Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Whoho :)

Akkurat kjøpt meg macbook pro :) Fantastisk maskin!

:dribble:  :dribble:

7864644[/snapback]

Gratulerer så mye. Første macen? Hvilke specs?

7873507[/snapback]

Min første mac ja, jeg er bokstavlig talt "ny-switcha" :)

Laveste spesifikasjoner, det får da være grenser for hvor mye penger en student kan hoste opp, hehe. Førsteinntrykket er veldi veldig bra. Jeg klarer ikke sette fingeren på en neste ting som jeg savner, jo forresten.. kanskje litt uvant med klipp / lim litt mere dra og slipp her. Uansett, VELDIG imponert, systemet er raskt, stabilt og veldig flott å se på.

Jeg raska med meg en ipod nano 2GB i samme slengen jeg var på eplehuset, slik jeg fikk bytta ut mitt gamle rask av en creativeettelleranet med 128mb.

Og det som overasker meg, er hvor forelska jeg har blitt i iTunes, da jeg prøvde det i windows synes jeg det var skrot, men her er det jo rett og slett herlig. Så nå sitter jeg her med to fingrer på trackpadden og scroller igennom albumarten min :)

Edit: Forresten, exposè :dribble:

Mvh

Nyfrelst!

Endret av logicx
Lenke til kommentar
Gratulerer så mye! Skjønte ikke helt hva du mente med klipp/lim "problematikken" - men regner nesten med at du vet at Ctrl-C og Ctrl-V er hhv. Epletast-C og Epletast-V? :)

7881102[/snapback]

Joda, jeg vet det. Men jeg er ganske vant med at jeg kan merke en haug med filer og kopier / klippe dem ut med disse tastatursnarveiene, det ser ikke ut til å fungere på samme måte i OS X? Eller har jeg gått glipp av noe? :)

Andreas :thumbup:

Endret av logicx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...