Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dopapir og vann. Om det er alvorlig smeller jeg til med litt Zalo. En dråpe er nok.

Dopapir er laget for å løse seg lett opp i vann, for å unngå at det tetter doen, så kjøkkenpapir funker bedre. ;p

Over mine (vel, få) år med disse fantastiske aluminiumkledde maskinene har jeg utviklet det perfekte vann:dopapir-forholdet. Og selvsagt, om det er alvorlig; Zalo!

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Dopapir og vann. Om det er alvorlig smeller jeg til med litt Zalo. En dråpe er nok.

Dopapir er laget for å løse seg lett opp i vann, for å unngå at det tetter doen, så kjøkkenpapir funker bedre. ;p

Over mine (vel, få) år med disse fantastiske aluminiumkledde maskinene har jeg utviklet det perfekte vann:dopapir-forholdet. Og selvsagt, om det er alvorlig; Zalo!

Med et riktig forhold er det glimrende, men jeg fraråder amatører å prøve seg på denne metoden, da resultatet kan bli lite ønskelig.

Lenke til kommentar

For de som ikke viste det så ligger GTA III, SA og VC på appstore :new_woot:

Mulig det er jeg som er treig, men dette var en god nyhet!

Særdeles god nyhet ja! :) Menneee.. Alle tre koster jo 105kr pr. stk? Greit nok at San Andreas koster 105, men VC og III? Synes dette blir for dyrt for så gamle spill.

Ligger visst flere sånne spill ute på App Store nå. Jeg så akkurat Robin Hood - Legend Of Sherwood til 120 kr. Ble sluppet i 2002, så jeg synes 120 er litt vel mye.

Lenke til kommentar

For de som ikke viste det så ligger GTA III, SA og VC på appstore :new_woot:

Mulig det er jeg som er treig, men dette var en god nyhet!

Særdeles god nyhet ja! :) Menneee.. Alle tre koster jo 105kr pr. stk? Greit nok at San Andreas koster 105, men VC og III? Synes dette blir for dyrt for så gamle spill.

Ligger visst flere sånne spill ute på App Store nå. Jeg så akkurat Robin Hood - Legend Of Sherwood til 120 kr. Ble sluppet i 2002, så jeg synes 120 er litt vel mye.

Jepp, prisen var litt stiv, men San Andreas er verdt det. Timevis med morro!

Liker at flere spill blir portet til OSX slik at vi slipper å switche frem og tilbake med bootcamp =)

Lenke til kommentar

Var det stress å fjerne superdriven?

Nei, det gikk helt smertefritt. For å få den bort må man løsne flatkabelen du ser går over, en liten kabel som er koblet til kretskortet på høyre, og 4 skruer. En av skruene er ikke synlig før man fjerner den lille "braketten" som den øverste delen av flatkabelen er koblet til.

Du kan se den lille ledningen på bildet i stor versjon. Rett over der flatkabelen er festet til hovedkortet.

Endret av Munty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...