Hotel Papa Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Noen som har lekt litt med EarthDesk? Fett program! Neh, chiller med GeekTool Det der var nice! Jeg fikk aldri geektool til å bli særlig pent. Er det et skin man kan laste ned? Endret 8. september 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Nei, noen timer med lesing på nett og litt tid i PS. Men du kan få filene av meg. GeekTool - Desert Clock.zip Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 ... Og dårlig skjerm er en like vesentlig bakdel. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Dårlig skjerm er jo litt bingo angående hvorvidt du ender opp med LG eller Samsung panel. Ellers så må jeg si at Full-Screen apps med Lion gjør det å arbeide på mindre skjermer med lav oppløsning mye lettere og bedre! Men selv syntes jeg 13" er såpass liten, kompakt og lett at 11" bare gjør ting mer kronglete for meg i bruk. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Kan ikke si jeg synes det er noe voldsomt galt med 11"-skjermen, utover størrelsens åpenbare begrensninger. Ville lett byttet ut dens farvegjengivelse, innsynsvinkel etc med det som er på min superjålete Windows-laptop. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Kan ikke si jeg synes det er noe voldsomt galt med 11"-skjermen, utover størrelsens åpenbare begrensninger. Ville lett byttet ut dens farvegjengivelse, innsynsvinkel etc med det som er på min superjålete Windows-laptop. Innsynsvinkelen er det største problemet, spesielt vertikalt, det er stress på en så liten maskin. AtW Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Nei, noen timer med lesing på nett og litt tid i PS. Men du kan få filene av meg. Herlig, tusen takk! Hvordan har du fått til at tallene ligger bak sanden? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Høyreklikk på sanden og velg "Bring to front". Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Noen som vet hvordan man aktiverer "mod rewrite" modulen på apache-serveren i OSX Lion? Sliter med å få permalenker til å fungere i wordpress, og mistenker sterkt at feilen ligger der. Har prøvd det meste annet, vil ikke fungere. Har prøvd å følge div. tutorials på nettet, men alle henviser til ei fil som ligger i banen "/private/etc/httpd/users directory". Den finner jeg ikke på maskinen min. Tips? /etc/httpd/httpd.conf om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Noen som har anbefalinger til nye RAM-brikker til min MacBook Pro mid 2010? Er det noen som er bedre enn andre, eller er det bare å kjøre på så lenge de passer? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Bare å kjøpe det som passer spec og budsjett. Noen fabrikanter har bedre garanti enn andre (Corsair?), men det er jo ikke voldsomt mye feil på disse brikkene. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Noen som har anbefalinger til nye RAM-brikker til min MacBook Pro mid 2010? Er det noen som er bedre enn andre, eller er det bare å kjøre på så lenge de passer? Here you are! Endret 9. september 2011 av Wackee Lenke til kommentar
eesp Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Ja, var de jeg tenkte å kjøpe om ingen hadde noen som var bedre. Tror jeg bare kjøper dem. Endret 9. september 2011 av eesp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Har kjøpt meg en 11 " Macbook Air. Vedsiden av har jeg kjøpt officepakken, men denne har ikke CD-ROM på Macen. Hvordan får jeg lastet ned studentpakken med office? Uten å betale på nytt... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Har kjøpt meg en 11 " Macbook Air. Vedsiden av har jeg kjøpt officepakken, men denne har ikke CD-ROM på Macen. Hvordan får jeg lastet ned studentpakken med office? Uten å betale på nytt... Skal være mulig å laste ned trial-versjonen, og registrere med den serienøkkelen du har. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Har kjøpt meg en 11 " Macbook Air. Vedsiden av har jeg kjøpt officepakken, men denne har ikke CD-ROM på Macen. Hvordan får jeg lastet ned studentpakken med office? Uten å betale på nytt... 1) Putt CDen inn i en hvilken som helst annen PC eller MAC og installer remote disk. På din macbook air vil du da ha tilgang til cden fra din andre datamaskin. Den vil dukke opp under "enheter"->"ekstern plate" i Finder på din macbook air. Se http://support.apple.com/kb/ht1777 2) TORRENT. Skal ikke gå inn på dette noe nærmere. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hey. iMac'en har i det siste vært veldig treg. Hver gang jeg skal trykke/scrolle/åpne eller lignende så henger maskinen seg i 2-3 sekunder. Noen som vet hva det kan komme seg av og hvordan det løses? Har brukt OnyX til enkel "clean-up" for så å ha fjernet noen programmer. Er v10.6.8 så sister version. Scott Endret 10. september 2011 av Scotty Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Det kan vera masse, og feilsøking etter flaskehalser kan ta lang tid. Mitt råd, backup -> clean install. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Det hørtes ut som en fryktelig tungvint omvei for å løse problemet. Må vel være noe som kan ha satt i gang dette som kan ordnes opp i? Det virker som at det ligger mest treghet i nettleserne, Firefox og Safari. Endret 10. september 2011 av Scotty Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Siden forrige programvareoppdatering (i natt elns), så har firefoxen min vært litt sånn småtreig og. Det hender firefox fryser i et par sekund, før den er helt normal og rask igjen etterpå. Usikker på om vi har samme problem, men. Jeg har 10.7.1 btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå