RamGuy Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Merkelig hvor tom og trist én kan føle seg over døden til en person du aldri har møtt.. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 iWork har vell aldri kommet gratis med noen Mac maskin? Derfor jeg reagerte litt selv. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hvordan er iWork sammenliknet med Office for Mac? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Eneste jeg bruker i iWork er Keynote, mens alt annet går i Office deriblant Word og Excel har aldri klart å venne meg til Apple sine varianter av disse, men Keynote finner jeg mye enklere og effektivt enn PowerPoint. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Blir det mange spørsmål fra meg, men har bestemt meg for og prøve flere funksjoner på macen jeg ikke har tenkt jeg har trengt Det jeg lurer på er om det er mulig og lage en mappe i iPhoto, som oppdaterer seg hvis jeg legger inn bilder på en mappe på skrivebordet for eksempel. Hvis jeg for eksempel har en mappe med bilder fra min iPhone i "bilder" mappen, kan jeg da gjøre sånn at iPhoto henter bilder fra den mappen, og oppdaterer seg, eller må alt gjøres manuelt? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 iWork har langt færre funksjoner og langt færre problemer enn Office. For tyngre Excel-bruk duger ikke Numbers. Skal du jobbe med andre som legger inn kommentarer og mye annet dill i Word kan det være greit å holde seg til det. Powerpoint kan jeg ikke se så mange gode grunner til å bruke. Skal du skrive og sette opp en del dokumenter, lage noen små regneark for å styre egen økonomi og lage presentasjoner duger iWork finfint. Velg dine ulemper med omhu. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Finner ikke iWeb på maskinen, og finner den heller ikke i appstore. Denne skulle vel vært inkludert som en del av iLife? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 iWeb is no more. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Finner ikke iWeb på maskinen, og finner den heller ikke i appstore. Denne skulle vel vært inkludert som en del av iLife? iLife 2011 innkluderer: GarageBand 11, iPhoto 11 og iMovie 11. Endret 20. oktober 2011 av Munty Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 iWeb er nok død. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 iWeb is no more. Å? Hmm tydelig at jeg ikke holder meg orientert. Det er heller ingen tilsvarende programvare fra Apple, evt fremtidige planer? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Du kan jo lære deg å programmere? (Sorry, jeg askyr WYSIWYG og vil kjempe med bein og klør mot alle løsninger som baserer seg på dette.) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Hmm. Jeg fikk med iWeb på min MBP som jeg kjøpte for et par mmd siden. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 WYSIWYG er for kode som Word er for desktop publishing. Ikke alle som trenger XHTML compliance for å legge ut noen bilder av ungene. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Får man ikke med iLife gratis? Jeg kjøpte min MBP til standard pris på Expert. Da var iLife installert når jeg startet maskinen for første gang. Vil berre informere folket om ein ting. Eg har nettop tatt clean install av Macen, og sakna iLife pakka. Så eg googla, og fann ut at det skulle ligge i Mac App Store, men det gjorde det ikkje hos meg, fordi eg har oppdatert til Lion fra SL. Løsningen min blei å henta ut programma fra Time Machine backupen min. Eg trur også at ein kan henta ut programma fra SL disken som fulge med maskina. Så ver obs! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Jeg kunne bare laste de ned i App Store, selv på iMacen (som er fra 2007 og ikke kom med Lion). Go figure... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Rart, det dukka ikkje opp i mi "purchased" liste. Ei anna sak. Har innstalert SSD disk i MacBooken. Er det nødvendig å aktivere TRIM? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Nei, det er sterkt overvurdert. Har nesten ingenting å si på macos. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Er det mye problemer forbundet med å installere og kjøre Win7 alene på MBA? Altså en helt clean install uten at man har OSX på harddisken. Liker hardwaren, ikke fullt så begeistret for softwaren. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2011 Ikke noe problem i det hele tatt, fyr opp BootCamp Assistant og bare formater hele harddisken under Windows installasjonen og vips så har du en MacBook kjørende med utelukkende Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå