Raste Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Begynner å bli lei ventetiden hos Humac. Vil ha min nye Air Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Solgte MBP'n min i dag, henter MBA i Oslo tidlig i morgen. Finn.no, dame som importerer Apple utstyr fra statene. Kjøpte 11" for 6200, ny. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hvordan kan jeg slå av helt at programmer ikke åpnes slik de var når jeg lukket de? F.eks at preview ikke åpner bildet jeg hadde åpent + bildet jeg åpner nå. Jeg har slått det av i systemvalg -> generelt, men det hjelper ikke.. Åja, han er ikke den eneste.. Noen som har hørt mer om opdatering av PS fra Adobe? Jeg blir sprø av alle krasjene snart! Solgte MBP'n min i dag, henter MBA i Oslo tidlig i morgen. Finn.no, dame som importerer Apple utstyr fra statene. Kjøpte 11" for 6200, ny. Var det så enkelt å selge? Jeg vurderer å selge min MBP 13 2010. Hva tror du jeg kan ta for den? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg solgte min 2009 Unibody MacBook Pro 17" etter over 1,5 år for 12 000. Jeg tenkte 12k var en fin pris fordi jeg trengte å selge den fort. Den ble solgt etter omtrent en dag. Det skal også sies at den var tilnærmet helt ripefri. Nypris var omtrent 19k. Jeg kunne sikkert fått en del mere for den om jeg hadde vært mer tålmodig. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Var ganske enkel å selge, jeg solgte billig da siden Superdriven var defekt. Selger den for 6000, ble nedringt av folk - En kar henter den i kveld, så drar jeg og henter MBA'n i morra:) Salg av Mac'er går ikke så mye på specs...mer på sjermstørelse. Jeg ville tippe du kan få 8 - 9 tusen for maskinen din...muligens mer. Vet ikke specsa dine. Endret 16. august 2011 av Bender Rodriguez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) TextMate Støttes. TextMate har ikke blitt oppdatert like ofte som andre lignende programmer, men er uten tvil det beste og vel verdt de kronene det koster. Textwrangler og Aptana er også fin. Endret 16. august 2011 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg vurderer selv å selge mid 09 MBP 13" som i ettertid er oppgradert med 4GB ram og 80 GB SSD. Like greit å ta ut SSDen og slenge inn 250 GB hhden som satt i den da jeg kjøpte den om det ikke går så my på specs? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Textwrangler og Aptana er også fin. Jeg har prøvd så å si alt, men ender alltid opp med å gå tilbake til TextMate. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Wow! Jeg skal bygge stasjonær og trenger en bærbar ved siden av, jeg har jo nå Macen men kanskje jeg kan selge den og kjøpe en Ipad som bærbar. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har iPad, MacBook Pro, og stasjonær, og jeg kan helt klart si at for min del kan ikke iPad oppfylle det jeg bruker laptop til, java, som kreves til blant annet bank-ID er håpløst. Mobilt bredbånd via USB er umulig, med mindre du kjøper 3G modellen, som koster 1000kr mer enn uten. iPad er ett fint supplement, men langt i fra noe erstatter! - Mortis Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har iPad, MacBook Pro, og stasjonær, og jeg kan helt klart si at for min del kan ikke iPad oppfylle det jeg bruker laptop til, java, som kreves til blant annet bank-ID er håpløst. Mobilt bredbånd via USB er umulig, med mindre du kjøper 3G modellen, som koster 1000kr mer enn uten. iPad er ett fint supplement, men langt i fra noe erstatter! - Mortis Oi har ikke ipad java, jeg trodde det var standard på mobiler (og nettbrett) i hvertfall J2ME. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er ingen nettbrett eller mobiler som bruker Java tror jeg. Apple liker ikke java tror jeg, Lion kommer jo uten faktisk Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er ingen nettbrett eller mobiler som bruker Java tror jeg. Apple liker ikke java tror jeg, Lion kommer jo uten faktisk Jeg husker da alle Nokiaer og SE hadde Java spill før, men det er vell forskjell på Java mobil (j2me) og desktop java? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det tør jeg ikke svare på faktisk, for jeg kan veldig lite om Java sånn generelt, men jeg vil tro det er en viss forskjell. Ellers hadde vel flere enheter benyttet seg av det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har iPad, MacBook Pro, og stasjonær, og jeg kan helt klart si at for min del kan ikke iPad oppfylle det jeg bruker laptop til, java, som kreves til blant annet bank-ID er håpløst. Mobilt bredbånd via USB er umulig, med mindre du kjøper 3G modellen, som koster 1000kr mer enn uten. iPad er ett fint supplement, men langt i fra noe erstatter! - Mortis Mitt inntrykk er også at en tablet ikke er noen god erstatning for en bærbar, i mye større grad et supplment, men det er jo litt individuell forskjell såklart. AtW Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg bruker Bank-ID på både iphone og ipad. Den trenger ikke java. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Da må du gjerne forklare hvordan du får til det, for det er ett velkjent problem at iOS enheter ikke støtter Java. - Mortis Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Som sagt; Bank-ID trenger ikke java. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Da må du forklare, alle sider jeg prøver som trenger Bank-ID for innlogging, så får jeg opp at nettleseren ikke støtter Java. Gi dokumentasjon på at det fungerer, det finnes flust av dokumentasjon på at det IKKE fungerer. Selv på sidene til Bank-ID blir det opplyst at Java trengs. - Mortis Endret 16. august 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 bankID for mobil. https://www2.sparebank1.no/portal/3920/3_privat?_nfpb=true&_pageLabel=page_privat_innhold&aId=1268409281775 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå