Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger nokon gode idear. Eg har lyst på ein Mac Mini som HTPC til HiFi anlegget mitt. Men eit problem blir å rippe inn musikken eg allereie har på CD, samt musikken eg kjem ti å kjøpa. Er lite keen på å ha ein ekstern optisk enhet ved sidan av Macen. Eg kunne ha streama musikken fra ein MacBook Proen min, men da er litt av poenget vekke. Eg kan sjølvsagt rippe musikken på MacBook Proen, men kva er da lettaste måten å synkronisera det med Mac Minien? Any tips?

Lenke til kommentar

Hva med å dele SuperDriven på MBPen med Minien, så ripper du med minien men fra SuperDriven?

Woah, kan man dele superdriven med andre pcer?

Isåfall. Kan jeg dele den med en Windows pc som ikke har cdrom?

 

Muligens er det en funksjon for det i Boot Camp-driverpakken til MacBook Air/Mac Mini. Men det kan jeg ikke si med sikkerhet.

Lenke til kommentar

Har et spørsmål

 

Fikk min nye mba for vel en uke siden, og den kommer med lion, dama har en 2007-2008 unibody mbp, som har leopard på seg.

Nå tenkte jo jeg , at jeg kan kjøpe lion fra min mba, og lage en usb boot sak, og installere lion på hennes pc etter å wipet hdd.

 

Men, det lar seg tydeligvis ikke gjøre. FOrdi når jeg går inn på app store, har jeg ingen mulighet til å kjøpe lion. står bare installed

 

Så er det slik da, at eneste veien rundt dette er å installere snow leopard på hennes pc, så kjøpe lion, så installere lion?

Lenke til kommentar

Her er tilbudene som blir ifbm åpningen av Eplehuset på Gjøvik.

 

http://www.eplehuset...ye-naboer1.aspx

 

7490,-

tidligere 10490,-

 

MacBook Air 13,3" 1.86GHz/2GB/128GB - MC503H/A

80 stk tilgjengelig.

 

 

Er dette en gammel modell dette da? Eller?

 

Du sier noe der, er faktisk forrige generasjon med Intel Core 2 Duo prosessor, ikke mye til "tilbud" da egentlig..

Men er jo en fin mulighet for Eplehuset å bli kvitt restlagret, men syntes de kunne vært enda mer aggressive med prisingen ettersom det er en utgått modell.. Tilbudet er jo ikke noe annet enn hva man burde forvente med tanke på at det er en utgått modell.

 

Syntes tilbudene generelt var temmelig labre til en åpning av ny butikk å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...