Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg var urutinert å sendte den til heimstadadressa mi (er student i Bergen), så eg får ikkje henta min før i midten av oktober.. :-) Men da er det til gjengjeld MASSE snacks som ventar :-D Platespelar, DAC, masse plater og skjermen :-) Så er det forhåpentligvis ikkje lenge til iPhone 5 kjem heller. O´lykke ^^,

Lenke til kommentar

Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. :)

Har hatt min i et par uker nå, og jevnt over er det en god skjerm. Litt vanskelig å stille inn til å passe med iMacen (Leh SuperGlosseh™), men med tanke på at den har DVI, DisplayPort og VGA-input og innebygd USB-hub, er høyde, vinkel og pivot-justerbar, har 1080p oppløsning og koster under 2000,- vil jeg si det er et knallgodt kjøp uansett. :)

Lenke til kommentar

Blir vel digg å komme hjem til masse nytt utstyr da!

Blir kjempedigg! Har utrulig lyst på Mac Mini til HiFi oppsettet også, men skal ikkje flytte inn i ny leilighet før i Mars, og da er vel ein ny ein rett rundt hjørnet, så eg får prøva å holde meg til det... Evt kjøpe dagens modell brukt når den nye kjem ut - er jo tross alt student :-)

Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. :)

:new_woot:

Gledar meg forøvrig som ein unge til tirsdag! Spent på kva nytt, som ikkje er ryktast enda som kjem, samt lanseringsdato i Noreg.

Lenke til kommentar

Har hatt min i et par uker nå, og jevnt over er det en god skjerm. Litt vanskelig å stille inn til å passe med iMacen (Leh SuperGlosseh™), men med tanke på at den har DVI, DisplayPort og VGA-input og innebygd USB-hub, er høyde, vinkel og pivot-justerbar, har 1080p oppløsning og koster under 2000,- vil jeg si det er et knallgodt kjøp uansett. :)

Er det noko forskjell på om ein nyttar VGA, DVI eller DisplayPort? Har aldri nytta DP koplingar før.

Lenke til kommentar

Kanskje litt off-topic, men la gå:

Har sett litt rundt på tester av U2311h og mange sier den blir MYE bedre hvis du tar deg tid til å kalibrere den. Er dette en komplisert operasjon? Har ikke vært borti så mye kalibrering før.

Finnes vel kanskje noen guider å følge?

Anbefaler deg ikke å følge calibreringen i System Preferences -> Displays, skjermen blir voldsomt lys da. Fant en annen på nettet jeg fulgte, og det ble et pent og behagelig resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...