Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min iPod Classic, ble forleden stjålet. Nå trenger jeg ny iPod. En venn av meg fortalte at hvis han hadde vert meg, ville han ventet til slutten av september med tanke på pressekonferansen. Hva ville dere gjort? Har budsjett på ca. 2 tusen kr. med minimum 30 GB.

Lenke til kommentar

Hvis det du virkelig vil ha er en iPod Classic ville jeg kjøpt fort som svint, i tilfelle de finner på å kutte den helt ut. Er du villig til å gå for Touch (og det ville jeg anbefalt ...) ville jeg ventet med mindre utålmodigheten er enorm. De helt store oppgraderingene har jeg ikke lest noe om, men noe kommer formodentlig.

Sist iPoden min gikk føyken gikk det omtrent åtte minutter før jeg hadde fått kjøpt en ny, så jeg er ved nærmere ettertanke alt annet enn sikker på at tålmodigheten hadde vunnet.

Endret av Euklid
Lenke til kommentar

Men jeg tenker slik. Jeg må ha en iPod med mye lagringsplass. Hva vil kunne erstatte en classic? Hvilke oppdateringer kan man gjøre på en classic? Slik jeg ser det, vil jeg tro apple lanserer en ny modell, og gjør et par oppdateringer på touchen. Jeg er ikke interesert i å kjøpe en touch fordi den blir for dyr og unødvendig.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er det noe forskjell på Bootcamp på 10.6 og 10.7?

Vurderer om jeg skal om jeg skal skaffe meg 10.7 før jeg installerer W7, men ser heller ingen spesielt grunn til oppdatere, og er litt småskeptisk.

Syns jeg husker å ha lest at i 10.7 så kan du installere Windows gjennom kun en ISO-fil på harddisken din, i motsetning til tidligere når du trengte et medie å boote fra, men usikker på om dette stemmer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Takk skal du ha Sondrizzle! Ser det står at den er beregnet til Macbook Pro. Blir det ikke litt god plass inni den med Air?

Det kan jeg ikke si noe om i grunn, men MBPen sitter veldig godt i den og den er veldig godt polstret også, Ville ikke sett bort ifra at det kanskje ble litt løst inni der, noe jeg i grunn ville trodd med tanke på at MBA er mye tynnere.

Lenke til kommentar

Jeg driver å installerer W7 på macen min nå, men det ser ut som installeringen har stoppet.

Hvis man ser på dette bildet så har jeg kommet til siste punktet på den lista, macen har blitt restartet en gang under installeringsprosessen.

windows7wtnumber09.jpg

Musepekeren vil ikke bevege seg og "Progress line" nederst på skjermen har ca 25 % igjen. Hva skal jeg gjøre, restarte macen?

Lenke til kommentar

Har opplevd heng under Windows7 installasjoner utallige ganger, og det gjelder ikke bare Boot Camp men også under installasjon på både stasjonære og bærbare Windows maskiner.

Tar bare å starter hele prosessen på nytt også vips går det plutselig, hva som var feil og hvorfor det plutselig gikk aner jeg ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...