wirrumsen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det MÅ jo komme en iPhone 5 også. Med tanke på alle ryktene om større skjerm og buet bakdeksel. Jeg blir hvertfall enormt skuffet hvis ikke. Ordet jeg har uthevet spiller en viktig rolle her, vet du. Og hvem er det som sørger for at det florerer av slike rykter og folk sitter med enorme forventninger? Jo, all medieomtale. Er jo bare å se på for eksempel amobil som har pøst på med artikler i hue og rævva om iphone-ryktene siste tida. Sågar en artikkel om "98% sikkert at iphone 5 blir slik". Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Forbedring? iPhone 4 er jo elendig ergonomisk tilpasset i forhold til 3GS`en med sine avrundede form. iPhone ser bedre ut i det minste. Helt enig, formfaktoren er noe av det som irriterer meg mest. Kvalitetsinntrykket er høyere men den er lite behagelig å ha i bukselomma. Denne prototypen som noen mekket sammen basert på ryktene er evig mye bedre i design og funksjon. Den samsvarer mye bedre med designet til Apples andre produkter også, som f.eks iPad. Endret 4. oktober 2011 av phax Lenke til kommentar
eesp Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vurderer rett og slett å beholde min 3GS og droppe 4S, og heller kjøpe meg en iPad 2 å ha i tilllegg. ... MEN, er det slik at jeg kan få kalender, notater, apps o.l. til å bli synkronisert likt (via iCloud) på både min 3GS og en eventuell iPad? Ja, det er jeg bra sikker. Det er jo hele poenget med iCloud. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Okei, isåfall - supert! Forresten, når ble iPad 2 lagt ut for salg her i Norge? Altså NÅR var det mulig å få tak i et eksemplar gjennom Apple Store? Bare filosoferer litt rundt hvor "gammel" den er før et evt. kjøp Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kom vel i slutten av mars hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så den ble lanser 9. mars, så den ble tilgjengelig i Norge samme mnd altså? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Mener å ha lest at hvis du bestillte den på nett kunne du få den 25 mars ja. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvilke gode programalternativer har man på mac sammelignet med pc? Så langt har jeg funnet ut notisblokk -> textedit paint -> paintbrush men hva med word og excel? og evt andre dere kommer på i farten Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Textedit er langt kraftigere enn Notisblokk. Jeg skriver oppgaver i Textedit og eksporterer direkte til PDF. Kan du gjøre det i Notisblokk? Word er unødvendig, med mindre du har sære behov eller liten vilje til å lære/prøve nye programmer. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 TextEdit kan være ganske nyttig ja. Jeg skrev samtlige notater og oppgaver i det et år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hvilke gode programalternativer har man på mac sammelignet med pc? Så langt har jeg funnet ut notisblokk -> textedit paint -> paintbrush men hva med word og excel? og evt andre dere kommer på i farten Word - Pages Excel - Numbers Powerpoint - Keynote Edit: Kjøpte min iPad 2 64GB i USA, sparte en god del penger på det. Endret 5. oktober 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Så alle worddokumenter jeg har fra før av kan jeg åpne i textedit? Endret 5. oktober 2011 av Larsemão Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Trenger du å lese worddokumenter burde du muligens ha Pages eller Word. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hmm.. Oppdaterte nettopp til iOS 5.0 GM på min iPhone 4 32GB modell, har kjørt alle iOS 5.0 BETA versjonene til nå og de har fungert temmelig greit bortsett fra at trådløs tethering har fungert heller elendig da ingen av mine Mac maskiner har klart å koble seg til min iPhone 4 trådløst, verken med BETA1 helt opp til BETA7. Så jeg håpet jo i mitt stille sinn at GM versjonen skulle endre på dette, men til min store overraskelse så ser det ut som hele "Personal hotspot" funksjonen har blitt fjernet fullstendig?! Den ligger hvertfall ikke under settings panelet som tidligere og jeg har til gode å finne den noe annet sted på telefonen. Har Apple faktisk fjernet hele funksjonen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har den enda, "Delt internett". Sjekket der? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kjører vell og merke på engelsk, men hvor skal i så fall "delt internett" ligge? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Rett under flight mode nesten? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jepp den er borte, er det noen andre som har Telenor som kan sjekke innstillingene sine under Internet Tethering APN? Du finner det under Settings -- General -- Network -- Cellular Data Network Hos meg står det bare APN: telenor med bukernavn og passord blankt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Trenger du å lese worddokumenter burde du muligens ha Pages eller Word. Man kan faktisk åpne Word-dokumenter i text-edit. Det er vel kanskje ikke helt optimalt men.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jepp den er borte, er det noen andre som har Telenor som kan sjekke innstillingene sine under Internet Tethering APN? Du finner det under Settings -- General -- Network -- Cellular Data Network Hos meg står det bare APN: telenor med bukernavn og passord blankt. Den er her hos meg i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå