Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg var urutinert å sendte den til heimstadadressa mi (er student i Bergen), så eg får ikkje henta min før i midten av oktober.. :-) Men da er det til gjengjeld MASSE snacks som ventar :-D Platespelar, DAC, masse plater og skjermen :-) Så er det forhåpentligvis ikkje lenge til iPhone 5 kjem heller. O´lykke ^^,

Lenke til kommentar

Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. :)

Har hatt min i et par uker nå, og jevnt over er det en god skjerm. Litt vanskelig å stille inn til å passe med iMacen (Leh SuperGlosseh™), men med tanke på at den har DVI, DisplayPort og VGA-input og innebygd USB-hub, er høyde, vinkel og pivot-justerbar, har 1080p oppløsning og koster under 2000,- vil jeg si det er et knallgodt kjøp uansett. :)

Lenke til kommentar

Blir vel digg å komme hjem til masse nytt utstyr da!

Blir kjempedigg! Har utrulig lyst på Mac Mini til HiFi oppsettet også, men skal ikkje flytte inn i ny leilighet før i Mars, og da er vel ein ny ein rett rundt hjørnet, så eg får prøva å holde meg til det... Evt kjøpe dagens modell brukt når den nye kjem ut - er jo tross alt student :-)

Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. :)

:new_woot:

Gledar meg forøvrig som ein unge til tirsdag! Spent på kva nytt, som ikkje er ryktast enda som kjem, samt lanseringsdato i Noreg.

Lenke til kommentar

Har hatt min i et par uker nå, og jevnt over er det en god skjerm. Litt vanskelig å stille inn til å passe med iMacen (Leh SuperGlosseh™), men med tanke på at den har DVI, DisplayPort og VGA-input og innebygd USB-hub, er høyde, vinkel og pivot-justerbar, har 1080p oppløsning og koster under 2000,- vil jeg si det er et knallgodt kjøp uansett. :)

Er det noko forskjell på om ein nyttar VGA, DVI eller DisplayPort? Har aldri nytta DP koplingar før.

Lenke til kommentar

Det vil gå fint, HDMI og DVI er elektronisk identiske signaler, bare at HDMI er med HDCP.

Er det noko forskjell på om ein nyttar VGA, DVI eller DisplayPort? Har aldri nytta DP koplingar før.

VGA suger, de øvrige er digitale uansett, så det er minimale forskjeller, om noen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off-topic, men la gå:

Har sett litt rundt på tester av U2311h og mange sier den blir MYE bedre hvis du tar deg tid til å kalibrere den. Er dette en komplisert operasjon? Har ikke vært borti så mye kalibrering før.

Finnes vel kanskje noen guider å følge?

Anbefaler deg ikke å følge calibreringen i System Preferences -> Displays, skjermen blir voldsomt lys da. Fant en annen på nettet jeg fulgte, og det ble et pent og behagelig resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...