Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en genial løsning! :)

Har du Én finger på touchpaden så flytter du musen, to fingre scroller du opp eller ned! Tre fingre, da skjer ingenting.

7881782[/snapback]

Synes det er mye bedre å bruke Page up Page down, Home, End eller eple+pil ned. Scroll på mus og pad er oppskryt.
Lenke til kommentar
Windows Vista Ultimate er den ultimate versjonen av Windows Vista. Dette er det første operativsystemet der de avanserte infrastrukturelle funksjonene i ett foretaksinnrettet operativsystem kombinert med håndterings- og effektivitetsfunksjonene hos et mobilitetsinnettet operativsystem og de digitale underholdningsfunksjonene i et kundeinnrettet operativsystem.

:wee:

Lenke til kommentar
Windows Vista Ultimate er den ultimate versjonen av Windows Vista. Dette er det første operativsystemet der de avanserte infrastrukturelle funksjonene i ett foretaksinnrettet operativsystem kombinert med håndterings- og effektivitetsfunksjonene hos et mobilitetsinnettet operativsystem og de digitale underholdningsfunksjonene i et kundeinnrettet operativsystem.

7883459[/snapback]

Disse folka er virkelig gode på bullshit. Jeg mener VIRKELIG gode.

Lenke til kommentar

Har du Én finger på touchpaden så flytter du musen, to fingre scroller du opp eller ned! Tre fingre, da skjer ingenting.

7881782[/snapback]

Legger til at ved Fire fingre skjer det heller ingenting. Har ikke turt å teste fem enda.

post-39786-1170801422_thumb.png

Lenke til kommentar

7881782[/snapback]

Legger til at ved Fire fingre skjer det heller ingenting. Har ikke turt å teste fem enda.

7888146[/snapback]

noen nevnte for meg at man ved å legge fire eller flere fingre på touchpaden ville man resete den, om den henger seg opp eller likn.

Andreas

Lenke til kommentar

Hva er beste måten å vise Keynote-presentasjoner på Windows-maskiner?

Læreren min må ha den over på sin av en eller annen grunn, for å kjøre trådløst med projektoren i klassserommet.

Syntes ikke å eksportere over til PowerPoint var tilfredstillende da de fine effektene forsvant.

Til Quicktime-film var helt ok, men savner muligheten å se neste bilde og notater.

Lenke til kommentar

7883459[/snapback]

Hvor har du det sitatet fra? Hadde vært kjekt å ha originallinken, slik at jeg kan mobbe windows-vennene mine MED kilder.

Lenke til kommentar
Windows Vista Ultimate er den mest omfattende versjonen av Windows Vista. Det er det første operativsystemet som kombinerer alle de avanserte infrastrukturfunksjonene til et forretningsfokusert operativsystem, alle administrasjons- og effektivitetsfunksjonene til et mobilitetsfokusert operativsystem og alle de digitale underholdningsfunksjonene til et forbrukerfokusert operativsystem. For deg som ønsker ett operativsystem som passer både til å jobbe hjemmefra og ute på reise samt til å nyte underholdning, er Windows Vista Ultimate operativsystemet som gir deg alt på én gang.

http://www.microsoft.com/norge/windowsvista/getready/editions/ultimate.mspx

Lenke til kommentar
Windows Vista Ultimate er den mest omfattende versjonen av Windows Vista. Det er det første operativsystemet som kombinerer alle de avanserte infrastrukturfunksjonene til et forretningsfokusert operativsystem, alle administrasjons- og effektivitetsfunksjonene til et mobilitetsfokusert operativsystem og alle de digitale underholdningsfunksjonene til et forbrukerfokusert operativsystem. For deg som ønsker ett operativsystem som passer både til å jobbe hjemmefra og ute på reise samt til å nyte underholdning, er Windows Vista Ultimate operativsystemet som gir deg alt på én gang.

http://www.microsoft.com/norge/windowsvista/getready/editions/ultimate.mspx

7923362[/snapback]

Alle lærerne på skolen min begynte å le når de leste det der ^^

Lenke til kommentar
Alle lærerne på skolen min begynte å le når de leste det der ^^

7923557[/snapback]

Ja for det er jo hysterisk morsomt! :D

Selv lo jeg godt av denne...

Den prisbelønte nettleseren er nå enda raskere, enda sikrere, og er fullt tilpassbar til måten du bruker nettet på. I Firefox 2 har vi lagt til nye funksjoner som gjør Internett-opplevelsen din enda bedre. Last ned Firefox 2 nå, og start å utnytt det nettet har å by på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...