Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var iOS 5.0 og OS X Lion 10.7.2 ute ja, kan noen gi meg buildnr på disse om de har muligheten? Lurer på om det er forskjell fra GM versjonene jeg kjører og de som kom nå.

 

Ryktes at Lion oppdateringen har gått fra 11C73 (GM) til 11C74 (offisiell), men skulle gjerne hatt dette bekreftet før jeg begynner å styre på mine tre maskiner med OS X Lion..

 

iOS 5.0 har vell neppe noen ny build, men GM var hvertfall 9A334 om noen kunne sjekke hva den offisielle er.

 

EDIT:

 

Er også en OS X Lion recovery HD update, det kom en slik en med GM versjonen også men denne har aldri ville la seg installere på mine maskiner på grunn av noe javascript error styr..

 

EDIT:

 

iOS 5.0 GM er visst ikke lik, det er 9A334 vs 9A334v som er den offisielle. Da må jeg visst oppdatere alt på nytt da.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Om jeg har skjønt dette riktig;

 

Om jeg velger å betale noen kroner til Apple for mer iCloud lagringsplass, kan jeg da få synkronisert hele biblioteket mitt med musikk (rippet fra lovlige kjøpte cd`er selvfølgelig) opp mot iColud? Og på denne måten kan jeg hele veien synkronisere iTunes på min MBP og stasjonære Windows maskin slik at musikkbiblioteket på disse går hånd i hånd?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja du må betale for iTunes match

men jeg ser ikke poenget med Match da det ikke er snakk om streaming av musikk fra clouden

men at du har f.eks 5000 sanger i clouden, for å høre på disse sangene du evt. ikke har på ipoden må de lastes ned.

 

da kan man like godt synce musikken sin som får fra en datamaskin

Lenke til kommentar

ja du må betale for iTunes match

men jeg ser ikke poenget med Match da det ikke er snakk om streaming av musikk fra clouden

men at du har f.eks 5000 sanger i clouden, for å høre på disse sangene du evt. ikke har på ipoden må de lastes ned.

 

da kan man like godt synce musikken sin som får fra en datamaskin

 

Jeg bruker aktivt min MBP og stasjonære om hverandre, og kjøper samtidig en del cd`er titt og ofte. Syns det hadde vært flott om jeg da kunne lagt inn alt på min stasjonære og syncet det opp mot iTunes Match. Har tatt ut DVD-rommen i min MPB til fordel for større HDD, så da blir det lit jokking med eksterne hdd om eg ønsker å holde biblioteket oppdatert på begge maskinene. Tungvindt altså.

 

Betaler gledelig noen hundrelapper for å få denne muligheten her.

 

EDIT: Har også en MBP 2010 modell. Hatet regelrett Lion når det kom. Hele Mac OS X opplevelsen gikk regelrett i dass med tregheter,varm maskin og viftestøy aka. en vaskeekte Acer Windows laptop. Ting har blitt bedre med tiden og jeg opplever Lion som kjappere må jeg si. Det kan jo være at jeg har blitt så vant til dritten, kanskje jeg ville fått meg en a-ha opplevelse om jeg gikk tilbake til SL :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...