt innpust* Du burde virkelig teste det, på 720p går CPUen på min quad i7 hackintosh fra 20% til 0%. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for gode tips! Eneste er youtube som jeg gjerne skulle hatt tilgjengelig. Youtube finnes i html 5 versjon også, jeg har aldri brukt den versjonen av youtube, men du kan jo gi den et forøk. Men den har jo på langt nær alle videoene? Ihvertfall ikke når jeg prøvde for en uke eller to siden. AtW Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for gode tips! Eneste er youtube som jeg gjerne skulle hatt tilgjengelig. Youtube finnes i html 5 versjon også, jeg har aldri brukt den versjonen av youtube, men du kan jo gi den et forøk. Men den har jo på langt nær alle videoene? Ihvertfall ikke når jeg prøvde for en uke eller to siden. AtW Jo? Flash er bare en avspiller; i stedet for at browseren dekoder h.264-videoen, gjør en jævlig treig flash-app det i stedet. Begge to spiller av den samme .mp4 fila. (Som sikkert ikke heter .mp4) Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 (endret) YouTube med HTML5 mangler vell endel filmer som blant annet inneholder reklame og lit sånne ting? Tipset mitt er å ha siste versjon av Flash Player installert, men installere ClickToPlugin eller ClickToFlash så du manuelt starter flash elementer så de ikke laster seg selv, så har du kontroll. Bruker selv ClickToPlugin og laster nå YouTube videoer direkte i QuickTime, mye bedre å forholde seg til og bruke langt mindre systemressurser! Takk for gode tips! Eneste er youtube som jeg gjerne skulle hatt tilgjengelig. Youtube finnes i html 5 versjon også, jeg har aldri brukt den versjonen av youtube, men du kan jo gi den et forøk. Men den har jo på langt nær alle videoene? Ihvertfall ikke når jeg prøvde for en uke eller to siden. AtW Jo? Flash er bare en avspiller; i stedet for at browseren dekoder h.264-videoen, gjør en jævlig treig flash-app det i stedet. Begge to spiller av den samme .mp4 fila. (Som sikkert ikke heter .mp4) Dette kan umulig stemme, det er flere filmer som fremdeles starter opp med Flash selv om du melder deg inn på http://www.youtube.com/html5 det står jo faktisk på siden hvor du melder deg inn for HTML5 testing at ikke alle videoer vil være tilgjengelig i HTML5. Endret 23. oktober 2011 av RamGuy Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen enkle tips til å holde maskinen raskest mulig over tid? Hva bør jeg unngå og omvendt? OnyX er absolutt ett must! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 23. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2011 Noen enkle tips til å holde maskinen raskest mulig over tid? Hva bør jeg unngå og omvendt? OnyX er absolutt ett must! Du må gjerne forklare litt om dette programmet samt hvordan det fungerer i praksis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå