2bb1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fant ikke en egen iPad-tråd, så får ta det her: Hvis man kjøper iPad med 3G og putter inn tvilling-SIM, kan man sende og motta tekstmeldinger fra den? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jepp den er borte, er det noen andre som har Telenor som kan sjekke innstillingene sine under Internet Tethering APN? Du finner det under Settings -- General -- Network -- Cellular Data Network Hos meg står det bare APN: telenor med bukernavn og passord blankt. Den er her hos meg i allefall. Har du Telenor? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fant ikke en egen iPad-tråd, så får ta det her: Prøv denne tråden. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Fant ikke en egen iPad-tråd, så får ta det her: Hvis man kjøper iPad med 3G og putter inn tvilling-SIM, kan man sende og motta tekstmeldinger fra den? Nei, det kan du ikke. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Okei Fant ikke en egen iPad-tråd, så får ta det her: Prøv denne tråden. Ahh, fant kun denne tråden når jeg søkte på iPad. Takk Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Finnes det ett godt benchmark-program for SSD og HDD for Mac? Typ CrystalMark som bare er for Windows. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 XBench har jeg brukt tidligere for å benche SSD vs. HDD. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 På Xbench vil ikke poengsummen gå så enormt mye opp fra HDD til SSD, men disk-benchmarken alene vil jo gi deg en del info. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Noen her som kjører 10.7.2 GM? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har nå nettopp flyttet inn i ny leilighet, og jeg har internett via de jeg leier av. Problemet her er at signalet ikke er 100 % optimalt, og det er et usikret nettverk. Jeg lurer derfor på å kjøpe Airport Extreme. Kan jeg da øke signalet, og lage mitt "eget" nettverk med passord etc, selv om den bruker ruteren over meg som aksepunkt? Vil jeg oppleve raskere internett om jeg gjør dette, eller vil det bli det samme? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Trenger du å lese worddokumenter burde du muligens ha Pages eller Word. Eller så funker også NeoOffice (som jeg selv bruker) og OpenOffice. Og om jeg ikke husker feil er det vel en som heter LibreOffice også. Har ikke testet de to siste på mac. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Steve Jobs, grunnlegger av Apple har gått bort. Utrolig trist nyhet å få klokken halv to på natten. Hvil i fred, Steve! http://www.marketwatch.com/story/statement-by-apples-board-of-directors-2011-10-05 http://www.apple.com/stevejobs/ Endret 5. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 http://www.apple.com/ Svært trist, men mange så det komme. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sjokk. Utrulig trist! Uansett kva "fanboy" du er, er detta ein trist dag for oss teknologifrelste. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Enig med wackee. Hvil i fred Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 For meg var apple synonymt med Steve Jobs. R.I.P Steve <3 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 https://plus.google.com/107117483540235115863/posts/gcSStkKxXTw En historie som viser hvor mye han faktisk brydde seg. Annbefaler dere å lese den Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er litt satt ut, selv om vi fleste visste at dette kom til å skje innen et par år. Jeg har aldri sett en flinkere mann til å markedsføre produkter og være så genial innenfor sitt arbeid. For en forretningsmann han har vært gjennom disse årene og hvordan han har tatt Apple på et helt rått nivå. Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works. - Steve Jobs .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå