cavumo Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Ja, men Apple er i alle fall ikke harry ... Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Er ikke alt med Moods som er Harry heller da. Selv om de har mye rart, så har de mye kult/fint også. Ikke meninga å spore helt av her men. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Ja, litt avsporing. Poenget mitt er at det finnes mange penere vesker enn de fra Moods of Norway, mange til bedre priser. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Er ikke alt med Moods som er Harry heller da. Selv om de har mye rart, så har de mye kult/fint også. Ikke meninga å spore helt av her men. 100% subjektivt. http://store.moodsofnorway.com/no/products/man-basic-tops-longsleeve/brynjar-navy-tractor-star/ Denne var ikke så verst, men liker ikke traktoren. http://www.tuaw.com/2011/08/25/tampa-bay-buccaneers-give-each-player-an-ipad-as-a-playbook/ Spenstig bruk av iPad. Endret 25. august 2011 av Atald Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Slår dere av Macen, eller bare klapper igjen lokket? Slår av over natten. Av tidligere erfaringer, synes jeg det er greit å starte fresh hver dag. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Er ikke alt med Moods som er Harry heller da. Selv om de har mye rart, så har de mye kult/fint også. Ikke meninga å spore helt av her men. 100% subjektivt. http://store.moodsofnorway.com/no/products/man-basic-tops-longsleeve/brynjar-navy-tractor-star/ Denne var ikke så verst, men liker ikke traktoren. Hehe, selvsagt. Jeg syntes på en måte at traktoren er noe av det som er kult. Det er heller mange av fargene som er litt "gærne" for min del. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Noen her som har erfaring med nyeste 13" macbook air? Vurderer en slik for øyeblikket. Sitter for tiden på en 2008 macbook pro med batter som holder 1-2 timer, noe som er rimelig upraktisk i lengden. Har derfor sett litt på nevnte macbook air som erstatning. Kommer til å bli brukt til det meste utenom spill, bilder og video - det har jeg stasjonær pc til. I hovedsak er det snakk om nettbruk, studier, programmering etc. Håper på noen gode svar! Grei valuta for pengene? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Venter en 11" Macbook Air om ikke så altfor mange dagene, så skal komme med dommen da. Bruken min blir hovedsaklig det samme som du nevner. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Noen her som har erfaring med nyeste 13" macbook air? Vurderer en slik for øyeblikket. Sitter for tiden på en 2008 macbook pro med batter som holder 1-2 timer, noe som er rimelig upraktisk i lengden. Har derfor sett litt på nevnte macbook air som erstatning. Kommer til å bli brukt til det meste utenom spill, bilder og video - det har jeg stasjonær pc til. I hovedsak er det snakk om nettbruk, studier, programmering etc. Håper på noen gode svar! Grei valuta for pengene? Dette svaret (og ganske mange andre på dette forumet) er skrevet på en. Jeg var usikker på om MacBook Pro eller MacBook Air var det riktige for meg, men jeg tok sjansen på at Air hadde nok RAM og gikk for den. Jeg har ikke angret, det er en herlig maskin. Lettheten og hvor tynn den er har blitt til en spesifikasjon for meg, noe jeg verdsetter og som gjør prisen verdt det. Jeg bruker den forøvrig til surfing, studier, programmering, bilderedigering og de andre vanlige tingene man gjør med en datamaskin. Jeg anbefaler forøvrig 256GB SSD. Du vil angre på det i fremtiden om du ikke har nok plass. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Har akkurat kjøpt meg Aperture, og greide selvsagt å starte den meget omfattende prosessen å overføre iPhoto-biblioteket til Aperture. Dette vil jo ta eeeeeevigheter! Hva skjer om jeg lukker lokket på maskina? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Noen her som har erfaring med nyeste 13" macbook air? Vurderer en slik for øyeblikket. Sitter for tiden på en 2008 macbook pro med batter som holder 1-2 timer, noe som er rimelig upraktisk i lengden. Har derfor sett litt på nevnte macbook air som erstatning. Kommer til å bli brukt til det meste utenom spill, bilder og video - det har jeg stasjonær pc til. I hovedsak er det snakk om nettbruk, studier, programmering etc. Håper på noen gode svar! Grei valuta for pengene? Dette svaret (og ganske mange andre på dette forumet) er skrevet på en. Jeg var usikker på om MacBook Pro eller MacBook Air var det riktige for meg, men jeg tok sjansen på at Air hadde nok RAM og gikk for den. Jeg har ikke angret, det er en herlig maskin. Lettheten og hvor tynn den er har blitt til en spesifikasjon for meg, noe jeg verdsetter og som gjør prisen verdt det. Jeg bruker den forøvrig til surfing, studier, programmering, bilderedigering og de andre vanlige tingene man gjør med en datamaskin. Jeg anbefaler forøvrig 256GB SSD. Du vil angre på det i fremtiden om du ikke har nok plass. Høres bra ut! Jeg er egentlig helt sikker på at air dekker behovene mine, da jeg har en high-end stasjonær til tyngre oppgaver. Fruen trenger ny bærbar og, så da tenkte jeg at jeg evt kunne donere bort mbp'n min til hun veldig usikker på om jeg skal gå for 120gb + ultraportabel eksterndisk eller 256gb. I pro'en har jeg 128gb ssd nå, og det har forsåvidt holdt greit til nå... Hmm, må nok i tenkeboksen! Hjertelig takk for svar! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Har akkurat kjøpt meg Aperture, og greide selvsagt å starte den meget omfattende prosessen å overføre iPhoto-biblioteket til Aperture. Dette vil jo ta eeeeeevigheter! Hva skjer om jeg lukker lokket på maskina? Da går maskinen i dvale, alt settes på pause. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Det er vel litt selvmotsigende å begynne å argumentere mot overprisede varer i en tråd om Apple. Dummeste jeg har hørt, hvor Apple produkter som MacBook Pro har Mac OS X, overlegen touchpad osv.. Og hvor iPhone4 har iOS osv som for mange er argument nok i seg selv for å betale det lille ekstra så er jo disse Moods of Norway neopren bæreveskene så og si kliss like andre neopren bærevesker, bare de har en logo bestående av en traktor? Selv foretrekker jeg skinn fremfor neopren uansett, og når jeg kan få det noen få kroner ekstra så velger jeg det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Husk at det er fullt mulig å bytte SSDen i MBA i fremtiden, i motsetning til RAMen. 256GB er _dyr_. Lenke til kommentar
Neko Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Skal kjøpe meg en macbook, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe en air eller en pro. Skal ha en 13" og velger den billigste konfigurasjonen enten jeg velger air eller pro. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med bootacamp på macbook air? Ettersom det er min første mac er det viktig for meg å kunne ha muligheten til å kjøre windows 7 på den hvis jeg ikke skulle føle meg komfortabel med macOS. Eier ingen stasjonær, så kommer til å bruke den til alt. Sitter for det meste på internett, er ingen gamer, men liker å spille en gang i bland (det tyngste jeg kommer til å spille er portal 2). Driver også med lett bilderedigering i lightroom, og bruker laptopen til å se film. Heller mest mot air fordi den er så fantastisk portabel, men er som sagt avhengig av å vite at jeg kan bootcampe den. Noen her som har noen tips om hva jeg bør satse på? Dette er en laptop jeg skal ha så lenge som mulig, helst over 3 år. Kommer uansett til å kjøpe meg en ekstern hardisk, så lagringsplass er ikke et problem. Greide ikke vente X) Macbook air it is! Endret 26. august 2011 av Neko Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Ingen grunn til at BootCamp skal være et problem på en Air ... ? Tror du valgte rett. Så sant Lightroom-biblioteket ikke er ekstremt stort og forventningene moderate (dette er ingen Mac Pro med 8 kjerner og 16GB minne ...) burde det bli veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med bootacamp på macbook air? Fungerer som en vanlig pc, altså helt fint. Er kun et par småting som jeg irriterer meg over; har ikke klart å bytte fn-tasten med CTRL og SSD kjører ikke i AHCI-mode som den gjør i OS X (litt lavere ytelse). Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Bare hos meg skjermen blir slik ofte etter Lion? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har klagd og syti mye etter Lion kom, men akkurat det problemer du her viser har jeg ikke vært borti Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Det skjer ofte flere ganger i timen, og får å få det vekk er det bare å flytte musa, bytte side, scrolle etc Jeg har ikke vært spesielt fornøyd med lion selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå