Yaricks Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sletta du den fra sidebar eller fra "Username"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er en genial løsning! Har du Én finger på touchpaden så flytter du musen, to fingre scroller du opp eller ned! Tre fingre, da skjer ingenting. 7881782[/snapback] Her har man hatt Macbook siden august og visste ikke om 2-fingre greien. Urutinert. Brillerens var genialt for skjermen btw, nå ser den jo nesten ny ut Må få denne i "mine innlegg" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Her har man hatt Macbook siden august og visste ikke om 2-fingre greien. Urutinert. Brillerens var genialt for skjermen btw, nå ser den jo nesten ny ut Må få denne i "mine innlegg" 7928821[/snapback] Kristin er nabb. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan er det med Mac og lisenser? Trenger man bare DVD-en? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan er det med Mac og lisenser? Trenger man bare DVD-en? 7928983[/snapback] Correcto. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ah.. Virker digg Hvordan er med sikkerhetsoppgraderinger (hvis man trenger det)? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ah.. Virker digg Hvordan er med sikkerhetsoppgraderinger (hvis man trenger det)? 7929302[/snapback] Oppdateringer til alle programmer (iallfall som er laga av Apple) blir registrert i programmet "Programvareoppdatering", også får du tilbud om å legge inn oppdateringer når dei er tilgjengeleg. Lenke til kommentar
neb Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 I dag må jeg si jeg er litt stolt av meg selv; har nå gått 100% over til Mac. Solgte PCen min, kjøpte en Imac (17"), en 22" Samsung LCD og en 500GB MyBook! Så sinnsykt digg! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dette er hvorfor jeg elsker Apple og OS X for øyeblikket: 1. Jeg er designer og fotograf. OS X er mitt verktøy som virkelig kan la meg utfolde meg. 2. Jeg trenger iblant Windows XP til et par spesielle oppgaver. 3. Jeg liker gamle spill, som Commandos og Outlaws. Til disse trenger jeg Windows 98. I OS X med Parallels kan jeg nå gjøre alt dette. Det er en drøm i oppfyllelse dette. <3 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvordan er det med Mac og lisenser? Trenger man bare DVD-en? 7928983[/snapback] Tenker du på å kjøre OS X på en vanlig pc? I så fall bør du lese denne tråden om OS X på ikke-mac. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Dette er hvorfor jeg elsker Apple og OS X for øyeblikket: 1. Jeg er designer og fotograf. OS X er mitt verktøy som virkelig kan la meg utfolde meg. 2. Jeg trenger iblant Windows XP til et par spesielle oppgaver. 3. Jeg liker gamle spill, som Commandos og Outlaws. Til disse trenger jeg Windows 98. I OS X med Parallels kan jeg nå gjøre alt dette. Det er en drøm i oppfyllelse dette. <3 7937053[/snapback] Ahh.. Det svarer egentlig på mitt spørsmål, har et program som jeg trenge XP for å kjøre, ganske lett program.. jeg kan bruke Parallels til det? og hvor finner jeg det? Googla uten hell.. Vel, jo jeg fann det -> http://www.parallels.com/ Men vis jeg laster ned demoen, må jeg instalere windows xp på den ? Endret 14. februar 2007 av SirAnderz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det vet jeg helt ærlig ikke. Har ikke prøvd demoen. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 ...Men vis jeg laster ned demoen, må jeg instalere windows xp på den ? 7940873[/snapback] Ja, det må du. Parallels er bare et virtualiseringsprogram som lar deg kjøre andre operativsystemer på toppen av OS X (eller Windows eller Linux). Vis du skal bruke CrossOver (500 kr) eller Wine. Har dog ikke prøvd noen av delene. Men jeg har hørt det er mye Wine ikke kan kjøre på Linux i hvert fall. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Testa crossover nå, funka helt greit til jeg skulle åpne programmet, får åpna det på en måte i Crossover, men jeg får ikke opp vinduet.. Noen ideèr? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Testa crossover nå, funka helt greit til jeg skulle åpne programmet, får åpna det på en måte i Crossover, men jeg får ikke opp vinduet.. Noen ideèr? 7945178[/snapback] Det kan ta litt tid, Clue brukte omtrent 3 minutter første gang jeg startet det. Det dukker opp ett lite ikon oppå Crossover ikonet i docken sant? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dette er hvorfor jeg elsker Apple og OS X for øyeblikket: 1. Jeg er designer og fotograf. OS X er mitt verktøy som virkelig kan la meg utfolde meg. 2. Jeg trenger iblant Windows XP til et par spesielle oppgaver. 3. Jeg liker gamle spill, som Commandos og Outlaws. Til disse trenger jeg Windows 98. I OS X med Parallels kan jeg nå gjøre alt dette. Det er en drøm i oppfyllelse dette. <3 7937053[/snapback] Hvordan funker det? Hvor kan jeg skaffe det? Støtter deg på alle punkt der Lenke til kommentar
neb Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 - Du laster ned eller kjøper deg Parallels. - Du installerer Parallels. - Du intallerer Windows/Linux i Paralells, og kjører dette på din OSX desktop, enten i fullskjerm eller i vindu. Hvis Parallels skal brukes, kan jeg anbefale å kombinere dette med ViritueDesktops. Da kan du kjøre OSX på et skrivebord og XP/Vista/2000 på et annet, og skifte mellom disse fort og effektivt. Herlig! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Riktig som mannen over meg her sier. Hvis du trenger hjelp til å gjennomføre det, så kan du sende meg en PM eller legge meg til på MSN. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Testa crossover nå, funka helt greit til jeg skulle åpne programmet, får åpna det på en måte i Crossover, men jeg får ikke opp vinduet.. Noen ideèr? 7945178[/snapback] Det kan ta litt tid, Clue brukte omtrent 3 minutter første gang jeg startet det. Det dukker opp ett lite ikon oppå Crossover ikonet i docken sant? 7946281[/snapback] Ah skjønner.. jeps det kommer opp et ikon i crossover i docken ja.. Skal prøve mer senere! Lenke til kommentar
Peter Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Boot camp + parallels = gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå