olegunnaro Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 KOmmer nok til å bli flittig bruker av leiesystemet etterhvert tenker jeg - de aller fleste filmene i verden er ikke verdt å se to ganger. De som er verdt å se to ganger tar jeg meg råd til å både leie og kjøpe. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kjøpsprisen virker høy, men å leie noe til 30-40 bør være mer kurant. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Så, noen som har testet ut filmleie i iTunes enda? http://www.dinside.no/879046/naa-kan-nordmenn-leie-film-i-itunes 169 kroner for en HD-film. Det er ikke en helt umulig pris det? Dog 169 kroner mer enn jeg vanligvis betaler. "HD". Husk at det bare er på liksom. What a waste. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Finnes en app for å skru av startlyden - "Startup Sound" google it. Boot Camp: Hadde plutselig problemet med kablet internett i Windows istad. Problemet var at jeg hadde skrudd av trådløst internett i Mac OS. Kan noen forklare meg logikken?!???! Anyone? Hadde allerede installerte drivere på nytt og restartet maskina 10 ganger i løpet av feilsøking perioden, så det ligger ikke der. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 De har ingenting med hverandre å gjøre. De kjører som helt separate systemer som ikke påvirker hverandre. Såvidt meg bekjent er det ingen hardware-switching når du skrur av noe i noen av operativsystemene. 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Det er helt uforstålig for meg også. Tok en test nå, men var ikke noe problem nå. Hadde vært i Windows noen timer før da nettet funket helt perfekt (Wireless i Mac OS var på) og har forsåvidt aldri hatt noe problem med internett i windows før (installert for 2 dager siden). Da det plutselig ikke funket lengre. Hadde tatt ut og inn kabelen flere ganger. Windows reparer tingen. Byttet nettverksinstillinger Testet med nettet til naboen (som har "vanlig" windows pc). Restartet mange ganger, også etter at jeg installert drivere fra boot camp på nytt. Switchet OS frem og tilbake en gang fra før av (etter boot camp driverne var reparert). Forsåvidt så lukket jeg alle vinduer og huket av den nye funksjonen til Lion om å åpne samme vinduer ved oppstart. Hadde kablet nett i Mac OS og trådløst på telefonenen hele tiden. Eneste jeg gjorde da det plutselig funket igjen var å restart til Mac OS -> Skru på Wireless -> Restarte til Windows. Har derfor utelukket alt annet jeg har gjort og eventuelle helt enkle logiske forklaringer jeg greier å tenke meg til. Endret 28. september 2011 av Spenul Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet om det er mulig å oppgradere MBw? (08/09) Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet om det er mulig å oppgradere MBw? (08/09) Oppgradere hva/til hva? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet om det er mulig å oppgradere MBw? (08/09) Oppgradere hva/til hva? Minne, eventuelt prosessor Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvis det er MBA du mente, så tror jeg ikke det går an. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som vet om det er mulig å oppgradere MBw? (08/09) Oppgradere hva/til hva? Minne, eventuelt prosessor Om det er MacBook White du mener er det fult mulig å putte i ekstra RAM eller sette i ny harddisk. Å bytte prosessor derimot er ikke noe jeg tror vi dødelige kan greie. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nå er det like før jeg kaster MacBook Proen ut gjennom vinduet og ned på bakken, før jeg kjører over den med bilen, etterfulgt av et bad i en fin blanding bensin og fyrstikk. Hva er logikken bak at backspace i Xcode gir meg ¿ og ikke den normale funksjonen? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Timesalget hos Komplett starter om en 20 min. Mulig en kan få en del billig datautstyr, etc. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kjøpte nettopp MBP 13" på åpningstilbud @ Eplehuset Gjøvik. Bør jeg lade den opp fullt før jeg skrur den på? Så ikke noe om det i håndboka Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kjøpte nettopp MBP 13" på åpningstilbud @ Eplehuset Gjøvik. Bør jeg lade den opp fullt før jeg skrur den på? Så ikke noe om det i håndboka Tror det ikke har noen betydning for lithium polymer-batterier. Bruk i vei. Jeg gadd ihvertfall ikke lade opp først. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har bestilt meg ein skjerm, 23" DELL. Støttar 1680x1050 oppløysning. Korleis vil bildet bli når eg koplar til MacBook Proen på den? Ser at Thunderbolt displayen har ein mykje høgare oppløysing. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hvor kan man bestille batterier til MacBook Pro 13, 15 og 17" av typen unibody uten "batteriluken" under? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har bestilt meg ein skjerm, 23" DELL. Støttar 1680x1050 oppløysning. Korleis vil bildet bli når eg koplar til MacBook Proen på den? Ser at Thunderbolt displayen har ein mykje høgare oppløysing. Du burde heller gått for U2311H, som ha 1920x1080. Men det får bli din sak. Det vil jo se helt ok, men ting ser ganske awesome ut på 2560x1440, og du ville oppnå noe lignende med noe annet. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Oh, my mistake Heilage! Var denna eg bestilte: U2311H Eg som blanda oppløysningane Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Good lad. Har den selv, god skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå