Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vanlig at laderem til en MBP slutter å virke? Den er litt over 1år gammel og behandlet pent... Noe som dekkes av Apple? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Dekkes av reklamasjon om det er forbrukerkjøp og sånn, og det ikke er skade. Men for alt man vet kan det vært noe internt i maskinen, med mindre du har testet med en annen lader? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Nei, har ikke tilgang til en annen lader. Maskinen funka i går kveld og ble lagt i dvale da jeg dro ut. Ladet maskinen på skolen i går og da funka alt fint. Man kan ikke ta det gjennom Humac når den er kjøpt hos Apple a? Har liksom ikke tid til at den skal sendes inn og sånn =\ Æsj, får finne noen som har en lader etterpå... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ås... Har du en ekstra? Kan sikkert kjøre inn, før jeg skal på jobb. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 I min erfaring er det jævlig vanlig Det er også veldig vanlig at kontakten mellom magsafe-adapteren og selve kabelen blir ødelagt ved en svært lokal brann. Dette har jeg dog ikke opplevd på noen år - heldigvis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Noen erfaringer med Apple TV og XBMC ogXBMC remote til telefon, android , pluss en fjernkontroll hvis det er ønskelig. Eller Plex? http://www.plexapp.com/mac.php Hvis det støtte på tv-boksen da. http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv?mco=MTAyNTQzMzg Hva slags HDMI-port er det som sitter i denne boksen? 1.4? 1.3? eller hva en standarden nå en er? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Den støtter ikkje funksjonane for 1.4, men du kan framleis bruka ein 1.4 kabel, for vanlig HDMI bruk. Har ikkje testa med remote app, men XBMC funkar veldig bra på min boks. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 jailbreak? Fy snakk eller ikke fysnakk? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jailbreak er kos det. Jeg har bare ikke lov til å snakke om det. (Iallefall på jobb) Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det er kos :-) Men merkar at eg brukar det relativt lite for tiden. Enten komboen AirVideo -> iPad -> Apple TV, eller rett og slett bruke SmartConverter og streame fra iTunes. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Jeg Jailbreaket 3G'en min all the time, det rocket. 4 var såpass mye bedre out of the box at jeg utelukkende gjorde det for å få et bedre notification system integrert i lockscreen. Nå trenger jeg ikke det heller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Ville ventet litt med Apple TV. Spor i iOS 5 tyder på ny versjon. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Med dual core A5 og 1080p sikkert. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Selv om jeg merker partisjonen kan jeg ikke reparere eller verifisere diskrettighetene. Det kan jeg ikke gjøre med noen av harddiskene på 3TB, men OS-partisjonen kan jeg gjøre det med. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=573277 There ya go. Har funnet et par i tillegg til den du linket: Corsair DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB MAC Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB Vet du hva forskjellen er på MAC varianten og den andre? De har tilsynelatende samme spesifikasjoner. Uten om det er det vel hipp som happ hva jeg velger? Sånn, nå skal jeg slutte å mase så jævelig... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Har funnet et par i tillegg til den du linket: Corsair DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB MAC Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB Vet du hva forskjellen er på MAC varianten og den andre? De har tilsynelatende samme spesifikasjoner. Uten om det er det vel hipp som happ hva jeg velger? Sånn, nå skal jeg slutte å mase så jævelig... Værsåsnill, ikke bruk penger på noe som står "MAC"-branded på noe vis (forøvrig er Mac og MAC to helt forskjellige ting, men den slegga lar jeg ligge for denne gang). Jeg er så pisslei av produsenter som setter "Mac compatible" på arbitrær hardware og tar ekstra penger for det. Kjøp vanlig RAM, spar de pengene og bruk dem på en sixpack med brukbart øl istedet, så får du faktisk litt glede ut av de pengene. RAM er RAM. Harddisker er harddisker (sett bort fra SSDer med firmware-versjoner som kan gi forskjellig kompabilitet). Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan noen fortelle hvordan det ligger an i forhold til en oppgradert Macbook Pro? Har lest så mange forskjellige rykter, at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan noen fortelle hvordan det ligger an i forhold til en oppgradert Macbook Pro? Har lest så mange forskjellige rykter, at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hva jeg har hørt er at ny MacBook-familie skal bli sluppet i starten av 2012. Februar tror jeg. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan noen fortelle hvordan det ligger an i forhold til en oppgradert Macbook Pro? Har lest så mange forskjellige rykter, at jeg vet ikke hva jeg skal tro. Hva jeg har hørt er at ny MacBook-familie skal bli sluppet i starten av 2012. Februar tror jeg. Hadde tenkt å kjøpe Mac rett over nyåret, men hadde vært kjipt hvis en oppgradert versjon hadde kommet en måned senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå