greenman Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Merker at det blir fryktelig fort fingermerker på macen. Tips til å holde den strøken? Den kluten som følger med virker ganske greit. Mener du utenpå eller på skjermen? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Tenker på baksiden av skjermen liksom Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 En hvilken som helst stoffklut som ikke loer fungerer for min del til aluminiumen. Kluten som følger med til skjermen. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dopapir og vann. Om det er alvorlig smeller jeg til med litt Zalo. En dråpe er nok. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg testet bilvoks på faderens microbølgeovn i børstet stål. Vips null mer fingermerker. Kanskje det samme funker her? Bare husk at litt er som regel nok, så overskuddet ikke tyter inn i sprekker osv. Lenke til kommentar
Negrotron Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Dopapir og vann. Om det er alvorlig smeller jeg til med litt Zalo. En dråpe er nok. Dopapir er laget for å løse seg lett opp i vann, for å unngå at det tetter doen, så kjøkkenpapir funker bedre. ;p 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Dopapir og vann. Om det er alvorlig smeller jeg til med litt Zalo. En dråpe er nok. Dopapir er laget for å løse seg lett opp i vann, for å unngå at det tetter doen, så kjøkkenpapir funker bedre. ;p Over mine (vel, få) år med disse fantastiske aluminiumkledde maskinene har jeg utviklet det perfekte vann:dopapir-forholdet. Og selvsagt, om det er alvorlig; Zalo! Endret 3. oktober 2011 av Munty Lenke til kommentar
Negrotron Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Dopapir og vann. Om det er alvorlig smeller jeg til med litt Zalo. En dråpe er nok. Dopapir er laget for å løse seg lett opp i vann, for å unngå at det tetter doen, så kjøkkenpapir funker bedre. ;p Over mine (vel, få) år med disse fantastiske aluminiumkledde maskinene har jeg utviklet det perfekte vann:dopapir-forholdet. Og selvsagt, om det er alvorlig; Zalo! Med et riktig forhold er det glimrende, men jeg fraråder amatører å prøve seg på denne metoden, da resultatet kan bli lite ønskelig. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Kaffefilter er the shit når det kommer til vask av skjerm, tastatur og alucase. Løser seg ikke opp og etterlater ikke film på skjermen. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) For de som ikke visste det, så ligger GTA III, SA og VC på appstore Mulig det er jeg som er treig, men dette var en god nyhet! Endret 3. oktober 2011 av Bibow Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 For de som ikke viste det så ligger GTA III, SA og VC på appstore Mulig det er jeg som er treig, men dette var en god nyhet! Særdeles god nyhet ja! Menneee.. Alle tre koster jo 105kr pr. stk? Greit nok at San Andreas koster 105, men VC og III? Synes dette blir for dyrt for så gamle spill. Ligger visst flere sånne spill ute på App Store nå. Jeg så akkurat Robin Hood - Legend Of Sherwood til 120 kr. Ble sluppet i 2002, så jeg synes 120 er litt vel mye. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 For de som ikke viste det så ligger GTA III, SA og VC på appstore Mulig det er jeg som er treig, men dette var en god nyhet! Særdeles god nyhet ja! Menneee.. Alle tre koster jo 105kr pr. stk? Greit nok at San Andreas koster 105, men VC og III? Synes dette blir for dyrt for så gamle spill. Ligger visst flere sånne spill ute på App Store nå. Jeg så akkurat Robin Hood - Legend Of Sherwood til 120 kr. Ble sluppet i 2002, så jeg synes 120 er litt vel mye. Jepp, prisen var litt stiv, men San Andreas er verdt det. Timevis med morro! Liker at flere spill blir portet til OSX slik at vi slipper å switche frem og tilbake med bootcamp =) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Når jeg prøver å starte GTA SA får jeg opp: Hvordan "enabler" jeg dette? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 It has begun... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 It has begun... Skal du ha de i RAID 0? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 It has begun... Litt sjalu kjenner jeg Lurer på om jeg skal kjøpe meg 2 x 512GB SSD til neste år. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 It has begun... Skal du ha de i RAID 0? Ja. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 Var det stress å fjerne superdriven? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Var det stress å fjerne superdriven? Nei, det gikk helt smertefritt. For å få den bort må man løsne flatkabelen du ser går over, en liten kabel som er koblet til kretskortet på høyre, og 4 skruer. En av skruene er ikke synlig før man fjerner den lille "braketten" som den øverste delen av flatkabelen er koblet til. Du kan se den lille ledningen på bildet i stor versjon. Rett over der flatkabelen er festet til hovedkortet. Endret 3. oktober 2011 av Munty Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Håper du ikke får ytelsesproblemer da. EDIT: Og husk å ta backup! Endret 3. oktober 2011 av Heilage waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå