Plomma2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er den beste og tryggeste måten å rengjøre skjermen på en macbook? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hva er den beste og tryggeste måten å rengjøre skjermen på en macbook? 7861451[/snapback] Brillepuss vil jeg tro. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Du kan jo bruke den lille kluten som fulgte med maskinen? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som veit om macbook vil bli oppgradert/satt ned i pris innen Mai? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det går no rykter som vanleg: http://www.hardware.no/nyheter/baerbar_pc/...ed-skjerm/36047 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Du kan jo bruke den lille kluten som fulgte med maskinen? 7861775[/snapback] Fulgte det med en klut? Hvor lå i så fall den? *hente frem eska* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Beklager, det kan være den fulgte med Cinema Display og ikke maskinen. My bad. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg får en iMac på jobben woho! Den skal erstatte en x2 867Ghz G4 MDD med 20" Cinema Display. Det er ikke så gærnt når jeg tenker over det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg får en iMac på jobben woho! Den skal erstatte en x2 867Ghz G4 MDD med 20" Cinema Display. Det er ikke så gærnt når jeg tenker over det 7862299[/snapback] Nei, 867 Gigahertz er ikke så ille. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Touchpaden til macbook kommer med én eller to knapper? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Touchpaden til macbook kommer med én eller to knapper? 7862540[/snapback] Én. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Touchpaden til macbook kommer med én eller to knapper? 7862540[/snapback] Én fysisk knapp, men touchpaden i seg selv har muligheter for høyre og venstreklikk ved å bruke hhv. en eller to fingre. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hvordan kan jeg emulere windows på macen? Gratis... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Ville vurdert å kjøpe Parallels, men hvis det må være gratis kan du ta en titt på Q. http://www.kju-app.org/kju/ Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Takk, det er bare for akkuratt nå, for å emulere et veldig enkelt spill Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Whoho Akkurat kjøpt meg macbook pro Fantastisk maskin! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Whoho Akkurat kjøpt meg macbook pro Fantastisk maskin! 7864644[/snapback] Gratulerer så mye. Første macen? Hvilke specs? Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Whoho Akkurat kjøpt meg macbook pro Fantastisk maskin! 7864644[/snapback] Gratulerer så mye. Første macen? Hvilke specs? 7873507[/snapback] Min første mac ja, jeg er bokstavlig talt "ny-switcha" Laveste spesifikasjoner, det får da være grenser for hvor mye penger en student kan hoste opp, hehe. Førsteinntrykket er veldi veldig bra. Jeg klarer ikke sette fingeren på en neste ting som jeg savner, jo forresten.. kanskje litt uvant med klipp / lim litt mere dra og slipp her. Uansett, VELDIG imponert, systemet er raskt, stabilt og veldig flott å se på. Jeg raska med meg en ipod nano 2GB i samme slengen jeg var på eplehuset, slik jeg fikk bytta ut mitt gamle rask av en creativeettelleranet med 128mb. Og det som overasker meg, er hvor forelska jeg har blitt i iTunes, da jeg prøvde det i windows synes jeg det var skrot, men her er det jo rett og slett herlig. Så nå sitter jeg her med to fingrer på trackpadden og scroller igennom albumarten min Edit: Forresten, exposè Mvh Nyfrelst! Endret 5. februar 2007 av logicx Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer så mye! Skjønte ikke helt hva du mente med klipp/lim "problematikken" - men regner nesten med at du vet at Ctrl-C og Ctrl-V er hhv. Epletast-C og Epletast-V? Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Gratulerer så mye! Skjønte ikke helt hva du mente med klipp/lim "problematikken" - men regner nesten med at du vet at Ctrl-C og Ctrl-V er hhv. Epletast-C og Epletast-V? 7881102[/snapback] Joda, jeg vet det. Men jeg er ganske vant med at jeg kan merke en haug med filer og kopier / klippe dem ut med disse tastatursnarveiene, det ser ikke ut til å fungere på samme måte i OS X? Eller har jeg gått glipp av noe? Andreas Endret 6. februar 2007 av logicx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå