Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, har ikke tilgang til en annen lader. Maskinen funka i går kveld og ble lagt i dvale da jeg dro ut. Ladet maskinen på skolen i går og da funka alt fint.

Man kan ikke ta det gjennom Humac når den er kjøpt hos Apple a? Har liksom ikke tid til at den skal sendes inn og sånn =\

Æsj, får finne noen som har en lader etterpå...

Lenke til kommentar

Noen erfaringer med Apple TV og XBMC ogXBMC remote til telefon, android , pluss en fjernkontroll hvis det er ønskelig.

Eller Plex? http://www.plexapp.com/mac.php

Hvis det støtte på tv-boksen da.

http://store.apple.com/no/browse/home/shop_ipod/family/apple_tv?mco=MTAyNTQzMzg

Hva slags HDMI-port er det som sitter i denne boksen? 1.4? 1.3? eller hva en standarden nå en er?

Lenke til kommentar

Har funnet et par i tillegg til den du linket:

Corsair DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB MAC

Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB

Vet du hva forskjellen er på MAC varianten og den andre? De har tilsynelatende samme spesifikasjoner. Uten om det er det vel hipp som happ hva jeg velger? Sånn, nå skal jeg slutte å mase så jævelig...

Lenke til kommentar

Har funnet et par i tillegg til den du linket:

Corsair DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB MAC

Corsair Value DDR3 SO-DIMM 1333MHz 4GB

Vet du hva forskjellen er på MAC varianten og den andre? De har tilsynelatende samme spesifikasjoner. Uten om det er det vel hipp som happ hva jeg velger? Sånn, nå skal jeg slutte å mase så jævelig...

Værsåsnill, ikke bruk penger på noe som står "MAC"-branded på noe vis (forøvrig er Mac og MAC to helt forskjellige ting, men den slegga lar jeg ligge for denne gang). Jeg er så pisslei av produsenter som setter "Mac compatible" på arbitrær hardware og tar ekstra penger for det. Kjøp vanlig RAM, spar de pengene og bruk dem på en sixpack med brukbart øl istedet, så får du faktisk litt glede ut av de pengene. :)

RAM er RAM. Harddisker er harddisker (sett bort fra SSDer med firmware-versjoner som kan gi forskjellig kompabilitet).

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle hvordan det ligger an i forhold til en oppgradert Macbook Pro? Har lest så mange forskjellige rykter, at jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Hva jeg har hørt er at ny MacBook-familie skal bli sluppet i starten av 2012. Februar tror jeg.

Hadde tenkt å kjøpe Mac rett over nyåret, men hadde vært kjipt hvis en oppgradert versjon hadde kommet en måned senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...