Sameboe Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Med mindre han faktisk slettet OS X-partisjonen, er det bare å holde inne ALT under oppstart, så skal alle bootbare volumer dukke opp. Det funket! Takker meget! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Kompisen min har som sagt innstalert Windows 7 via Bootcamp, men mangler drivere. Hvordan fikse det? Må han laste ned via OSX, og lagre på minnepenn elns.? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Sett inn OSX-disken og installér fra den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Sett inn OSX-disken og installér fra den. Den hadde han ikke. Sier han. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Det er meget mulig at han ikke har platen om maskinen er ny. I Boot Camp-assistenten kan du laste ned driverpakken. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Kanskje litt oldschool, men hva bruker Mac folket som IRC klient? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Kanskje litt oldschool, men hva bruker Mac folket som IRC klient? Textual. Koster noen kroner, men et veldig fint program. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Screen og irssi i terminal selvsagt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Screen og irssi i terminal selvsagt. Finnes det noen enkel "guide" (gjerne step-by-step) for å sette opp dette? Vil gjerne prøve det, men har ikke veldig utbredte Linux-kunnskaper. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Har du en server (enten egen eller på universitet eller lignende) du kan logge på? Uten dette vil jeg ikke anbefale det, da har det lite for seg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Finnes det noen enkel "guide" (gjerne step-by-step) for å sette opp dette? Vil gjerne prøve det, men har ikke veldig utbredte Linux-kunnskaper. http://quadpoint.org/articles/irssi Jeg ga deg forresten screen + irssi i fjor, men du viste liten interesse. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Haha, du gjorde det ja! Det husker jeg faktisk ikke! Men så hjelpsom som du var på parkeringshuset i dag så tviler jeg absolutt ikke Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 I dag bøyde jeg endelig under for presset og kjøpte den beste iPad Proen som er å få, dvs 11" Air med 128GB SSD og 4GB minne. For en maskin; it's gonna be the future soon. En av de største overraskelsene etter noen dagers bruk: jeg aner ikke om maskinen har en vifte. Antar at den er der, men har ikke merket noe til det. Ganske behagelig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Haha, du gjorde det ja! Det husker jeg faktisk ikke! Men så hjelpsom som du var på parkeringshuset i dag så tviler jeg absolutt ikke I neste uke har du sikkert glemt hvor snill jeg var i dag. Neida. Kan fikse shell til deg på torsdag, så kan du få leke deg på en Ubuntu-boks! Hvis du er snill skal jeg vise deg screen og irssi også. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Ok, da er det like før jeg kjøper en MacBook Pro 13,3"! Et siste spørsmål bare: ... kommer det en ny MBP tidlig neste år eller noe lignende, som gjør at det blir litt for dumt å cashe ut på en slik nå? Burde jeg vente på noe annet evt.? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 En gang mellom februar og april vil jeg tippe, når ivy bridge kommer. Det kommer forøvrig alltid noe nytt, så om du har bruk for ny maskin nå så kjøper du nå. Skulle forøvrig komme en "oppgradering" av prosessoren snart, men tror det er ekstra alternativer og ikke inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Finnes det noe program for Windows som kan åpne biblioteksfiler fra Aperture og iPhoto? Jeg har alle bilder liggende på MacBook'en min, men jeg vil gjerne ha mulighet til å se de samme bildene på PCen min som har Windows. Noen smart løsning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Importere alle bildene til et bibliotek i windows også? F.eks lightroom (grøss). Lenke til kommentar
Noble Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Noen her som har installert Xcode fra app-store. Hvorfor tar det så VANVITTIG lang tid? Henger seg på downloading heeelt i begynnelsen ser det ut som. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Importere alle bildene til et bibliotek i windows også? F.eks lightroom (grøss). Noe galt med Lightroom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå