Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Library back in finder: http://www.macgurulounge.com/library-folder-mac-os-lion/

Du kan enda dra ein finger opp for å vise skrivebordet, gå inn i systemvalg -> mission control -> aktiver hjørner. Volla!

Takk for library fiksen den skal jeg prøve etterpå, og dersom man kan endre til en finger opp kan jeg fint vende meg til det. :D

Jeg tror jeg burde sende en bug rapport til apple angående "firkanter" (heretter kalt minecraft bugen) på skjermen bugen jeg posta litt tideligere i tråden. Det virker som det bare er jeg som har skrevet om den på nettet så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har noen tips til noen programmer som kan hjelpe meg å få Expose og den den andre funksjonstaten på tastaturet til MBA til å gjøre noe annet (dvs "F3" og "F4"), tenkte å remappe de til å faktisk gjøre noe nyttig (I windows). Og videre, finnes det noe tredjeparts-programvare som gir litt mere funksjonalitet med tanke på gestures ol. på trackpadden i windows?

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen her som har gavekortet fra Studenttorget til å virke? Jeg får bare beskjed om at koden er feil.

(Tar gjerne imot tips til hva man bør bruke 550kr på i App Store eller Itunes)

Lenke til kommentar

Disk Utility.

Hvor finner jeg det? Har Norsk språk aktivert.

Sorry, er ny på Mac.

Intet å beklage. Det er verdt å tenke litt over hvilket filsystem du har lyst til å ende opp med. FAT32 støttes av hvasomhelst, men støtter ikke store filer (>4GB). Mac OS Extended funker feiende flott på Mac, men heller dårlig i Windows. exFAT funker greit på både Windows og Mac (og klarer store filer), men har ikke allverden med støtte på andre plattformer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...