Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en måte man kan skru av oppstartslyden i OSX? Vet det går hvis man har satt maskinen på lydløs før man slo den av, men går det selv med lyden på?

Kjapp deg og trykk på "lyd ned" knappen.

Uansett, hva trur dere kommer til å skje med Apple nå som Steve Jobs har delvis forlatt skuta?

*

Liker ikke amrikanske myndigheter Link

Hva med å sjekke patenter først?

Hva mener du? Det er 100% korrekt av dem å ikke gi Apple patent på multitouch. Et steg i riktig retning - vekk fra patentkrigene hvor megaselskaper (som Apple) tar patent på alt mulig, for å kunne bruke dette senere.

Når det er sagt, og før du rager mot meg: Jeg støtter Apples saksmål mot flere Samsung-produkter, spesielt mobilene som er skammelig like.

Lenke til kommentar

Hehe, jada jada. Jeg vet at sikkert 99% her inne finner det meste av hd-filmer til 169,- mindre enn iTunes Store. Synes uansett det er veldig positivt at dette omsider blir tilgjengelig i Norge. Jeg tar det som et lite hint om at vi kanskje får Apple Tv etterhvert :D

Selvsagt er det utelukkende positivt! Og hvis Apple TV kommer hit, og jeg får meg jobb, skal man ikke se bort ifra at jeg bytter ut den *host* mindre lovlige samlingen *host* med digitalt kjøpte filmer.

Lenke til kommentar

Kommer lett til å skaffe meg iphone 5.. kun det nyeste og beste er bra nok.

Fram til neste nye ting kommer... så med den taktiken svir du av mange tusen. Men hver sin lyst! ;)

Heldigvis kommer det bare en iphone i året da. :tease:

"i have the simplest tastes. I am always satisfied with the best." - Oscar Wilde

Endret av investor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...