Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Hovedproblemet med Textmate er manglende oppdatering; mange som flykter til BBEdit i disse dager.

Selv om det er enkelte funksjoner jeg gjerne skulle ha sett i TextMate, er manglene på ingen måte store nok til at programmet ikke kan brukes. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å? Hvilke funksjoner er det du mangler?

Jeg savner ingenting, er bare generelt skeptisk til programvare som ikke blir vedlikeholdt. Textmate 2 skal som kjent ikke støtte gamle operativsystemer, Leopard må til ...

Programmet er bra, er ikke det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Lion er jo ikke noe tyngre i utgangspunktet. Det er bare mange av oss som opplever den som seigere og mindre responsiv. Jeg håper at dette blir ordnet opp i tiden fremover. :)

Clean install skal visst forressten hjelpe godt på. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Liten heads-up til de som bestilte noe hos Elkjøp da det var 20% rabatt. Sendte mail for å høre om de fortsatt sendte ut 05.09, og de bekreftet at de ikke får inn MBA 05.09, men at det er nå er utsatt til 22.09. Usikker på om jeg gidder å vente så lenge.

Lenke til kommentar

Jeg har forresten et filsystem-spørsmål som jeg ikke helt blir klok på via Google.

Jeg har gått fra å ha en windows-PC som hovedmaskin til en iMac, og jeg har en del eksterne disker med ting på. Problemet er at diskene er i NTFS, og jeg gjerne vil skrive til dem på iMacen. Det jeg lurer på er. Hvis jeg flytter filene mine til iMacen, så formaterer den eksterne til exFAT med en windows-pc, vil denne eksterne da kunne både leses og skrives i både mac og windows?

Lenke til kommentar

Liten heads-up til de som bestilte noe hos Elkjøp da det var 20% rabatt. Sendte mail for å høre om de fortsatt sendte ut 05.09, og de bekreftet at de ikke får inn MBA 05.09, men at det er nå er utsatt til 22.09. Usikker på om jeg gidder å vente så lenge.

Takk! Tenker jeg dropper det og bestiller fra Apple.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Finnes dog. flere butikker som fortsatt har noen modeller av den igjen. Var senest innom en Expert butikk i dag som hadde den. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Hei, veit ikke helt om dette er riktig sted, men håper det går greit å poste det her uansett.

Jeg fikk en macbook nå for noen uker siden og synes fortsatt den er litt uvant, så er noe jeg sliter fra tid til annen.

Jeg fiksa mailen min for noen dager siden, og la inn gmailen min. Alt ser ut til å funke fint, med det er et problem. Alle mailer jeg får havner i "viktig"-mappa inne på mailen. I tilegg havner de i innboksen og i "all e-post"-mappa.

Noen som veit hvordan jeg kan hindre at alle mailer havner i denne "viktig"-mappa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...