TiduZ Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 skriv inn settning: Exception in thread "main" java.util.NoSuchElementException: No line found at java.util.Scanner.nextLine(Scanner.java:1516) at TekstbehandlerTest.main(TekstbehandlerTest.java:42) Er det jeg får. Det funker helt fint i TextPad på Windows, eller i Eclipse. Har prøvd både import java.util.Scanner.*; og import java.util.Scanner; Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Har du skrevet funksjonen for å hente fra terminal riktig da? System.out.print("Skriv inn tekst: "); String lol = scan.nextLine(); Scanner kan være ganske vrien på å lese fra riktig linje. Ved bruk av nextInt(); for eksempel må du sette inn en tom scan.nextLine(); under igjen for at den ikke skal hoppe over neste input og slikt. Når jeg leser posten din igjen ser jeg at det funker i andre programmer. Da er jeg ikke sikker på hva problemet er, jeg bruker ikke TextMate. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har MBP 2011, som kom med 4gig ram. Driver en del med Xcode og litt photoshop, smalt inn 8gig ram, og kan si at jeg merker ganske stor forskjell ja. Skader uansett aldri med mer ram, og det koster nesten ingenting, så jeg anbefaler det sterkt Hmm, da får jeg bestille to nye brikker når jeg får lønn om noen dager. Takk! Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 MartinF: Ikke la deg lure av de små skruene under macbook'n. De er veldig små, men skrutrekkern min tok faktisk kvelden. Måtte kjøpe en ny (og dyrere) dagen etter Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Angående en slik Airport Extreme - noen som tror den vil kunne gi en forbedring i hastighet kontra en random Thomson sak vi fikk sammen med bredbåndet? Vi skal ha 12 ned, men får kun ca 8, kanskje 9 om vi er heldige. Med kabel flyr den opp på 10-12. Airport Extreme har vel inne en slik coax inngang? Grunn til at man bruker det istedefor en vanlige nettverkskablen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Du snakker om et kabelmodem, ikke en trådløs ruter. Godt mulig kabelmodemet ditt har integrert trådløs ruter, men du kan ikke bytte den ut med en airport. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ja, den har vel da en integrert trådløs ruter. Kan man ikke koble airporten til modemet? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvordan løser jeg dette? Har akkurat byttet fra 2TB-disker til 3TB, og alle mapper er låst! What to do? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvd å reparere rettighetene i Diskverktøy? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=573277 There ya go. Ser Corsaire har et kit med 4X4, noen grunn til å velge den du linket til? Er avhengig av maks ytelse for studioarbeidet og derfor viktig at jeg velger riktig. Hvilke minnebrikker bruker egentlig Apple i sine Mac'er? Og hvorfor priser de det 4000 kr mer enn noe som fungerer like godt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Apple bruker gode minnebrikker, men det har 0.001% effekt i forhold til "like gode" minnebrikker. Kjøp de billigste du finner med samme hastighet. Hvorfor de tar 4000? Hvorfor tror du? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ser Corsaire har et kit med 4X4, noen grunn til å velge den du linket til? Er avhengig av maks ytelse for studioarbeidet og derfor viktig at jeg velger riktig. Hvilke minnebrikker bruker egentlig Apple i sine Mac'er? Og hvorfor priser de det 4000 kr mer enn noe som fungerer like godt? Jeg linker til Kingston fordi de har gode garantibetingelser. Om du heller vil ha Corsair, kjør på. Apple bruker gode minnebrikker, men det har 0.001% effekt i forhold til "like gode" minnebrikker. Kjøp de billigste du finner med samme hastighet. Hvorfor de tar 4000? Hvorfor tror du? Apple bruker helt vanlige, billige Hynix og Samsung-brikker. Akkurat de samme som Dell, HP, Acer og resten av gutta. Selv i Mac Pro. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Nå ble jeg nysgjerrig Munty -- har du 5 disker på 3TB, eller har du delt opp én disk i 5? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvd å reparere rettighetene i Diskverktøy? Jeg får ikke opp alternative om det. Som du ser på bildet er det ikke mulig å trykke på knappen. Nå ble jeg nysgjerrig Munty -- har du 5 disker på 3TB, eller har du delt opp én disk i 5? Det er 5 stykk disker a 3TB. Har ikke gidder å sette inn nummer 6 ennå. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvd å velge partisjonen i stedet for disken i Diskverktøy? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvd å velge partisjonen i stedet for disken i Diskverktøy? Dette er korrekt. Du må velge en partisjon, ikke hele volumet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Prøvd å velge partisjonen i stedet for disken i Diskverktøy? Dette er korrekt. Du må velge en partisjon, ikke hele volumet harddisken. Fixed that for you. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) er det mulig å få Mail til å sende en mail til et vist klokke slett? F.eks hvis jeg vil sende en mail klokka 13.00 i morra? Edit: Jeg fant en annen måte å løse det på, google kalender! Endret 7. oktober 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
mesha Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Alltid like morsomt når tilfeldige folk kommer bort og slår en prat når de ser han karen (Van Gogh) her hengende på MBPen min:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå