kthrane Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Da får jeg beskjed om at det ikke ble avsluttet skikkelig sist og at det må restartes, når det så restartes kommer den samme meldingen igjen og igjen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Du skal vell og merke velge DVD (eventuelt minnepenn) med installasjonen og trykke for å boote fra denne. Du skal IKKE velge å starte opp boot camp / windows partisjonen for da får du bare meldingen som du beskriver. Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Har bare Mac HD og Windows som alternativer her jeg.. Men hva skjer om jeg sletter alle filer som er på den nye partisjonen for så å starte hele installasjonen fra bunnen av? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor får jeg ikke spilt Mass Effect i Win 7 i bootcamp? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor får jeg ikke spilt Mass Effect i Win 7 i bootcamp? Det er vel et windows-spørsmål mer enn et mac-realtert spørsmål? Windows på en mac er akkurat som enhver annen windows-maskin. Jeg vil tippe det er pga for veikt skjermkort. AtW Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Har noen greie på hvorfor jeg ikke greier å utvide Mac-partisjonen min med den andre partisjonen som er ubrukt plass? Det går heller ikke an om jeg booter fra SL-DVD og kjører diskverktøy der. Trenger denne plassen sårt! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Det står jo svart på grått at den er kryptert. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Det står jo svart på grått at den er kryptert. Ser det jeg også, men er det da altså slik at om du krypterer disken med FileVault, er det umulig å slå sammen to partisjoner...? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Filevault hindrer nok partisjonstabellen i å endre seg, eller noe i den dur. Det er nok en sikkerthetsmekanisme med en bakside. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Hvorfor får jeg ikke spilt Mass Effect i Win 7 i bootcamp? Det er vel et windows-spørsmål mer enn et mac-realtert spørsmål? Windows på en mac er akkurat som enhver annen windows-maskin. Jeg vil tippe det er pga for veikt skjermkort. AtW Har MBP 2011 med HD 6750, så tviler på at det er det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Du burde kanskje nevne hva som skjer / feilmelding. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Har du innstalert skjermkort driver fra bootcamp? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg har kjøpt og lastet ned spillet via ea origin. Når jeg starter spillet får jeg beskjed om at det har oppstått en feil og spillet ikke kunne starte. Jeg har prøvd å starte det som administrator, men da finner ikke programmet .exe filen, jeg har prøvd å starte det i compatability mode med xp sp 3 og sp 2. Jeg har ikke installert noen andre drivere enn de som jeg brente på cd da jeg fikset bootcamp og installerte win 7 64. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Gå inn på enhetsbehandling og se om du mangler noen drivere. Se om det er noen patcher til spillet. Reinstaller. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Har du prøvd å reinnstalere spillet? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 Har lastet ned og reinstallert spillet 3 ganger, den har nyeste patch og alt det der. ATI drivere er installert. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 EA har live chat. Hør med de der, bruker å være hjelpsomme. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Men har du sjekka enhetsbehandling at alle drivere er ok? Ikke bare til skjermkort. Forøvrig sett om Windows har alle oppdateringer? Og ikke minst; sjekk directx/openGL- installasjon. Endret 16. september 2011 av iHouse Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. september 2011 Rapporter Del Skrevet 16. september 2011 noen som vet hva det bowtie themet heter. det er som en slaks fold i hjørnet, husker ikke hva det heter, dårlig forklart kanskje Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 I dag bøyde jeg endelig under for presset og kjøpte den beste iPad Proen som er å få, dvs 11" Air med 128GB SSD og 4GB minne. For en maskin; it's gonna be the future soon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå