greenman Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Min U2311H ligger på postkontoret å venter på meg. Men før ikke hentet den før lørdag Gleder meg Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Eg var urutinert å sendte den til heimstadadressa mi (er student i Bergen), så eg får ikkje henta min før i midten av oktober.. :-) Men da er det til gjengjeld MASSE snacks som ventar :-D Platespelar, DAC, masse plater og skjermen :-) Så er det forhåpentligvis ikkje lenge til iPhone 5 kjem heller. O´lykke ^^, Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Blir vel digg å komme hjem til masse nytt utstyr da! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Hei, jeg sliter med og få overført filmer til ipad, det står bare at den ikke leser det. Det er en iPad 2 vis det spiller noen rolle Noen som vet hvordan jeg fikser det? Endret 29. september 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du må ha en app som kan spille de av. Du vil forøvrig finne ganske mye god hjelp og info om iPad i tråden som er i denne kategorien. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du må ha en app som kan spille de av. Du vil forøvrig finne ganske mye god hjelp og info om iPad i tråden som er i denne kategorien. Takk Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. Har hatt min i et par uker nå, og jevnt over er det en god skjerm. Litt vanskelig å stille inn til å passe med iMacen (Leh SuperGlosseh™), men med tanke på at den har DVI, DisplayPort og VGA-input og innebygd USB-hub, er høyde, vinkel og pivot-justerbar, har 1080p oppløsning og koster under 2000,- vil jeg si det er et knallgodt kjøp uansett. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Blir vel digg å komme hjem til masse nytt utstyr da! Blir kjempedigg! Har utrulig lyst på Mac Mini til HiFi oppsettet også, men skal ikkje flytte inn i ny leilighet før i Mars, og da er vel ein ny ein rett rundt hjørnet, så eg får prøva å holde meg til det... Evt kjøpe dagens modell brukt når den nye kjem ut - er jo tross alt student :-) Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. Gledar meg forøvrig som ein unge til tirsdag! Spent på kva nytt, som ikkje er ryktast enda som kjem, samt lanseringsdato i Noreg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mange som har kjøpt U2311H i det siste, og jeg tviler på at noen av de angrer. Knallskjerm til knallpris. At den fungerer som en usb-hub for MBP-en er selvsagt heller ikke å forakte. Har hatt min i et par uker nå, og jevnt over er det en god skjerm. Litt vanskelig å stille inn til å passe med iMacen (Leh SuperGlosseh™), men med tanke på at den har DVI, DisplayPort og VGA-input og innebygd USB-hub, er høyde, vinkel og pivot-justerbar, har 1080p oppløsning og koster under 2000,- vil jeg si det er et knallgodt kjøp uansett. Er det noko forskjell på om ein nyttar VGA, DVI eller DisplayPort? Har aldri nytta DP koplingar før. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som tror det av en eller annen grunn ikke vil virke å koble MBP opp mot u2311h på følgende vis: MBP -> MiniDisplay til HDMI hun -> HDMI han til DVI -> Skjerm. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det vil gå fint, HDMI og DVI er elektronisk identiske signaler, bare at HDMI er med HDCP. Er det noko forskjell på om ein nyttar VGA, DVI eller DisplayPort? Har aldri nytta DP koplingar før. VGA suger, de øvrige er digitale uansett, så det er minimale forskjeller, om noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Finnes det ikkje DVI med støtte for HDCP også? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kanskje litt off-topic, men la gå: Har sett litt rundt på tester av U2311h og mange sier den blir MYE bedre hvis du tar deg tid til å kalibrere den. Er dette en komplisert operasjon? Har ikke vært borti så mye kalibrering før. Finnes vel kanskje noen guider å følge? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Finnes det ikkje DVI med støtte for HDCP også? HDMI tenker du? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, eg veit at HDMI støttar HDCP, men det finnes vel DVI med HDCP støtte også? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Såvidt jeg vet finnes det ikke DVI-kontakter som overfører HDCP, men jeg har tatt feil før. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det burde vel egentlig ikke være noen sperre for HDCP gjennom DVI. Det er jo det eksakt samme signalet i HDMI og DVI. Bare annen plugg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 " DVI-kontakter på AV-utstyr og nyere grafikkort støtter gjerne HDCP, men det er ikke en påkrevd del av standarden - og fysisk er det ingen forskjell på DVI og DVI med støtte for HDCP. Så kjøper du en enhet med DVI i dag - pass på at den har HDCP-støtte." DinSide: DVI, HDMI og DisplayPort Fann linken i bokmerkemappa mi merka "Heimekino" Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kanskje litt off-topic, men la gå: Har sett litt rundt på tester av U2311h og mange sier den blir MYE bedre hvis du tar deg tid til å kalibrere den. Er dette en komplisert operasjon? Har ikke vært borti så mye kalibrering før. Finnes vel kanskje noen guider å følge? Anbefaler deg ikke å følge calibreringen i System Preferences -> Displays, skjermen blir voldsomt lys da. Fant en annen på nettet jeg fulgte, og det ble et pent og behagelig resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå