per66 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hei Er det noe problem ved å kjøpe en Apple TV når jeg nå reiser til UK en tur og ta den med hjem? Noe jeg bør vite? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne en mail adresse til en viss person som ligger høyt ranket i Apple systemet? Feks. Apple-sjefen i Norge eller Skandinavia? Har fått elendig kundeservice med blondiner som sitter på linjen og ikke forstår hva terrabyte er eller hva en ekstern harddisk er. Føler jeg må høyere opp for å få hjelp. Sitter med alle kvitteringene min siden 2009 på alle kjøpene mine. Noe må kunne gjøres. Takker så mye på forhånd! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tydeligvis varierende nivå på disse telefonjentene. Jeg ringte og kom til ei som var storfornøyd med å få et problem som krevde litt Terminal og ga henne hodebry. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er det noen som har erfaring med GeekTool her? Legger det beslag på mye systemressurser? Har brukt det endel ja. Min erfaring er at systembruken kommer helt ann på hva du vil at GeekTool skal gjøre. Selv printer jeg bare ut noen enkle Terminal - linjer til skrivebordet, noe som nesten ikke bruker noe som helst av systemet mitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 http://howto.wired.com/wiki/Secure_Your_Mac_Against_Fraudulent_SSL_Certificates?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wired%2Findex+%28Wired%3A+Index+3+%28Top+Stories+2%29%29 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har noen gode tips til en sleeve/case til macbook air 13"? Akkurat fått min, kjempefornøyd så langt! Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har tenkt til å oppgradere minnet på min MBP (2011) til 8GB. Ser på komplett nå, er det noen forskjell på hvilken hw-produsent man kjøper minnet fra? Corsair, Crucial, Kingston? Edit: leif. Endret 2. september 2011 av blured Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Bare jeg som opplever at Firefox er tregt nå? Eksempler.. Når jeg scroller så tar det et par sekunder før det skjer noe. Når jeg skriver dette så tar det et par sekunder før teksten dukker opp. Når jeg ser på filmklipp så hakker det i blant. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne en mail adresse til en viss person som ligger høyt ranket i Apple systemet? Feks. Apple-sjefen i Norge eller Skandinavia? Har fått elendig kundeservice med blondiner som sitter på linjen og ikke forstår hva terrabyte er eller hva en ekstern harddisk er. Føler jeg må høyere opp for å få hjelp. Sitter med alle kvitteringene min siden 2009 på alle kjøpene mine. Noe må kunne gjøres. Takker så mye på forhånd! Bump Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Har tenkt til å oppgradere minnet på min MBP (2011) til 8GB. Ser på komplett nå, er det noen forskjell på hvilken hw-produsent man kjøper minnet fra? Corsair, Crucial, Kingston? Edit: leif. Kingston er fint, de har livstidsgaranti på brikkene sine. Hugol: De eneste som har slike adresser jobber i Apple, og ville ikke gitt dem ut, da "offisielle" kanaler skal benyttes. Endret 2. september 2011 av Heilage waits for alice Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Men jeg får jo ikke kontakt med noen. 4 virkedager sier de, men det tar 7. Når du får svar er du nødt til å vente på nytt og på nytt. Det er ikke utholdbart. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne en mail adresse til en viss person som ligger høyt ranket i Apple systemet? Feks. Apple-sjefen i Norge eller Skandinavia? Har fått elendig kundeservice med blondiner som sitter på linjen og ikke forstår hva terrabyte er eller hva en ekstern harddisk er. Føler jeg må høyere opp for å få hjelp. Sitter med alle kvitteringene min siden 2009 på alle kjøpene mine. Noe må kunne gjøres. Takker så mye på forhånd! Bump Det er ikke nok å si at du har "kvitteringer siden 2009" - du må nok presentere et imponerende beløp før noen vil gi deg adgang til de høye herrer ... (Og så heter det "Terabyte". Blondiner er veldig vare for sånne feil.) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Trenger det forøvrig for å bruke skjerm med 2560x1440 oppløsning. For oppløsninger over 1920x1200 må du ha et aktivt adapter. Etter mine erfaringer og hva jeg hører rundt er Apple sitt orignale det beste og mest stabile. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hm. Begrenser dette altså utvalget av SSD-disker jeg kan ta i bruk, eller vil det ikke spille noen rolle? Nå er det også ikke først og fremst på grunn av ytelsen at jeg vil bytte disk, men heller for å redde et synkende skip og fjerne støy. Begrenser ikke, men du får ikke utnyttet de fullt ut. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Trenger det forøvrig for å bruke skjerm med 2560x1440 oppløsning. For oppløsninger over 1920x1200 må du ha et aktivt adapter. Etter mine erfaringer og hva jeg hører rundt er Apple sitt orignale det beste og mest stabile. Støtter ikke porten oppløsninger over 1920x1200 uten adapter, selv ved bruk av DP-kabel? Så, hm, elendig. Virkelig bøtte elendig. Æsj. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spørsmål: 1. Når jeg låser maskinen, og kommer tilbake senere, så er lysstyrken skrudd ned og tasturbelysningen kommer på.. Det begynner å bli veldig irriterende å justere det hver eneste gang jeg låser opp maskinen. Finnes det måte å skru av det på? 2. Finnes det noe måte å låse størrelsen på mapper på, og visningenmåten på mapper? Er lei av å justere størrelsen på alle mapper som åpnes osv... Anyone? Går på veggen snart, for dette er irriterende! Lenke til kommentar
Munty Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er det noen som har testet dette produktet for å bytte ut DVD-rommet i en MacBook med en SSD/HDD? Jeg har tenkt til å kjøpe den, men om noen har dårlige erfaringer vil jeg gjerne høre. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Gode nyheter for meg! Fikk lov til å laste ned alle sangene på nytt. Utrolig hyggelig. Finnes det noe sted hvor du kan se antall kjøp du har gjort gjenom tidene på iTunes? Må eventuelt gå igjenom 10 sider email for å telle. Takk på forhånd. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Finnes det noe sted hvor du kan se antall kjøp du har gjort gjenom tidene på iTunes? Må eventuelt gå igjenom 10 sider email for å telle. Åpne iTunes > iTunes Store og velg «Purchased» (eller noe lignende hvis du har det på norsk) i menyen på høyre side: Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Spørsmål: 1. Når jeg låser maskinen, og kommer tilbake senere, så er lysstyrken skrudd ned og tasturbelysningen kommer på.. Det begynner å bli veldig irriterende å justere det hver eneste gang jeg låser opp maskinen. Finnes det måte å skru av det på? 2. Finnes det noe måte å låse størrelsen på mapper på, og visningenmåten på mapper? Er lei av å justere størrelsen på alle mapper som åpnes osv... Anyone? Går på veggen snart, for dette er irriterende! 2. Har du prøvd å trykke på den grønne "+" knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå