Thlom Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trodde det var sånn uansett på mailen til mac. Sorry hvis det ikke er det. Jeg vil jo bruke den "viktig"-mappa, men jeg ønsker selv å flytte mailer som er viktige til den, ikke at alle går til den. Nope, det er Gmail som er slik. Om du logger inn på Gmail så ser du at innboksen er important og everything else. Eller noe i den duren, avhenger litt av oppsett. Sjekk innstillingene, tror du kan manipulere hvordan den skal oppføre seg der. Hensikten er vel at Gmail automatisk skal finne ut hvilke mail det er som er viktige og legge de i important (som blir fremhevet i innboksen i webklienten). Men det fungerer sjeldent etter hensikten i min erfaring. Om du ser i mail.app så ser du at Important ligger under Gmail-katalogen. Det er standardkatalogene i Gmail (spam, trash, starred osv). Under der igjen så ser du alle "etikettene" du har i Gmail. Eventuelt så er det jo bare å lage en ny mappe (eller label) som du kaller "viktig". Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 ... og de etikettene kan man skjule i imap hvis man ikke liker de. Jeg anbefaler Teipball å leke litt med innstillingene inne på selve gmail-siden for så å se hva som skjer inne i mail.app. Et annet tips er at du kan stille inn slik at postkassene i mail.app speiler de tilsvarende i gmail (slik at du slipper dobbelt opp av mapper). Dette gjør du ved å markere en postkasse og deretter velge fra menyen postkasse->bruk denne postkassen til. Lenke til kommentar
eesp Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen som vet om det kun er gjennom Apple man før kjøpt AirPrint-klare printere? Kan ikke se at det står på spesifikasjonene til printere noen andre plasser. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 HP-printere får du kjøpt stort sett over alt og svært mange av de har AirPrint-støtte. Du finner en liste over printere med støtte for AirPrint nederst på denne siden. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hmm. MBPen min begynner å synge på siste verset. Er det verdt å gå for HD6750M/1GB over HD6490M/256MB? Er jo noen tusen prisforskjell... Skal brukes mest til bilde/videoarbeid - men kommer nok til å prøve ut SW:TOR når det kommer ut. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen som vet om noen gode sleeves til MBA/MBP? 13". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen som vet om noen gode sleeves til MBA/MBP? 13". Kjøpte et svart Puro-sleeve på Spaceworld for en stund siden, husker ikke nøyaktig prisen men er veldig fornøyd Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Her har du endel fine fra Crumpler. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Bruker selv denne. http://www.eplehuset.no/produkt/1558_incase-13-neopren-sleeve---sort.aspx Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er man litt interessert (og vil bruke litt ekstra på det) så har Moods of Norway kule vesker til Mac og iPhone nå. http://store.moodsofnorway.com/no/products/woman-accessories-other/laptop-case-13-black/ Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Slår dere av Macen, eller bare klapper igjen lokket? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Klapper igjen. Forøvrig ser jeg ingen grunn til å bruke en hundrelapp eller to ekstra på en MoN-neoprene sleeve. Maken til bortkastede penger har jeg sjeldent vært borte i. Endret 25. august 2011 av Atald Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 For de med stil vettu. Jeg digger MoN som merke. Du betaler selvsagt for merket her. De er jo ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Slår dere av Macen, eller bare klapper igjen lokket? Blir sjeldent slått av her i gården... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 MoN er overhodet ikke stil i min bok, sikkert derfor jeg ser på det som direkte bortkastede penger. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er man harry litt interessert (og vil bruke litt ekstra på det) så har Moods of Norway harry, overprisede vesker til Mac og iPhone nå. http://store.moodsof...-case-13-black/ 4 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Haters gonna hate. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er ikke noe poeng i å krangle om dette, folkens. La oss ikke bli stygge mot hverandre over noen bærevesker. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er vel litt selvmotsigende å begynne å argumentere mot overprisede varer i en tråd om Apple. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå