Tastatur Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Takk for info Gjorde det med Windows PCen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Med den tilleggsopplysningen, et lite addendum: NTFS er noe knot på Mac. Du får det til å funke om du må, men dette er ikke noe man vil bli dratt inn i. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ok Tror FAT32 skal gå greit, filene mine er aldri større en 2 GB. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen her som har gavekortet fra Studenttorget til å virke? Jeg får bare beskjed om at koden er feil. (Tar gjerne imot tips til hva man bør bruke 550kr på i App Store eller Itunes) Coda om du programmerer. Koste 700kr, men mye spart. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 For de som ikke har fått det med seg har MacUpdate en bundle nå. Det samme har bundlehunt. Begge koster $49, og man sparer 90% i forhold til om man skulle kjøpt hvert program hver for seg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen her som har gavekortet fra Studenttorget til å virke? Jeg får bare beskjed om at koden er feil. (Tar gjerne imot tips til hva man bør bruke 550kr på i App Store eller Itunes) Transmit (ftp) og pixelmator (bildebehandling) var blandt de jeg brukte gavekortet på Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ellers er jo Aperture en klassiker. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 For de som ikke har fått det med seg har MacUpdate en bundle nå. Det samme har bundlehunt. Begge koster $49, og man sparer 90% i forhold til om man skulle kjøpt hvert program hver for seg. MacUpdate så ikke dum ut, takk for den Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan deaktiverer jeg egentlig undertekst i XBMC? Spiller av MKV filmer, går til OSD-menyen og velger undertekster og der er det eneste alternativet "NONE" men jeg fremdeles engelsk undertekst i MVK-filmene.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan deaktiverer jeg egentlig undertekst i XBMC? Spiller av MKV filmer, går til OSD-menyen og velger undertekster og der er det eneste alternativet "NONE" men jeg fremdeles engelsk undertekst i MVK-filmene.... De kan være hardcoded, selv om man egentlig ikke skal gjøre det. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Kan fint deaktivere det i både MPlayerX og VLC? .. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Ah, daså. Prøvd knappen "enable subtitles"? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som vet hvordan man aktiverer "mod rewrite" modulen på apache-serveren i OSX Lion? Sliter med å få permalenker til å fungere i wordpress, og mistenker sterkt at feilen ligger der. Har prøvd det meste annet, vil ikke fungere. Har prøvd å følge div. tutorials på nettet, men alle henviser til ei fil som ligger i banen "/private/etc/httpd/users directory". Den finner jeg ikke på maskinen min. Tips? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Anbefales MacBook Air 11"? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som har lekt litt med EarthDesk? Fett program! Lenke til kommentar
Newton Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Anbefales MacBook Air 11"? Nei. Den har én fordel, at den er liten og lett og ta med seg - ellers bare ulemper. Ubrukelig liten skjerm etter min mening. Endret 8. september 2011 av Newton Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Har en 15" laptop fra før, så tenkte jeg bare skulle bruke den til å chille i sofaen, ta med til kompiser, sitte på skolen og sånner ting. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 11" med full screen-apps i Lion gjør seg til ganske mye bruk. Men 13" er en langt mer komplett maskin. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Noen som har lekt litt med EarthDesk? Fett program! Neh, chiller med GeekTool Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Anbefales MacBook Air 11"? Nei. Den har én fordel, at den er liten og lett og ta med seg - ellers bare ulemper. Ubrukelig liten skjerm etter min mening. Når det er neo av hovedpoengene med en maskin som air, så er jo det en ganske vesentlig fordel. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå