Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

 skriv inn settning: 
Exception in thread "main" java.util.NoSuchElementException: No line found
at java.util.Scanner.nextLine(Scanner.java:1516)
at TekstbehandlerTest.main(TekstbehandlerTest.java:42)

 

Er det jeg får. Det funker helt fint i TextPad på Windows, eller i Eclipse.

 

Har prøvd både

import java.util.Scanner.*; 

og

import java.util.Scanner;

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du skrevet funksjonen for å hente fra terminal riktig da?

 

System.out.print("Skriv inn tekst: ");
String lol = scan.nextLine();

 

Scanner kan være ganske vrien på å lese fra riktig linje. Ved bruk av nextInt(); for eksempel må du sette inn en tom scan.nextLine(); under igjen for at den ikke skal hoppe over neste input og slikt.

 

Når jeg leser posten din igjen ser jeg at det funker i andre programmer. Da er jeg ikke sikker på hva problemet er, jeg bruker ikke TextMate. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg har MBP 2011, som kom med 4gig ram.

 

Driver en del med Xcode og litt photoshop, smalt inn 8gig ram, og kan si at jeg merker ganske stor forskjell ja.

 

Skader uansett aldri med mer ram, og det koster nesten ingenting, så jeg anbefaler det sterkt :)

Hmm, da får jeg bestille to nye brikker når jeg får lønn om noen dager. Takk! :)

Lenke til kommentar

Angående en slik Airport Extreme - noen som tror den vil kunne gi en forbedring i hastighet kontra en random Thomson sak vi fikk sammen med bredbåndet? Vi skal ha 12 ned, men får kun ca 8, kanskje 9 om vi er heldige. Med kabel flyr den opp på 10-12.

 

Airport Extreme har vel inne en slik coax inngang? Grunn til at man bruker det istedefor en vanlige nettverkskablen?

Lenke til kommentar

 

Ser Corsaire har et kit med 4X4, noen grunn til å velge den du linket til? Er avhengig av maks ytelse for studioarbeidet og derfor viktig at jeg velger riktig. Hvilke minnebrikker bruker egentlig Apple i sine Mac'er? Og hvorfor priser de det 4000 kr mer enn noe som fungerer like godt?

 

Jeg linker til Kingston fordi de har gode garantibetingelser. Om du heller vil ha Corsair, kjør på. :)

 

Apple bruker gode minnebrikker, men det har 0.001% effekt i forhold til "like gode" minnebrikker. Kjøp de billigste du finner med samme hastighet.

Hvorfor de tar 4000? Hvorfor tror du? ;)

 

Apple bruker helt vanlige, billige Hynix og Samsung-brikker. Akkurat de samme som Dell, HP, Acer og resten av gutta. Selv i Mac Pro. :)

Lenke til kommentar

Prøvd å reparere rettighetene i Diskverktøy?

 

Jeg får ikke opp alternative om det. Som du ser på bildet er det ikke mulig å trykke på knappen.

 

post-161752-0-26785800-1318014113_thumb.png

 

 

Nå ble jeg nysgjerrig Munty -- har du 5 disker på 3TB, eller har du delt opp én disk i 5?

 

Det er 5 stykk disker a 3TB. Har ikke gidder å sette inn nummer 6 ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...