Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

" DVI-kontakter på AV-utstyr og nyere grafikkort støtter gjerne HDCP, men det er ikke en påkrevd del av standarden - og fysisk er det ingen forskjell på DVI og DVI med støtte for HDCP.

 

Så kjøper du en enhet med DVI i dag - pass på at den har HDCP-støtte."

 

DinSide: DVI, HDMI og DisplayPort Fann linken i bokmerkemappa mi merka "Heimekino" :p

 

Haha. Jeg har til og med hatt et skjermkort med DVI med HDCP-støtte. Jeg er dum. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What? Sweet! :D I live in the past! Det har ikkje alltid gjort det, sant? Eller kan eg berre gi opp lyd og bildeinteressen min og begynne å samle på frimerker isteden? :p

 

 

Fann noko anna spennande om DisplayPort: "En ekstra toveis datakanal sørger for at sammenkoblede enheter kan kommunisere med hverandre. Over denne kanalen kan det også sendes ekstra data som gjør at du slipper en egen ledning for eksempel for webkamera eller USB."

 

Betyr det at eg ikkje treng å kobla DELL skjermen til Macen med ein USB kabel for å nytta USB huben i den? Det hadde jo vert sweet!

Lenke til kommentar

Tror nok ikke jeg ville kjørt de to SSDene i raid 0 uten å tenke meg om ordentlig først. Er 240 GB så lite at det er behov for å samle de og gjøre risikoen for failure høyere? Om du gjør det bør du iallfall ha ordentlig backup. Slik jeg ser det er det sjeldent raid 0 svarer seg i forholdt til økt risiko, iallfall på SSDer.

Lenke til kommentar

By the way, noen andre som har problemer med at man ikke får lastet ned Lion etter installasjon av Lion lenger? Før kunne man cmd-klikke på "Purchased" i App store og laste det ned likevel, men det fungerte ikke for meg for noen dager siden da jeg skulle installere Lion i vmware.

 

Det er alt-click

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...