Munty Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Har Intel X25-M 80GB Gen2 i min MacBook Pro 17", dog har jeg 2x oppsatt i RAID0. Fungerer knall det, og det er vell stort sett Intel kontrollerne som det har vært min krøll med (X25-M, Intel 320 serie osv.. IKKE Intel 520 serie). Hvordan har du festet SSD nummer to? Jeg antar at du har tatt ut DVD-rom. Kjøpt brakett eller gaffateip? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Tatt ut DVD-rommen og smelt på med litt gaffateip ja, gjør susen det! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet hva som gjør at jeg ikke får lastet denne siden på min Macbook Air? http://www.bmw.no/no/no/general/ecom_uic/vco/content.html Fungerer smertefritt på min iMac. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet hva som gjør at jeg ikke får lastet denne siden på min Macbook Air? Den fungerer fint her og. Har du installert Java? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet hva som gjør at jeg ikke får lastet denne siden på min Macbook Air? Den fungerer fint her og. Har du installert Java? Jepp. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Er det flere som har problemer med at 1Password krasjer hele tiden? Med det mener jeg ca hvert andre minutt når jeg legger inn ting. Plug-in til chrome fungerer ikke i det hele tatt. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Er det flere som har problemer med at 1Password krasjer hele tiden? Med det mener jeg ca hvert andre minutt når jeg legger inn ting. Plug-in til chrome fungerer ikke i det hele tatt. Veldig irriterende. Jeg har ingen problemer med 1Password whatsoever. Hvilken versjon har du? Lenke til kommentar
eesp Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Regner med jeg har den nyeste, siden jeg nettopp kjøpte den i AppStore. Får du plug-inen til chrome å fungere? Ser ut som at programmet fungerer som det skal nå, utenom den plug-in til chrome Endret 12. september 2011 av eesp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hver gang jeg prøver å restarte/skru av datamaskinen krasjer alt, og Finder henger seg. Er det mulig en reinstall vil løse problemene? Jeg begynner å hate Lion mer for hver dag som går, men har blitt helt forelsket i fullskjerm og den nye Mail. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Trenger litt hjelp her. Jeg må installere Windows 7 på Macen min nå og har et lite spørsmål. Jeg har lastet ned en fil som heter dette: "Windows_7_Professional_with_Service_Pack_1_64-bit_(English) (1).exe" . Det er dette som er Windows 7 fila som skal installeres, ikke sant? Hvis ja, skal jeg legge denne fila inn på en minnepenn og så starte Boot Camp-assistent og deretter følge veiledningen? Godt å vite før jeg går i gang med boot camp shizzle Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Vanligvis er OS i .ISO format, som er en bildefil som brennes på enten en cd eller dvd. Hvor stor er denne .exe fila du har? Lenke til kommentar
LFL Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Visstnok 434 kB, dette var vel kanskje en aaaaalt for liten fil? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Fristende å sende deg rett i BootCamp med den fila der, men istedet er jeg så ærlig at jeg gir deg en sånn en. (det betyr: ja, dette var vel kanskje en aaaaaaalt for liten fil. Slett den. Husker ikke hvor stort win7 var, men hadde tippa på rundt 4gb. Trenger du mer hjelp rundt akkurat det - google it) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Trenger litt hjelp her. Jeg må installere Windows 7 på Macen min nå og har et lite spørsmål. Jeg har lastet ned en fil som heter dette: "Windows_7_Professional_with_Service_Pack_1_64-bit_(English) (1).exe" . Det er dette som er Windows 7 fila som skal installeres, ikke sant? Hvis ja, skal jeg legge denne fila inn på en minnepenn og så starte Boot Camp-assistent og deretter følge veiledningen? Godt å vite før jeg går i gang med boot camp shizzle Det er sikkert en download-client som hjelper deg å hente ned ISOen fra MSDN eller hvor du har fått lisensen din fra, bare kjøre klienten (jeg regner med du har fått den fra en sikker kilde?) AtW 1 Lenke til kommentar
LFL Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Ja, jeg har sittet og prøvd meg på dette her en stund nå. Det er en download-client, men hvordan i skal jeg klare å kjøre denne. Denne exe.-fila åpnes selvsagt i TextEdit. Beklager at jeg spør så dumt, men jeg har rett og slett ikke peiling på dette her Og ja, kilden er sikker. Endret 12. september 2011 av LFL Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Du må laste den ned i Windows. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 The Aristocrats! Prøv å laste ned på en kamerat sin maskin, du. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Hver gang jeg prøver å restarte/skru av datamaskinen krasjer alt, og Finder henger seg. Er det mulig en reinstall vil løse problemene? Jeg begynner å hate Lion mer for hver dag som går, men har blitt helt forelsket i fullskjerm og den nye Mail. Ikke skylde på Lion da Runar! Hihi Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ikke skylde på Lion da Runar! Hihi Pft. Mener du det er brukerfeil? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Ja, jeg har sittet og prøvd meg på dette her en stund nå. Det er en download-client, men hvordan i skal jeg klare å kjøre denne. Denne exe.-fila åpnes selvsagt i TextEdit. Beklager at jeg spør så dumt, men jeg har rett og slett ikke peiling på dette her Og ja, kilden er sikker. Du kan prøve å åpne den i Wine eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå